G: Miksi ET osta rintaliivejäsi liiviliikkeestä?
Kommentit (53)
Esimerkkinä numerolle 37 ja muille joita asiakaspalvelu ahdistaa liiviliikkeessä, niin haluaisin kertoa, että voitte ihan hyvin avata suunne erikoisliikkeessä ja todeta, etten tarvitse apua tai pärjään omillani tms.
LUPAAN että emme ahdistele sen jälkeen ja hyöki koppiin arvostelemaan teitä ja tyrkytä sitä ja tätä lisäksi.
Me olemme liikkeessä töissä ja meidän TYÖMME on tarjota sitä apua, usein kun tilanne on päinvastoin ja asiakkaat eivät aina apua uskalla pyytää, joten onhan se luontevampaa, että myyjä tarjoaa apuaan kuin, että asiakas sitä joutuu pyytämään.
Ihanaa lukea ennakkoluuloja täältä, vaikka epäilen että moni epäilevä ei ole alan liikkeessä juuri näiden ennakkoluulojen vuoksi asioinut.
Terv, Liiviliikkeen myyjätär
mutta ei hätää, olen jo vuosia ostanut samaa mallia eri värisenä, mistä sitä on silmiin sattunut. Ja ostan aina parit saman sarjan pikkarit rintsikoiten kanssa. Tykkään kun alusasu on samaa sarjaa. Sitten kun tuon mallin valmistu loppuu, niin täytyy miettiä jotain muuta, mutta sitä ennen tehoilen tyytyväisenä.
olisi niin ihana käydä kauneushoitolassa ja liiviliikkeessä palveltavana
En muuten tykkää käydä myöskään kauneushoitolassa...Inhoan sitä, että joku räpeltää kasvojani! Se on liian intiimiä.
Jalkahoito vielä menee.
30
Nyt tiedän, mitä toivon joulupukiltani! : )
tukevia malleja, mutta ymmärrän kaikkia pienirintaisia..
Jos vaan löytäisin, ostaisin itsekkin mielummin kolmet halvat kuin yhdet kalliit.
Suosin myös EveLacea, joka tulee kotiin koko malliston kanssa.
Koska mä en kehtaa mennä liiviliikeeseen kun mulla on niin pienet tissit.
Ihanaa lukea ennakkoluuloja täältä, vaikka epäilen että moni epäilevä ei ole alan liikkeessä juuri näiden ennakkoluulojen vuoksi asioinut. Terv, Liiviliikkeen myyjätär
mutta mikään miellyttävä kokemus se ei ole ollut. Minä vain haluan hoitaa henkilökohtaiset ostokseni ja sovitukseni itse. Tähän sarjaan kuuluvat rintaliivit ja muut alusvaatteet, kuukautissuojat, deodorantit, peräpukamavoiteet sun muut "arkaluontoiset salvat" ym ;)
Kai sinä myyjätär (miksi ihmeessä myyjäTÄR, et kai ajatellut meidän luulevan sinua mieheksi...?) sen voit hyväksyä, että ihmiset ovat erilaisia.
En minäkään kyllä tykkää pikkuputiikeista, myyjä kattoo syyttävästi jos lähtee ostamatta ulos.
Käytän urheiluliivien lisäksi vain yhdenlaisia (valmistaja, koko, malli) liivejä (kahdessa värissä) ja osaan ostaa ne ilman apua. Kokoni on muuttunut pariin kertaan vuosien mittaan, mutta nyt pysynyt jo pitkään samana. Joskus harvoin tarvitsen jotakin erityistä ja silloin annan palvella itseäni Stockmannilla.
Mulla on huonoja kokemuksia liiviliikkeestä eli siellä yritettiin pakkokaupata minulle luullisia rintaliivejä. En tykkää niistä yhtään. En saanut edes selville, että onko liiviliikkeessä luuttomia liivejä. Onko yleensä?
Paha mennä ostamaan, kun en osaisi kertoa, mitä tarvitsen saatika ymmärrä, mitä toinen vastaa. Mutta se on työn alla. :)
Inhoan sitä, että joku räpeltää kasvojani! Se on liian intiimiä.
Jalkahoito vielä menee.
30