Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miksi ET osta rintaliivejäsi liiviliikkeestä?

Vierailija
17.12.2010 |

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaton koko.

Vierailija
22/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää kokoni ja makuni eikä mun tarvitse kuin kertoa sen hetkisistä toiveistani ja hän tuo sopivat sovituskoppiin.

EIKÄ räplää rintojani, todellakaan!

Kehoittaa ehkä nostamaan rinta kuppiin, jos olen pukenut huonosti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tiedän kokoni

- osaan tarvittaessa sovittaa rinnakkaiskokoja ja valita sopivan mallin/koon

- en halua maksaa maltaita rintaliiveistä

- haluan tehdä liiviostokseni yksin, en kaipaa ketään tätiä sinne pukukoppiin kopeloimaan

Piisaavatko nämä syiksi, ap?

Vierailija
24/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliit liivit ei ole välttämättä yhtään sen parempia kuin halvemmatkaan, ellei sitten ole jotain tosi isoja rintoja, jotka vaatii oikeasti kunnon tuen. Vertailtiin juuri kaverin kanssa ulkonäöltään samanlaisia perusrintsikoita - mun omat oli 3v vanhat ja ostettu H&M:stä hintaan 8,95e, kaveri oli ostanut kaksi viikkoa sitten ja maksanut Stockalta niistä jotain 60 euroa. Mun omissa ei ollut mitään vikaa, ne oli verrattavissa ihan niihin kaverin uusiin, ei ollut kangas pätkääkään venähtänyt.

Vierailija
25/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjee, tällä koolla olen ostanut viimeiset 10v kaikki alusasuni asiantuntevasta erikoisliikkeestä eikä kukaan ole tullut "kopeloimaan"!!

Olkaimia on säädetty ja oikea istuvuus tarkistettu, mutta siinä se.

Vierailija
26/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaatimus- ja laatutaso kasvaa.

Vierailija
27/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaimia on säädetty ja oikea istuvuus tarkistettu, mutta siinä se.

Eikä myyjän tarvitse edes koskettaa, riittää että hän kurkkii sovituskopin ovella. No thanks!

t. 26

Vierailija
28/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en enää IKINÄ eksy markettiin tai muuhun Henkkamaukkalindexkappahl-alusvaatehelvettiin.

Se on nyt niin sata kertaa todistettu, että tällä koolla ja fysiikan laeilla, että köydän ei kannata ostaa halpaa.

Hirveen tuntuset ritsat, mitkä kestää hetken, rikkoo pesukoneen ja saa olemuksen näyttämään lähinnä lässähtäneeltä.

Sitä paitsi, mä olen oppinut ajatuksen, että olen ansainnut vähän luxusta ja hyvää palvelua...ja mieskin on oppinut ; )

Vierailija
29/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi varmasti opetella puhumaan suomea ja sanomaan, ettei toivo kopelointeja.

Ei voi olla syy jättäytyä laatuliiveistä...tai sitten on : /

Vierailija
30/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi varmasti opetella puhumaan suomea ja sanomaan, ettei toivo kopelointeja. Ei voi olla syy jättäytyä laatuliiveistä...tai sitten on : /

Triumphin imetysliivit, koko 75 E. Tosi hyvin istuvat ja ovat kestäneet venymättä ja vanumatta kohta vuoden. Ostopaikka Sokos.

30

Vierailija
31/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli paikalla. Ei löytynyt valikoimista mulle sopivia A-kuppeja, Triumphin A oli liian iso), käski mun mennä salille!!! Onneksi hoksasin sitten juuri kaupunkiin tulleen Lindexin ja jo löytyi sopivat. Tämä joskus 80-luvulla, Triumphilla ei vielä ollut kaarituellisia, mutta Lindexillä oli.

Vierailija
32/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt suht tyydyttävät liivit changesta, ostan aina sitä samaa kokoa ja mallia sieltä.

Kerran kärsitty siis toi sovittaminen, ei mitään intressejä kärsiä lisää.

Vierailija
33/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökunnalle että "älä tule tänne kurkkimaan, en halua että sä näet mua alasti". Musta se on kiusallista.

Jos suinkin löytäisin omaa kokoani sellaisista liikkeistä joissa myyjä ei ota kontaktia niin todellakin ostaisin. Ainoa syy miksi ostan liiviliikkeestä on että on erittäin vaikeaa löytää D:tä isompaa anonyymimmistä ostopaikoista.

Vierailija
34/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, kun jos rintsikoita menen ostamaan, niin haluan ihan itse valita, enkä halua mitään myyjää mittailemaan kokoani tms.!

Vierailija
35/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi varmasti opetella puhumaan suomea ja sanomaan, ettei toivo kopelointeja. Ei voi olla syy jättäytyä laatuliiveistä...tai sitten on : /

jos jollakin on syy olla käymättä liiviliikkeessä? Miksi syy ei kelpaa?

Vierailija
36/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin joku mallisto, jossa KOKO pysyisi aina samana riippumatta siitä onko mallissa pitsiä vai stretciä vai toppausta (siis sen varsinaisen koon päälle) jne.

Olen löytänyt suht tyydyttävät liivit changesta, ostan aina sitä samaa kokoa ja mallia sieltä.

Vierailija
37/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, kun jos rintsikoita menen ostamaan, niin haluan ihan itse valita, enkä halua mitään myyjää mittailemaan kokoani tms.!

Kas kun eivät tule vielä alushousuja sovitettaessa selittämään, että läskit tursuaa liikaa tai **llusi hiertyy tuossa mallissa piloille...

Vierailija
38/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat liian kalliita, en muutenkaan sijoita itseeni rahaa kaikki muut tulevat ennen minua..

Vierailija
39/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi niin ihana käydä kauneushoitolassa ja liiviliikkeessä palveltavana, mutta olen jonon hännillä koiran kanssa.

Onneksi ei ole isot rinnat niin näille parille muhkuralle kelpaa halpiksetkin.

Vierailija
40/53 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joululahjaksi joka vuosi lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Itse en raaskisi mennä, mutta lahjakortin kanssa on ihana "pakko" : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi