Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pakko lepoon joutunut äiti kaipaa neuvoja/apua..

Vierailija
17.12.2010 |

Olen siis joutunut vuodelepoon loppuraskauden ajaksi, tämä tuli aivan yllättäen ja tavaroita on vielä hankittavana. Puuttuu siis VAUNUT :D viime tippaan jätin, koska ajattelin että äitiyslomalla on aikaa, no enpä paljoa pääse testailemaan.

Asumme helsingissä kerrostalossa, jossa onneksi on iso hissi, eli vaunut kuin vaunut sinne mahtuu mutta haluaisimme kääntyvät etupyörät ja muutenkin näppärät ja pienet vaunut kovalla kopalla :)

Mitä vaunuja meille suosittelet? Olen katsonut netistä teutoniaa, emmaljungia ym.

Kommentit (26)

Vierailija
22/26 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää yhtään niiden ulkonäöstä, kiitos kaikille vinkeistä, jatkan vaunuihin tutustumista :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset prestiget ja tyytyväisiä ollaan :)

http://www.baby1.fi/yhdistelmavaunu-teutonia-prestige-p-189.html

itse en ostaisi kolmirenkaisia tai sellaisia jossa pienet renkaat näin suomen olosuhteisiin.

Vierailija
24/26 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan katsomaan ja testaamaan noita gessleinejä ja sitten tilaan ne, aivan ihanat!! nuo f6 :)

Vierailija
25/26 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että tuolla on yhdet jos toiset "näppärät, pienet kääntyvät etupyörät" irtoamaisillaan. Samaten ne näppärät ostoskeskusvaunut muuttuvat perässä vedettäviksi riippakiviksi, jos ulkona on jotain muuta kuin tasaista asfalttia.

Vierailija
26/26 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin ja ei en ikinä katso ikkunasta ulos :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan