Mitä ajattelet jos saat tulostustasoltaan ei-niin-hyvälaatuisen mutta muuten hyvän
(lasten ilmeet, valaistus ym.) joulukortin? Eli kuva sinänsä onnistunut mutta tulostus ja tulostuspaperi ei ole ollut parasta mahdollista mistä johtuen kuvan laatu kärsinyt, kortti muuten askarreltu nätisti.
Kommentit (4)
Jeesustelematta, itse ymmärtäisin että rapatessa roiskuu ja antaisin arvoa sille, että kortin eteen on kuitenkin nähty vaivaa. Meillä askarrellaan paljon joulukortteja. Pienessä kiireessä ja lasten kanssa askarrellessa niistä tuppaa tulemaan pikkuisen sekundaa, vaikka korttien idea ja materiaalit ovat hyvät. Toivon kuitenkin korttien saajien ymmärtävän, että haluamme muistaa heitä jotenkin henkilökohtaisesti sen sijaan, että lähettäisimme tiimarin tusinakortteja.
Tekevälle sattuu, ja minä en ole niitä palstalaisia joiden mielestä 'huonolaatuiset räkänokkakuvat' ovat kuolemaksi. Pidän itse tehdyistä korteista, kuvalla tai muuten.
jos kuva on huono niin en välttämättä säästä sitä, muut valokuvakortit yleensä säästän