Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet jos saat tulostustasoltaan ei-niin-hyvälaatuisen mutta muuten hyvän

Vierailija
17.12.2010 |

(lasten ilmeet, valaistus ym.) joulukortin? Eli kuva sinänsä onnistunut mutta tulostus ja tulostuspaperi ei ole ollut parasta mahdollista mistä johtuen kuvan laatu kärsinyt, kortti muuten askarreltu nätisti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuva on huono niin en välttämättä säästä sitä, muut valokuvakortit yleensä säästän

Vierailija
2/4 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesustelematta, itse ymmärtäisin että rapatessa roiskuu ja antaisin arvoa sille, että kortin eteen on kuitenkin nähty vaivaa. Meillä askarrellaan paljon joulukortteja. Pienessä kiireessä ja lasten kanssa askarrellessa niistä tuppaa tulemaan pikkuisen sekundaa, vaikka korttien idea ja materiaalit ovat hyvät. Toivon kuitenkin korttien saajien ymmärtävän, että haluamme muistaa heitä jotenkin henkilökohtaisesti sen sijaan, että lähettäisimme tiimarin tusinakortteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevälle sattuu, ja minä en ole niitä palstalaisia joiden mielestä 'huonolaatuiset räkänokkakuvat' ovat kuolemaksi. Pidän itse tehdyistä korteista, kuvalla tai muuten.

Vierailija
4/4 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

....