Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidätte nimestä Anelma?

Vierailija
17.12.2010 |

Tapasin tämän nimisen henkilön ja ihastuin häneen persoonana ja nimi jäi mieleen.

Annika? vaiko Annastiina?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nimessä on paljon kivaa. Sanelmasta ja Nelmasta jo pidänkin, mutta tuo vaatii vähän totuttelua.

Annika ja Annastiinakin on kivoja, mutta kannatan Anelmaa. Totuttelun jälkeen se on kaunis nimi.

Vierailija
2/12 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika on tavallisen oloinen nimi, vaikkei siinä mitään vikaa olekaan. Annastiinassa kaksi nimeä yhdessä ja kirjoitusasua saa varmaan usein selitellä. Muutoinkin todennäköisesti lyhentyisi käytössä kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anelma Unelma väännöksiä varmaan tulee mutta yhtä kiva kuin Amaliakin

Vierailija
4/12 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana nimi sekin. Tosin enemmän tykkään Anelmasta.

Jos väännöksiä pelkää, niin Amalia, kamalia vast kääntyykin.

Vierailija
5/12 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foneettisesti olisi kaunis, mutta ane tai anelu tulee heti mieleen. Unelma olisi kaunis, samoin tuo ed. mainitsema Amalia.

Vierailija
6/12 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta johtuu varmasti siitä etten tunne ketään kyseisen nimen kantajaa. Jos nimi itseä miellyttää se kannattaa lapselleen antaa. Ihminen itse tekee nimestään miellyttävän ja ikimuistoisen, ei nimi ketään pahenna :)

Vierailija
7/12 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs noita yhdestä lasten joulukirjasta :)

Vierailija
8/12 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anelmasta tulee mieleen anemia, anoa. Ei nimi ainakaan heti viehätä. Stiina loppuisista en tykkää

Vierailija
9/12 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kantanut nimeäni 68 vuotta, se on minulle hyvä ollut, ei tule joka nurkalla vastaan saman nimistä.Anelma on kaunis nimi

Vierailija
10/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kantanut nimeäni 62 v, vain pariin saman nimiseen törmännyt. Inhosin nimeäni lapsena ja nuorena, juurikin anelma-unelma-vadelma-hedelmä loruista johtuen. Viime aikoina olen saanut positiivista palautetta ja nimeäni pidetään kauniina. Olen syntynyt joulukuun 2 pnä jolloin nimipäväni. Kovasti toivon että saisin kaimoja.

Vierailija
12/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen fuksianpunainen väri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi