Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä saa vaaleanpunaisen harsoliinan? tai "shhh... minä nukun" tekstillä??

Vierailija
17.12.2010 |

Olen joskus nähnyt jollain värillisä harsoliinoja joissa lukee "shhh...minä nukut" tai jotain sen suuntaista. Mistäköhän ihmeestä niitä saisi??? Olen yrittänyt etsiä netistä, mutta ei löydy=(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo silloin että voisin myydä myytaman huutonetissä :)

Vierailija
2/9 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni asuu Lohjalla ja kävimme paikallisessa kauppakeskuksessa. Siellä on iso CM. Ja samassa kompleksissa on joku lastenvaatekauppa, josta saa kaikkea ihanaa.

Ostin sieltä harsopaketin. Ja sen jälkeen kaikki valkoiset ovat tuntuneet tylsiltä ja kalsoilta. Eli lähde googlettamaan antamillani tiedoilla. Saat liikkeen nimen ja voit vaikka pirauttaa sinne. Ja saat valmistajan tiedot.

Paketissa oli useampi harso. Muutama pinkki, muutama valkopohjainen ja pinkit lampaat ja päinvastoin. Samoin se tekstijuttu zzzzz, sh, minä nukun.

Pinkkinä ja sinisenä.

Ihanat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea harso, kastelet "vetisellä" kangasvärillä (muovin pöydällä suojana tietty), jätät sopivasti rypylleen (voit rakennella mäkiä ja kukkuloita)kuivumaan pöydälle(tulee sellainen mukavan kirjava, batiikkia) ja sitten kuivuttua kirjoitat tekstiilitussilla haluamasi tekstin. Valmis ja taatusti uniikki!

Vierailija
4/9 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä vaihtuu "harsomallisto" pari kertaa vuodessa. 10 harson paketti maksaa alle 15€ ja siinä on joko tyttö- tai poikavärisiä harsoja. Osa yksivärisiä ja osa kuviollisia.

Vierailija
5/9 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ihan lastentarvikeliikkeistä tai sitten esim. täältä http://www.vaippatalo.fi/cat/product_details.php?p=295

Vierailija
6/9 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. Erityisesti haluisin sen shh...minä nukun tekstillä olevan liinan. Sinä ketä meinasit myydä muutaman huutonetissä, niin olisitkos kiinnostunut myymään yhden minulle =).

Vierailija
7/9 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaisten vaatteiden kanssa valkoinen harso pesuun ja voila sinulla on vaaleanpunainen harso

tekstit kirjoitat tekstiilitussilla

Vierailija
8/9 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan kokeilleet kirjoittaa harsokankaalle tekstiilitussilla? Ei nimittäin kovin helposti onnistu!

Vierailija
9/9 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harsoja viime keväänä ja niissa oli teksti: Shhh, taalla nukutään. Olikohan koko erä pilalla vai tuo mun paketti :)