Lääkäri vastaa kysymyksiin hetken ajan
Olen valelääkäri, enkä ota vastuuta ohjeista, mutta katsotaan jos osaan vastata kysymyksiin.
Kommentit (22)
kuinka helposti?
Miksi Ebixa-annostus on muutettu monelle 2x1 aiemman 1x2 sijaan?
Kyllä, munasarjakystat voivat uusiutua, jos on taipumusta niiden muodostumiseen. Usein ne ovat harmittomia ja voivat hävitä itsekseenkin. Lääkkeen jakamisella kahteen annokseen tavoitellaan tasaisempaa lääkeannostusta verenkierrossa ja Ebixan nykyinen suositusannostus on 2x1.
Kannattaako käydä testauttamassa, äidille aiheutti isoja ongelmia?
on iltapäivällä parturi. Millaisen mallin pyytäisin!?
Sinun kannattaa käydä testauttamassa, sillä helikobakteeritartunta saadaan yleensä jo varhaislapsuudessa ja jos äidillä on helikobakteeri niin lapsella on suurempi riski saada se. Kaikki eivät kuitenkaan jää bakteerin kantajiksi. Vanhemmalla, yli 60-vuotiaalla väestöllä helikobakteeri on huomattavasti yleisempi kuin nuorilla, koska elinolosuhteet ja hygieniataso ovat parantuneet Suomessa. Nykyinen helikobakteeritesti on helppo ja nopea hengitystesti.
Valelääkärivala kieltää minua kertomasta, onko Martina raskaana.
oi miksi mun nenä vuotaa kirkasta räkää joka ikinen aamu ja aivastan noin sata kertaa aamupäivän aikana. Hermot menee!!!
Tämä on täysin ympärivuotista eikä yhteydessä mitenkään esim kevään kukintoihin. Laskee huomattavasti elämänlaatuani kun kutiava nenä ja silmät tekee niin kiukkuiseksi joka aamu.
Allergiatestit kaikki negatiivisia.
Aktiivisen lapsiperheen koiraroduksi sopii hyvin shetlanninlammaskoira
Parturille kannattaa kertoa, että haluaisit kasvattaa hiuksia päältä pidemmiksi, mutta sivuilta ja takaa niitä voi lyhentää.
istuin uimahallissa saunassa ilman peflettiä, voinko olla raskaana?
Kirkas ja vetinen nuha on tyypillisesti allergian aiheuttamaa nuhaa, varsinkin jos myös silmät kutiavat. Voit olla allerginen myös jollekin elinympäristössäsi olevalle asialle, mitä allergiatesteissä ei ole tutkittu. Sinulla voi olla vasomotorinen nuha, eli reagoit ympäristön fysikaalisiin tekijöihin samalla tavalla kuin allergikko, mutta allergiatestit ovat negatiivisia. Vasomotorista nuhaa potevalla erisuonet reagoivat voimakkaasti lämpötilan vaihteluihin. Kotihoitona voit kokeilla nenähuuhtelukannua ja vuoteen pääpuolen kohottamista.
Riippuu missä istuit. Jos istuit uimahallissa naisten puolella lauteilla, siitä et voi tulla raskaaksi. Jos olet ollut suojaamattomassa sukupuolisessa yhteydessä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ja sen jälkeen mennyt saunaan ilman peflettiä, voit hyvinkin olla raskaana.
nyt tullut uudestaan ollut viikon jumalaton yskä ja räkä lentää, ei kuumetta.
että miten molluskoista pääsee eroon. Ollut 2 veellä puoli vuotta ja leviävät vaan. Kutisevat yöllä :(
Riippuu missä istuit. Jos istuit uimahallissa naisten puolella lauteilla, siitä et voi tulla raskaaksi. Jos olet ollut suojaamattomassa sukupuolisessa yhteydessä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ja sen jälkeen mennyt saunaan ilman peflettiä, voit hyvinkin olla raskaana.
olen kadottanut avaimet, missä ne on?