Sisarpuolen "ilkkuminen"
Menee kohta hermot noiden lasten kanssa... Mieheni tytär 12v jaksaa mollata yhteistä nuorempaa tyttöämme 9 v Ihan Kaikesta! Seurauksena itkua, tappelua ja hampaitten kiristelyä.
Viimeinen riidanaihe ennen nukkumaan menoa oli taas vaatteista. Vanhempi saa jatkuvasti uusia vaatteita (äitinsä ostaa ja mieheni maksaa elarit ja melko paljon ylimääräistä joka kuukausi) ja sai tyttäreni taas itkemään kun tämän vaatteet on niin vanhoja eikä minkään merkkisiä jne... Vaatteet kyllä tyttärellemme itselle kelpaa ja on ollut kaupassa valitsemassa mukana ja tykkää pitää niitä koulussa.
Nuorempi on tyhmä ja ruma jne... Huoh, ja vanhempi pitää huolen, etten minä tai isänsä ole kuulemassa. Mustasukkainen miehen tytär on varmaankin, mutta miten ihmeessä saan tämän loppumaan? Olen yrittänyt puhua molemmille yhdessä ja erikseen...
Mies ei ota oikein kantaa, eikä minusta ole minun asiani puuttua hänen lapsensa kasvatukseen sen kummemmin, jollei se heijastuisi minunkin lapseeni. 9 vuotias ihan selvästi ahdistuu aina kun miehen lapsi tulee meille ja muuttuu sulkeutuneeksi.
Miten tuon ikäiset osaa olla jo noin julmia... Odotan kauhulla murrosikää, jollei meno muutu :(