Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*********Heinäsirkat keskiviikkoa***********

19.10.2005 |

Hei!

Tässä pinon tynkää :) Tänä aamuna taas kerran en saanut pidettyä näppejäni erossa testeistä! On se kumma juttu! :# Ja tuttu tyhjä testi-ikkunahan sieltä tuli :/ Kyllä tipun niiiiiiin korkeelta jos en ookkaan raskaana, kun on oireita vaikka miten paljon. Tänään vasta 25/28 tosin ja testasin Predictorilla joka ei kuulemma oo kaikkein herkimpiä... Hermot menee tähän odotteluun!!!! :# Että ei tänään kovin posit. mielellä :( Meidän lemmikkiliskokin kuoli eilen :(((( Piina siis jatkuu edelleen. Voispa olla niinkuin mies ettei ajattelis koko asiaa...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikki heinäsirkat! Tipahdin eilen kesäkertuista, ja nyt olen taas uudella innolla mukana uudessa kierrossa. Tänään kp on siis 2/26-27, joten kaukaiselta tuntuu taas vauvahaaveet. Mutta toisaalta ensi viikon loppupuolella pääsee jo metsästämään ovista, eikähän sitä muuta voi kun vaan mennä eteenpäin ja toivoa, että seuraavassa kierrossa tärppäis. Meillä siis kuumeillaan toista lasta, esikoinen on reilu puolitoistavuotias. Esikoisen syntymän jälkeen ei olla käytetty ehkäisyä, kun oltiin sitä mieltä, että seuraava saa tulla kun on tullakseen, mutta eipähän ole vain kuulunut. Menkatkin alkoivat jo esikoisen ollessa kahden kuukauden ikäinen, vaikka oltiin täysimetyksellä. Viime keväänä lopetin imetyksen, joten luulisi jo hormonitasojenkin palautuneen tässä ajassa ennalleen. Jostain syystä en kuitenkaan ole raskautunut, vaikka ovulaationkin tunnen, ja olen sen jo kahdessa kierrossa testilläkin todentanut. Ja ahkeriakin ollaan oltu, ettei siitäkään voi olla kiinni. Huomenna käyn ostamassa apteekista Multitabs Special 2+, ja sitä aion nyt ruveta syömään, jos siitä vaikka olisi jotain apua. Tärppionnea kaikille heinäsirkoille ja paljon plussia heinäkuun junaan!! Tehdäänkin oikein piiiitkä juna!! Plussasäteitä täältä heittelee LeiMu

Vierailija
22/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas tikuteltu ovista...oli vielä haalea viiva eli odotellaan vielä huippua loppuviikoksi. Kp olis nyt siis 9/24. Täällä oli puhetta tuosta ikäerosta ja jaksamisesta niin itekin olen sitä tässä miettinyt. Meillä siis esikoinen on nyt 1v6kk ja erittäin touhukas neiti onkin, niin toivon jos tässä nyt raskautuisi , et ei olis pahaa väsymystä päivällä. Yöt saan onneks nukkua hyvin, kun meidän neiti on jo 5kk asti nukkunut koko yön. Välillä tietty on heräilty, jos hampaat/tms. on vaivannut. Temppiä kaikille ja plussaonnea ++++++++++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

moonagirl, mulla olisi lauantaina 26/34-36, joten matkaa olisi vielä siihen kun kuukautisten pitäisi alkaa.

Luotan kuitenki siihen että mulla tuo Acon10 näyttää jos siellä on jotain :D

Olen myös kuullut montaa mielipidettä Aconista, mutta myös predictorista. Sekin tietysti vaikuttaa että kuinka pian ne hormoonit alkavat kehittyä, Veeti pojasta (2v) olin rv5 ennenkuin näkyi, joten vaikka lauantaina ei vielä näy niin odotan maltillisesti kp 38/36. Kiertoni on pidentynyt 2:lla päivällä joka kuukausi, joten sillä tuo 2 päivää yli normaalin kierron. Siihen on muuten VIELÄ 15 vrk!! Eikä.. :/

Vierailija
24/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytöt ottivat tulokkaan vastaan todella hyvin, mutta tosiaan meillä 7v ei ollut ainokainen, joten ei voi ihan verrata tätä tilannetta.

Onhan tuo ikäero niin suuri, jotta isosiskoista ei ole enää tälle kuopukselle seuraa, kun heillä on omat kaverinsa ja leikkinsä ja sillähän nyt olisi kiva saada vielä kuopuksellekin kaveri.

Nyt vaan taas tänään tuntuu koko vauvan " teko" niin vaikealta, että ihan v.....aa! Aamulla tosiaan tein sen melkein yhtä vahvan testiviivan kuin kontrollikin ja ajattelin, että testaan vielä nyt illemmalla uudestaan jos ovis olisikin jo tänä iltana. Nyt se testi näytti taas ihan negaa... Siis, eihän se voi olla niin, että hormoonihuippu olisi ollut esim. eilisiltana ja ovis tänään? Luulisi sen hormoonitason pysyvän vähän pidempään koholla. Meilläkin mies tulee vasta illalla myöhään pois reissusta, joten jos se ovis olikin eilisiltana niin peli on sitten menetetty!

Vierailija
25/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kp 22/28 ja paleltaa niin älyttömästi! Koko ajan väsyttää ja pissattaa. Mielikuvitusoireita? Ylihuomenna on testauspäivä, vaikka vähän aikaista onkin (kylpylään lähtö silloin).

Vierailija
26/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mikäs sen kivempaa kuin palstailla, varsinkin kun ei ole mitään järkevää asiaa :)

Vauvajutut pyörii nyt mielessä, ihan liian paljon :( Tiedän etten plussaa, joten pitäis pitää kuume kurissa, mutta mutta...jos sittenkin :) Tulen kuitenkin ryminällä alas täältä pilvilinnosta ja tuo hemmetin testikin on tuossa niin lähellä, tulis miehus jo kotiin piilottaan sen :)

No jos lähtis taas ettimään sitä kadonnutta elämää.

nellariina

Vierailija
27/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireita tulee taas, niinkuin viime kuussakin. Olen niin yrittänyt olla oireilematta, ettei taas satu yhtä paljoa kuin viime kuussa kun täti tuli kylään, mutta huonoin tuloksin. :( Pissattaa, vatsaa nipistelee ja kuumottaa kuumeen lailla. Ei tästä tule taas mitään, pitkä viikko edessä jälleen. Mistä saisi ostettua kunnon hermot ja maltin? :(

Vieläkö sulla nellariina on testi paketissa?! *nostaa hattua* Ei vain, en patista yhtään, teet sen sitten kun olet itse siihen valmis ja otan susta mallia, ja olen yhtä sinnikäs itsekin viikon päästä :D

Vierailija
28/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketissa on vielä :) en tosin tiedä kuin kauan. Mulla on ihan samanlaiset oireet kuin sinullakin ja niitä hermoja ja malttia minäkin kaipailen. Vielä en oo testiin koskenut kun vähän eipäilen tuota Aconia. Kun se on niin herkkä niin se voi näyttää plussana kiinnittymisyrityksen, sitten olisi TODELLA suuri pettymys menkoista. *etsii syytä ettei testais vielä*

Kun jaksais odottaa edes viikonloppuun...heh mun testaus aikataulu aikaistuu koko ajan, tällä menolla testaan jo huomenna :)

Missäs vaiheessa sun kierto olikaan..? Joko ens viikolla testaat?

nellariina *kädet kahlittuna ettei pääse testiin käsiks*

Vierailija
29/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nellariina: Mulla nyt kp 23/34-36, eli perjantaina tulisi 7 päivää ovulaatiosta, mutta yritän oikeasti kanssa vitkuttaa tuota testailua ettei montaa kertaa tarvitse sitä negaa katsella testissä ennenkun täti tulee..

Kolme kappaletta Acon10 kyllä kaapissa olisi, mutta ajattelin testata sunnuntaina ensimmäisen kerran.. VASTA! ja sekin että jos ei näytä muuta kun negaa niin silti ajattelee että jos ei vielä näykään.. siis niin raastavaa tämä odotus.. :/

Vierailija
30/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muilla on varmaan elämä, minä vaan haahuilen.

Kivahdin miehelle kun se oli menny ja piilottanu sen testin! Siis minähän sanoin kyllä että piilottais, mutta ei se ennenkään oo ottanu mua tosissaan, enkä uskonu että tekis sen. *siis minäkö muka haluaisin testata* No en sitten ainakaan ennen maanantaita testaa (silloin on lupa antaa testi jos pyydän), voi tietysti olla että lievä maanittelu ja sanojen peruminen alkaa jo aiemmin. Ehkä kaappien yms. " siivoominenkin" alkaa kiinnostaa :)

Jopas oli taas järkevää asiaa :(

nellariina

Vierailija
31/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla oikeasti muutakin elämää kun istua koneella, mutta kirjottelenpa kuitenki taas :D

Tuli vaan yhtäkkiä sellanen olo et mun mahassa on vauva, siis pelottavaa! Vatsa on turvoksissa, mitä se oli Veetistäkin ja muutenki sellanen " täys" olo :D Siis olo kuin omenalla, no ei vaan! ;)

Täälläköhän sitä sanoin vai missä, mutta tuli yksi ilta, olisikohan ollut perjantai, sellainen tyytyväinen hymy huulilla että tässä sitä sitten ollaan taas raskaana.. Herranjumala jos se täti nyt tuleekin, tipahdan kyllä sitten sellaisella ryminällä ettei tosikaan :( Yhden lapsen äiti ja näin höpsö taas.. :D

Vierailija
32/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellariina! :D Sulla on IHANAN KAMALA mies, ei voi muuta sanoa :D

Kyllä mun mielestä sun täytyis vähän järkkäillä niitä vaatekaappejasi ja astiakaapitkin repsottaa. Muista katsoa myös kengistä! :D :D

Vierailija
33/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaja! Mä sain myöskin vaan lähes yhtä paksun viivan ovistestissä ja seuraavana aamuna selvän negan. Eli tiedän miten ärsyttävää voi olla, kun ei voi toisaalta olla ihan varma, että on ees ovuloinu.

Toisaalta kyllä luulen tunnistaneeeni sen ja nyt 10 vrk jälkeen oon jo bongannu sopivia oireitakin. Ihmeellisiä alavatsakipujakin joita en muista aeimmissa raskauksissa olleen. Toivottavasti eivät enteile tätiä kuitenkaan..

Mä tunnustaudun myös hätäiseks, oon tehny jo kaks negatestiä.. *nolo*.. Mut kun kaks kiertoo ollu vasta synnytyksen jälkeen ja nekin pitkiä niin mistäpä sen vois tietää millonka vois oikeesti testata! =)

Tänään siis kp 29/39(50). Taidan säästää viimesen markettitestin viikonloppuun, viimeks sain muuten ihan selvän mutta haalean plussan jo 25/28 ja prismasta ostetulla halpis pregentillä!

Mäkin muuten imetän vielä kakkosta, ja pääsääntöisesti. Neiti on nyt pian 8kk jna 2 kk vasta ollaan maisteltu kiinteitä. Määrät on ollu aikas pieniä vielä, taitaa olla aika ruveta lisäämään sitä ja vähentämään imetystä.

Esikoinen muuten lopetti just samaan aikaan imemisen, kun aloin odottaa kakkosta. Hän oli silloin 7kk, nyt 2v1kk. Toivottavasti se ei tarkota sitä, että mä en ois raskaana,kun tälle kakkoselle kyllä vielä rinta maistuu.. Kaikkee sitä pitää murehtiakin!

Nipsulle piti vielä sanoa, että älä vielä hylkää heinäsirkkahaavetta! Jos oot just ovuloinu ja la-su pupuillu niin hyvinkin on saattaneet simpat ehtiä hommansa hoitamaan! Tänäänhän on vasta kesikiviikko ja nehän voivat elää hyvinkin 5vrk, jopa viikonkin! *peukutukset*

Ja kovasti peukutuksia koko porukalle! Kiva kun meitä on jo monta ja ollaan näin aktiivisiakin! =)

Vierailija
34/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni, me taidetaan molemmat olla yhtä vauhkoja ja malttamattomia :)

Siis toi mies on oikeesti aivan ihana :) Nyt tosin tuntuu että kohta mottaan sitä, kun alko viel kiusottelee...Sanoo vaan että itehän VAADIT piilottaa sen ja niinhän minä tein. Tuntuu vaan että nyt kun se testi on ties missä niin mun pitäis saada se et pääsee testaa, muuten en ehkä niin paljon kuitenkaan ajattelis koko asiaa.

Vähän aikaa sitten alko tuntumaan sellasta painon tunnetta ala vatsassa, en tiedä liekö oire mistään?? Siis nyt tuntuu että mä laitan kaikki kolotukset raskauden piikkiin :(

Ei uskois että yhden äiti jo oon kun näin vauhkona. Tyttöö kun ootin ei ollu minkäänlaisia oireita, joten kaikki nämä " oireet" on mulle ihan uutta. Olenhan minä aiemminkin kehitelly jos jonkinmoista oiretta, mutta tämä tuntuu nyt ihan erilaiselta, sitä ei osaa selittää, on vaan sellanen tunne että siellä on joku :) Korkeelta tipahdan minäkin jos/kun täti tulee, mutta haaveilen nyt vielä kun se on mahdollista :)

nellariina

Vierailija
35/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos piipaa00! ilman sua olisin jo hanskat heittänyt tiskiin. tuli tossa mieleen että niinhän se oli kakkosenkin kohdalla. Oltiin oltu 3vrk ennen ovista hommissa ja silti tulin raskaaksi. Mulle on ihan sama missä kuussa raskautus kunhan ei marraskuussa " heh, heh " . Nimittäin kaksi on jo siitä kuusta. Mies heitti vitsinä kun alettiin yrittämään et meillä onnistuu vain marras vauvat. Alussa tuntui et haluan kevät tai kesä babyn mut nyt on ihan sama kun tulis vain raskaaksi. Onhan tässä kohta puol vuotta yritystä takana. Ekasta tulin tuosta vain ja tokaa yritettin vuoden päivät.

Vierailija
36/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko uteliaisuuttani kysyä, että onko sulla ennestään tyttöjä vai poikia? =)

Mä oon kakkosen kohdalla yrittäny säätää tuon ajankohdan just tuohon noin 3-4 vrk ennen ovista, kun halusin toisen tytön ja se onnistuikin! (ekan kohdalla en vielä osannu näin varmistella, syötin vaan ukolle ladyvitaplussaa yrityksen aikana! =) )

Saas nähdä miten nyt käy, jos on tärpännyt. Meillä pupultiin 3vrk ennen ovista ja sitten samana iltana kun ovis oli. Tyttötrio kuulostas kivalta.. =) vaikken kyllä poikaakaan tällä kertaa pistäs pahakseni!

No mä meen taas pikkasen asioden edelle tapani mukaan..

Vierailija
37/38 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipsu-79, sama täällä, kevät vauva oli ensin mielessä, mutt akun tuo puoli vuotta näyttää kohta tulevan täyteen niin ei sillä syntymä ajalla ole oikein enää merkitystä.. Tosin saman syntymäpäivän taitaisi saada kun vanhemmalla sisaruksella (mikä siis tärppäsi ensi yrityksestä) :D

nellariina, sehän se, kun on SE olo että siellä nyt sitten ollaan, pieni ihmisen alku :D

Vierailija
38/38 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittatuu uusi kuumeilija, liki 2v.tytön äiti. Kp suunnilleen 14/28-29, ja eilen illalla pullat uuniin. Toista mahdollisuutta ei ole eikä tule ennen alkuviikkoa, sillä porukkaa tupa täynnä koko viikonlopun...Eli ei kauhean vahvoilta näytä mahikset.

Mutta mikäpä kiire tässä - yritystä meillä ei varsinaisesti ole käytössä, itse asiassa oltiin ajateltu että joskus kevätpuolella sitten...Nyt vaan vähän innostuttiin ja minä tietysti heti kalenteri kädessä tutkimaan tilannetta.

Aika näyttää. Mukavaa lauantaita kuumeilijoille.

Kuonokas