G: Millainen vihkisormus?
Toisen ketjun innoittamana - siellä ei kukaan tykännyt sormuksestaan.
Minulla on tuplarivisormus 22 pienellä timantilla. Pidän sitä aina!
Esikoista odottaessa loppumetreillä se piti ottaa pois turvotusen takia mutta muuten se on sormessani yötä päivää.
Kommentit (27)
siis mä en tiedä timanteista yhtään mitään, mutta itse olen ajatellut, että noiden 50 timantin yhteenlaskettu paino(?) on sen 0,75ct.
Voihan se olla, että olen tullut huijatuksi sormuskaupassa. Sormus on ostettu Lontoosta eräästä diamond districtin jalokiviliikkeestä.
on hopeinen sormus, jossa kolme todella pientä timanttia.
Ainoa, mikä häikinyt mun silmiä kultasepänliikkessä =D
ihan vaan kultainen rinkula, tunnearvo mittaamaton. Miehelläni on sormuksena isoisänsä sormus. Timatti minulla on kihlasormuksessa.
on hopeinen sormus, jossa kolme todella pientä timanttia.
Ainoa, mikä häikinyt mun silmiä kultasepänliikkessä =D
oli hurjat 40e =D
siis mä en tiedä timanteista yhtään mitään, mutta itse olen ajatellut, että noiden 50 timantin yhteenlaskettu paino(?) on sen 0,75ct.
Voihan se olla, että olen tullut huijatuksi sormuskaupassa. Sormus on ostettu Lontoosta eräästä diamond districtin jalokiviliikkeestä.
jos tykkäät sun sormuksesta,ei kenenkään mielipidellä ole väliä!!!
minun sormus on paksu keltakultasormus, ilman kiveä
se on minulle niin tärkeä
siis mä en tiedä timanteista yhtään mitään, mutta itse olen ajatellut, että noiden 50 timantin yhteenlaskettu paino(?) on sen 0,75ct. Voihan se olla, että olen tullut huijatuksi sormuskaupassa. Sormus on ostettu Lontoosta eräästä diamond districtin jalokiviliikkeestä.
ajatellutkin eli yhteenlaskettu paino.
Kaunis sormus sinulla!