Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko todella pystynyt antamaan vanhan petämisen anteeksi samantien vai iskeekö kriisi myöhemmin?

Vierailija
16.12.2010 |

Meillä on takana pitkä suhde ja nyt mies paljasti suhteemme puolessa välissä tapahtuneen risteilypanon. Itkut aluksi tirautin, mutta sen jälkeen olen alusta asti ollut sinut asian kanssa. Onko tämä mahdollista/todellista vai iskeekö oikea kriisi vasta myöhemmin? Mies ei tuntenut naista etukäteen, ei muista edes nimeä eikä ole yhteyttä sen jälkeen pitänyt. Meille on tuon jälkeen syntynyt kaksi lasta ja elämä on ollut hyvää. En vaan nyt pysty järkyttymään tai välittämään tuosta. Mies oli niin hellyytävän paniikissa että jätän hänet samantien ja vannoi lopun ikäänsä käyttävänsä luottamukseni palauttamiseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin jos tuosta hairahduksesta on jo vuosia aikaa ja niiden vuosien aikana on tapahtunut kaikenlaista ja elämä mennyt eteenpäin. Meillä sama tilanne, mutta olin itse se pettäjä ja mies antoi anteeksi. Samanlainen tarina, eli olin työreissulla kännissä pettänyt, enkä edes tiedä miehen nimeä - ei juuri muitakaan muistikuvia ole. Ei merkinnyt mitään ja mieskin ymmärsi, kun tuolloin oli ollut vähän nihkeämpää suhteessa. En kertonut asiasta, ennen kuin mies sattui kysymään, että olenko koskaan ollut uskoton, ihan jossain rupattelutuokiossa. Siitä sitten lähdin kertomaan ja miehelle se oli onneksi ok. Ei esim. alkanut selittää, että olisin "elänyt valheessa" nämä vuodet, vaan tajusi, ettei asialla oikeasti ole mitään merkitystä ja asiat ovat jo toisin.

Vierailija
2/4 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet voinut antaa sen anteeksi ja se siitä, mutta voihan se joskus pukata esiin myöhemminkin, ei voi tietää.

Toivotaan parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon verran vasta olen asiasta tiennyt ja ei suoraan sanottuna tunnu miltään. Meillä meni siihen aikaan ihan hyvin ja normaalisti ja hienosti on mennyt sen jälkeenkin. Ainoa mikä mietityttää on miten mies pystyy salaamaan tuon ja miten itse en huomannut mitään? Mies sanoo oikeastaan kieltäneensä itseltään koko tapahtuneen eikä halua sitä nytkään ajatella. En minäkään koe eläneeni valheessa, eri juttu jos takana olisi oikea pitempi aikainen suhde tai tuo nainen olisi ollut tuttu. Eiköhän tästä hyvillä mielin jatketa :)

ap

Vierailija
4/4 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kertoi olleensa minulle uskoton noin 20 v sitten. Kertoi, että se tapahtui humalassa työmatkalla ja ei muista tai tiedä naista tarkemmin. Kertoi, että jokin aika sitten häneen otti yhteyttä lapsi tai siis jo täysi-ikäinen, joka on todennäköisesti seurausta tuosta yhdestä yöstä. Lapsen äiti sentään oli säilyttänyt mieheni tiedot lastansa varten, vaikka ei ollutkaan pyytänyt tunnustamista, koska oli huomannut, että mies olikin naimisissa kanssani. Lapsillamme on siis aivan yllättäin sisaruspuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi