Entäs sushi-ravintolat?
Kommentit (10)
vuoden kuluttua enää mitään, joku muu trendivillitys on tilalla.
Tero
käydään pari kertaa vuodessa Helsingin Koto-ravintolassa, se on ihan hyvä paikka, vaikkei Suomesta taida ihan priimaa löytyäkään.
Pika-sushipaikoissa en ole huomannut suuria eroja..
Usein haen töihin lounasboksin. Tykätään myös tehdä kotona, saa jokainen laittaa just sellaisia kuin haluaa.
En tiedä paikan nimeä, mutta olen nyt työmatkoilla käynyt siellä joka kerta ja on ihan taivaallisen hyvää :) Parasta sushia mitä Suomesta olen saanut. Ihan suomalaiset tyypit vielä pitää sitä, mutta ovat asuneet Japanissa.
mulle sushin syönti ei ole ikinä ollut mikään trendivillitys, ja on ihan sama vaikkei se olis ollut enää pitkiin aikoihin "muodissa"!!
Olen käynyt Japanissa kauan sitten ja siellä ihastunut sushiin ja muuhunkin japanilaiseen ruokaan... Sushi on vain niin hyvää! Ja siitä tulee hyvä olo, toisinkuin rasvaisesta pizzasta tms..
Tehdään kotona makisusheja ainakin kerran kuussa, joskus syödään pikaravintoloissa ja pari kertaa vuodessa kunnon ateriat kaikilla lisukkeilla Kotossa...nams.
ainakin kehuttiin Kabukia, en tiedä miten nykyisin, en ole käynyt itsekään pitkään aikaan. Vieläkö on suosittu?
Tai siis tuohan ei ole pelkkä sushipaikka, vaan ruokalistalla paljon muutakin.
heitelee liian paljon, et hermot menee sen kanssa. Söisin niiden "onnistuneita" annoksia vaikka joka päivä.