Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Acon10:llä haamuja testanneet - hjelppivä

19.10.2005 |

Moi!

Sain pregent stickillä himmeääkin himmeämmän haamun kp28/28. Kp29 tuli acon10:t postissa. Silloinkin sain himmeän haamun, mutta selvemmän kuin edellisen päivän viiva kuitenkin. Tänään, kp30/28, testasin taas aconilla, mutta näyttää ettei tuo viiva ole vahvistunut yhtään :´(. Pitääkö tässä nyt valmistautua heti kättelyssä uuteen tuulimunaan? Oviksen on täytynyt olla kp14 tai 15.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten tarina on päättynyt?

Nimim. epätoivoinen

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myöskin yksi testien suurkuluttaja.. Ensimmäistä yritetään, enkä tietääkseni ole vielä ikinä ollut raskaana, mutta haamuviivoja on silti jo tullut. Acon 10:llä oon saanut " viivanpaikkoja" näkyviin, kylläkin vasta tuntien kuluttua, eli tuleeko niihin jokatapauksessa sellaiset aina? Sitten Apteekin testeillä sain myöskin kaksi haamuviivaa, kummassakin näkyi väriä, mutta niihin ilmestyi kontrolliviivakin vasta muutaman minuutin kuluttua... Eli siis ensin sain Apteekin testeillä haamut, ja sen jälkeen Acon10:llä vain viivanpaikat. Jätin testailun jo sikseen, en kai enää ainakaan raskaana voi olla jos herkemmät testit ei näytä mitään.

Joskus puoli vuotta sitten sain myöskin Apteekin omalla selvän haamun, mutta seuraavana päivänä ei enää mitään. Silloin söin pillereitä ja menkat oli päivän myöhässä.

Nyt kp16/34 (tai kp50 vanhaa kiertoa, kunnon menkkoja ei oo kuulunut, mutta 16 päivää on tuhrutellut)

Vierailija
22/28 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä päivänä kun menkkojen pitäisi tulla (eikös se ole noin 14vrk ovis+ jälkeen), vaiko aikaisemmin? kuinka paljon aikaisemmin raskaus voi esim acon 10 näkyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo moneen päivään käyny täällä ja heti näin ihania uutisia :o) Pidetään kovasti peukkuja ja varpaita pystyssä, että pieni pysyy matkassa.

Minäkin sain acon 10 kp 26/ 27-34 päivillä haamun. Siitä meni useampi päivä ennekuin viiva vahvistui. Nyt se haamu on (viikko sitten oli se ultra) sellanen 3cm mittainen ihmisenalku. Siellä pikku jalkojaan heilutteli :o)

Harmi kun en päässy käymään sillon. Oli ne viikonlopun kestävät lasten synttärit. + ne valmistelut. Aika rankkaa touhua loppujen lopuksi. Nyt ovat tältä vuodelta sitten ohi.

Mutta lähen muihin hommeleihin tästä, kuulumisiin..

S@ga ja rv tasan 11

Vierailija
24/28 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken tietenkään nyt surullinenkaan ole, epäluuloinen vain ;-).

S@ga, onnea ensinnäkin hyvin menneestä ultrastasi! Ja itse toivon, että siellä masussani olisi ylipäätään se " pieni" . Tuulimuna on niin masentava, kun siinä ei alunalkaenkaan ole ollut mitään mahdollisuutta onnistua.

Todellinen yllätysplussa tämä kyllä oli. Mieshän oli ihan varma, että tästä kierrosta tärppää ja näki jo poikavauvan syntymästä unta (ennen kuin olin ensimmäistäkään testiä tehnyt). Toivottavasti mieheni olis todellakin ennustajaukko (pientä ennustajanvikaa siinä on kyllä ollut havaittavissa) ja kaikki menisi tällä kertaa hyvin!

Toivottavasti meitä olis sitten kaksi isomahaista, kun seuraavan kerran tavataan ;-D. Se olis kyllä enemmän kuin mahtavaa!!!

Mutta kuulumisiin...

neronja rv 4+4

S@ga:

En oo moneen päivään käyny täällä ja heti näin ihania uutisia :o) Pidetään kovasti peukkuja ja varpaita pystyssä, että pieni pysyy matkassa.

Minäkin sain acon 10 kp 26/ 27-34 päivillä haamun. Siitä meni useampi päivä ennekuin viiva vahvistui. Nyt se haamu on (viikko sitten oli se ultra) sellanen 3cm mittainen ihmisenalku. Siellä pikku jalkojaan heilutteli :o)

Harmi kun en päässy käymään sillon. Oli ne viikonlopun kestävät lasten synttärit. + ne valmistelut. Aika rankkaa touhua loppujen lopuksi. Nyt ovat tältä vuodelta sitten ohi.

Mutta lähen muihin hommeleihin tästä, kuulumisiin..

S@ga ja rv tasan 11

Vierailija
25/28 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ aloitin testaamisen vasta kun menkat oli muutamia päiviä myöhässä. En edes osannut kuvitella olevani raskaana, koska ei oltu kamalsti päästy urheilemaan makkarin puolella tässä kierrossa... =)

Nyt siis takana ne kaksi haamua sekä Aconilla että Apteeki omalla. Viimeksi testasin muistaakseni torstaina vai perjantaina. Lupasin että vasta maanantaina ajattelen asiaa ja testaan mutta jotenkin tuntuu, että taidan tehdä sen tänään???!!

KAtostaan pystynkö pitämään pääni ja olla testaamatta huomiseen. En ole nyt kotona, muuten teksin nyt, kun vietävästi pissattaa.

Oireita ei ole nyt oikein mitään.

Rinnat arat, kun koskee. Nivusissa outoa tuntemusta/kipristelyä kun istun??!! Ei ole ennen ollut, onkohan tää jotain vakavaa??

Mun laskettuaika taitais olla 23.6. vai olikohan se 25.6.

En ole kamalati vielä ajatellut, koska en uskalla.... Nyt taitais olla rv 5+1 VOI KUMPA SE OLIS TOTTA!!!

Vierailija
26/28 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen!! Tervetuloa Odotuspuolelle :)

Olen juu helmisimpukoissa ja muistan kun tipuit joukostamme.. :( Mutta onneksi pääset taas sille puolelle ja toivon sydämestäni että kaikki menee hienosti ja kesällä teillä on nyytti sylissä!

t. Mikaela

Vierailija
27/28 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan sunnuntaina tuli se selvä plussa!! Mahtava fiilis, vaikka tiedänkin että mitä vaan voi vielä tapahtua! Mutta nimimerkki taisi ennustaa jotain, sillä jos kaikki menee hyvin, lapsi syntyy siinä kesä-heinäkuun vaihteessa.

Auttakaahan mua vielä. Viimeiset menkat alkoivat tarkalleen (sataan kertaan tarkastettu kalenterista) 15.9.

Olenko nyt viikoilla 6+5? Vai miten ne lasketaan?!

Kumpa kaikki menisi hyvin.....

Milloin sitä neuvolaan soitetaan? Entä sitä ekaa ultraa... Kaikki on niin uutta ja ihmeellistä!

Vierailija
28/28 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun laskujen mukaan sulla olis rv5+5 tänään (kohta rv5+6).

Neuvolaanhan voit soittaa ihan milloin vaan ja varata ekan ajan. Kyllä ne sieltä sanovat, millä viikoilla kannattaa tulla. Jos tarkoitat alkuraskauden ultraa, niin sinne kannattaa mennä, kun rv7 on yli. Monihan ei käy tuossa alkuraskauden ultrassa, mutta itse aion mennä, kun on noita epäonnistumisia takana. Mulla ultra-aika on 11.11. eli rv7+3. Jos tuossa ultrassa kaikki on kunnossa, niin sitten vasta varaan neuvolaan ajan. Tämäkin juontaa juurensa noista epäonnistumisista.

Tulehan tuonne odottajiin kesäkerttuihin kertomaan raskautesi etenemisestä ym. ;-).

neronja rv5+0