Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupassa eilen nähtyä.

Vierailija
16.12.2010 |

Perhe oli kaupassa. Kolme pientä lasta ostoskärryssä ja ostoksille eri kärry! Eihän lapsia saa kuljettaa ostoskärryn ostostilassa!!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen näkee onko kengän pohjat likaiset vai ei.

ole järjellä sinua pilattu.

Vierailija
22/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla keleillä kun on lunta niin kengät ei ees ole likaiset, kurakeli onkin jo toinen juttu.

Tarkistatko ettei lapsen kenkään ole kaupan edustalta takertunut tupakan tumppi? Purkkaa? Tms? No etpä tietenkään.

siksi en ymmärrä miksi kärryt voivat olla paikassa jossa eläimet pääsevät niitä sotkemaan, ja samalla pidetään kamalana jos lapsi istuu kengät jalassa kärryissä. Tekopyhyyttä.

Meidän lapset eivät kuitenkaan istu kärryissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostoskärryssä vain lapselle varatulla paikalla! Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää. Näillä "lasten paikoilla" jalat ovat aina ostoksille varatun tilan ulkopuolella.

Vierailija
24/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla keleillä kun on lunta niin kengät ei ees ole likaiset, kurakeli onkin jo toinen juttu.

Tarkistatko ettei lapsen kenkään ole kaupan edustalta takertunut tupakan tumppi? Purkkaa? Tms? No etpä tietenkään.

siksi en ymmärrä miksi kärryt voivat olla paikassa jossa eläimet pääsevät niitä sotkemaan, ja samalla pidetään kamalana jos lapsi istuu kengät jalassa kärryissä. Tekopyhyyttä.

Meidän lapset eivät kuitenkaan istu kärryissä.

Tutkipa niitä kärryjä seuraavalla kerralla ja katso paljonko näet linnunpaskaa ja muiden eläinten jätöksiä. Suuremmalla todennäköisyydellä se paska kulkeutuu niiden lasten kengistä kärryyn. Ja joissakin paikoissa ne kärryt on sisätiloissa, missä voi sanoa että 100% varmasti lika on lasten kengistä kantautunut kärryyn. Ja sekin vain koska vanhemmat antavat lasten pomppia siinä.

Vierailija
25/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on elämä vaikeaa! Kuinka moni syö ne banaanit kuorineen, että on niin hirveän kamalaa, jos ne nyt sattuvat osumaan kohtaan jossa on ollut lapsen kenkä? Minä ainakin henk.koht. poistan banaaneista kuoret ;D Ja PESEN kaikki sellaiset tuotteet ennen syömistä, joissa ei ole kuoria tai jotka ovat olleet muutenkin muiden ostajien räplättävinä (esim. tomaatit).

Säännöt ovat sääntöjä, kyllä. Minäkin periaatteessa kannatan niiden noudattamista, mutta en jaksa ymmärtää näitä riehuvia ihmisiä!! Kyllä pitää olla käyhä elämä, että jaksaa ärsyyntyä tuostakin asiasta niin kovin että tulee tänne hillumaan. Minä olen lapsena kulkenut kärryissä ja niin on mun lapsikin. Mulle on aivan sama kuinka monta paheksuvasti katsovaa av-mammaa seuraa mun menoa, siitä touhusta ei jää kenenkään elämä kiinni! RELAX!!

Vierailija
26/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on elämä vaikeaa! Kuinka moni syö ne banaanit kuorineen, että on niin hirveän kamalaa, jos ne nyt sattuvat osumaan kohtaan jossa on ollut lapsen kenkä? Minä ainakin henk.koht. poistan banaaneista kuoret ;D Ja PESEN kaikki sellaiset tuotteet ennen syömistä, joissa ei ole kuoria tai jotka ovat olleet muutenkin muiden ostajien räplättävinä (esim. tomaatit).

Säännöt ovat sääntöjä, kyllä. Minäkin periaatteessa kannatan niiden noudattamista, mutta en jaksa ymmärtää näitä riehuvia ihmisiä!! Kyllä pitää olla käyhä elämä, että jaksaa ärsyyntyä tuostakin asiasta niin kovin että tulee tänne hillumaan. Minä olen lapsena kulkenut kärryissä ja niin on mun lapsikin. Mulle on aivan sama kuinka monta paheksuvasti katsovaa av-mammaa seuraa mun menoa, siitä touhusta ei jää kenenkään elämä kiinni! RELAX!!

Toi koirankakkaisia maitotölkkejä jääkaappiin.

Lapset eivät kuulu ostoskärryyn ja sillä hyvä!

Vierailija
27/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsin eri tavalla: mulle tää on just sellanen erittäin matalan kynnyksen mesta "tulla hillumaan jostain suht pienestäkin ärsytysasiasta". Mikäs sulle on sellanen riittävän vakava asia, mistä saattaisit täällä "hillua"?

Ja sitä paitsi tuskin ketään etoo kosketus lapsen kenkään, vaan kosketus esim. koiran paskaan, mitä mahdollisesti tosta kengästä on tullu. Vai eikö sua haittaisi, jos maitopurkkisi avauskohdan päällä olisi hitunen paskaa?

Vierailija
28/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää mitä tuossa niin kamalaa on?

Vierailija
29/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne likaantuvat likaisessa kärryssä.

Vierailija
30/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei lasta jolla on ulkokenkiä.

lapset kuuluu normi kärryjen istuinosaan (se johon mahtuu yksi alle 15kg lapsi)

Vierailija
31/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsin eri tavalla: mulle tää on just sellanen erittäin matalan kynnyksen mesta "tulla hillumaan jostain suht pienestäkin ärsytysasiasta". Mikäs sulle on sellanen riittävän vakava asia, mistä saattaisit täällä "hillua"?

Ja sitä paitsi tuskin ketään etoo kosketus lapsen kenkään, vaan kosketus esim. koiran paskaan, mitä mahdollisesti tosta kengästä on tullu. Vai eikö sua haittaisi, jos maitopurkkisi avauskohdan päällä olisi hitunen paskaa?

Mikä on todennäköisyys, että sitä paskaa siinä on? Minä ainakin kyllä huomaan, jos lapsi on astunut koiran paskaan. Ja kyllä huomaan, jos sitä on kärryissä, en valitse juuri niitä kärryjä! Minä en tulisi tänne hillumaan mistään. Mielestäni nettipalstat eivät ole niitä "oikeita" kanavia, jonne purkaa ärsytystään. Minä kyllä osaan purkaa tunteeni, niin hyvät kuin pahatkin, esim. miehelleni juttelemalla ;) Sitä paitsi, olen onnellinen siitä, että mun elämääni eivät mokomat asiat tee edes pientä lovea :D

Vierailija
32/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevassa kärrytilassa tupakalla ja räkimässä. Istuvatkin kärryjen reunalla.

Vierailija
33/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan niin hygieenisia, lapsilla maailman parhaimmat kamppeet saaolosuhteisiin, ihmisia on vahan jne. Silti porukka on koko ajan kipeena! Jossain mattaa...

Ja toisekseen, kaikki elintarvikkeet on pakattu sen verta hyvin, etta ei ne bakteerit sinne helposti kulkeudu. Ja hedelmat ja vihanneksethan luonnollisesti pestaan ennen syontia, ehka jopa kuoritaan. Tai keitetaan.

Vierailija
34/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan niin hygieenisia, lapsilla maailman parhaimmat kamppeet saaolosuhteisiin, ihmisia on vahan jne. Silti porukka on koko ajan kipeena! Jossain mattaa...

Ja toisekseen, kaikki elintarvikkeet on pakattu sen verta hyvin, etta ei ne bakteerit sinne helposti kulkeudu. Ja hedelmat ja vihanneksethan luonnollisesti pestaan ennen syontia, ehka jopa kuoritaan. Tai keitetaan.

eikä edes pakata kovin hyvin, avonaisissa paperipusseissa ovat.

Joka tapauksessa, on hyvä, ettei siellä kärryssä lapsia kuljeteta, ihan asiallinen kielto.

Vierailija
35/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen villakoiran ostoskärryssä.

Vierailija
36/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan ja ei halunnut, että kersat tuhoaa koko kauppaa? Jos lapset olisivat juosseet valtoimenaan ja tuhonneet paikkoja niin olisit tehnyt aloituksen siitä?

Vierailija
37/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko kasvattaa lapsensa paremmin, ja jos tämäkään ei tehoa, menee sellaiseen kauppaan jossa saa lapset oikeaoppisesti kärryihin. tai ostaa valjaat. Hygieniariski.

Vierailija
38/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älyttömän mustia, työhanskat on aivan mustat puolen tunnin pahvilaatikoiden ja tölkkien pyörittelyn jälkeen. Järkyttävä määrä likaa pääsee pakkausten päälle kuljetusten, varastoinnin sekä hyllyynlaiton aikana. Kai olette muistaneet huuhdella tonnikalapurkin päällisen ennen purkin avaamista, ettei pska pääse tuotteeseen?

Toisekseen, ei voisi vähempää kiinnostaa kuskaako joku lastaan kauppakärryissä, oikeasti.

T: ruokakaupan työntekijä.

Vierailija
39/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älyttömän mustia, työhanskat on aivan mustat puolen tunnin pahvilaatikoiden ja tölkkien pyörittelyn jälkeen. Järkyttävä määrä likaa pääsee pakkausten päälle kuljetusten, varastoinnin sekä hyllyynlaiton aikana. Kai olette muistaneet huuhdella tonnikalapurkin päällisen ennen purkin avaamista, ettei pska pääse tuotteeseen?

Toisekseen, ei voisi vähempää kiinnostaa kuskaako joku lastaan kauppakärryissä, oikeasti.

T: ruokakaupan työntekijä.

Vierailija
40/43 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes pakata kovin hyvin, avonaisissa paperipusseissa ovat.

Joka tapauksessa, on hyvä, ettei siellä kärryssä lapsia kuljeteta, ihan asiallinen kielto.

laitetaan muiden tavaroiden paalle. Nain ollen se ei kosketa karrya. Tai jos ostokset ovat pienet, silloin on yleensa kaytossa kori. Jossa siis lapset eivat istu!