Osaako kukaan selittää, miksi brunetet säilyvät kauemmin
Kommentit (27)
Osaako kukaan selittää miksi brunetet säilyvät kauemmin
sinkkumarkkinoilla?
Ehkäpä ap tietää näihin vastaukset.
sinkkumarkkinoilla?
...ja löytyvät useammin uusiosinkkumarkkinoilta?Ehkäpä ap tietää näihin vastaukset.
:D!!!
niin usein olen tullut pohtineeksi että miten ne blondit onnistuvatkin näyttämään nuoremmilta...vaalea värihän on tietyllä tavalla tyttömäisempää ehkä siksi? Ja toki tumma tukka korostaa ryppyistä naamaa...
Mihinhän tilastoihin tää perustuu?
sinkkumarkkinoilla?
...ja löytyvät useammin uusiosinkkumarkkinoilta?Ehkäpä ap tietää näihin vastaukset.
:D!!!
enpä tunne yhtäkään keskimääräistä paremmin säilynyttä brunettia mutta lupaan pitää silmät auki tämä asia mielessäni :D...
Itse tunnen erittäin hyvin säilyneitä brunetteja ja erittäin kulahtaneita blondeja ja erittäin hyvin säilyneitä blondeja ja erittäin kulahtaneita brunetteja. Mä en usko enää näitä av-yleistyksiä todeksi :DDD! t. erittäin kulahtanut punapää
Rypyt tulee näkyviin hyvin myöhään mutta ihon veltostuminen näkyy jo paljon sitä ennen. Ikätoverit ihmettelevät miksi värjäät vielä viisikymppisenäkin hiuksia mustiksi kun tumma väri tekee niin paljon vanhemmaksi :D. Terkuin (luonnostaan) tumma tukka ja vaalea, rasvainen iho