Äänestäkää vaaleissa perusssuomalaisia, niin saadaan pysymään Suomi Suomena!
puolueen suosio kasvaa koko ajan, kun ihmiset alkavat tajuamaan, miten tämä kiltti maa hoitaa velvoitteensa muita kohtaan ja samalla unohtaa omat vähäosaisensa totaalisesti!!!
Jokainen varmaan tietää, miten vanhuksilla tässä maassa menee. Mutta onko materialismi, tavaran ja omaisuudenhimo sokeuttanut ihmiset kaikelta muulta?
Kommentit (65)
ei urjalassakaan...tai joensuussa...
kaikki muiden propagandaa...
kaikki muiden propagandaa...
Voitko ystävällisesti antaa jonkin linkin tai viitteen siihen, missä persut sanovat olevansa yleisesti maahanmuuttajia vastaan?
Kritiikki on ymmärtääkseni kohdistunut maahanmuuttopolitiikkaan eli lähinnä kouluttamattomien, lukutaidottomien tms. "moniosaajien" haalimiseen ja esim. epämääräiseen ihmiskauppaan, joka myös "perheen yhdistämisen" nimellä tunnetaan.
ystäville, tuttaville, sukulaisille, kavereille - en kenellekään, että olen äänestänyt persuja...
Tämä on vähän samanlainen hype, kuin Tony Halmeen nousu eduskuntaan. Kuka häntä oikein äänesti? Tyhmiä viedään kuin pässiä narussa.
kaikki muiden propagandaa...Voitko ystävällisesti antaa jonkin linkin tai viitteen siihen, missä persut sanovat olevansa yleisesti maahanmuuttajia vastaan?
Kritiikki on ymmärtääkseni kohdistunut maahanmuuttopolitiikkaan eli lähinnä kouluttamattomien, lukutaidottomien tms. "moniosaajien" haalimiseen ja esim. epämääräiseen ihmiskauppaan, joka myös "perheen yhdistämisen" nimellä tunnetaan.
Ja siihen, että tietylle Suomelle vieraalle uskonnolle järjestetään erioikeuksia esim. uimahallivuoroja tai muutetaan koulujen joulujuhlia tms.
en kehtaisi kertoa asiasta kenellekään.
Mutta en tietenkään äänestä, sillä osaan ajatella omilla aivoillani.
Ei ole minun arvojeni mukainen puolue.
että mamuja eivät ole ainoastaan nämä ns. elintasopakolaiset. Suomessa on paljon maahanmuuttajia, jotka tekevät tärkeää työtä. Tuo mamujen niputtaminen yhdeksi ja samaksi ihmisryhmäksi on aivan yhtä idioottimaista, kuin sanoa että kaikki suomalaiset ovat viinaan meneviä takakammarin poikia ja tyttöjä. Ja en, minä en missään tapauksessa tule koskaan äänestämään persuja. Minulla on aivan omat aivot, enkä mene massan mukana uhoamaan. Äänestän niitä, joilla on samanlaiset arvot ja tavoitteet kuin itselläni.
Ei persuilla olekaan mitään mamuja vastaan yleisesti. Jos tällaista luulet, olet RKP:n propagandan uhri.
oikeasti miehiä ja naisia, jotka osaavat sentään puolustaa maatamme, ettei tätä vallattaisi mamujen taholta. He kun osaavat vaatia, huomattuaan meidät maltillisiksi ja kilteiksi.
Itse olen sitä sukupolvea, että olen niin kuullut papan kertomuksen 40 asteen pakkasessa taisteluista maamme itsenäisyyden puolesta kuin myöskin nähnyt puiston luistelukentän jäädytyskoppiin kirjoitetun tekstin "Suomalaiset, painukaa vittuun Suomesta!"
Kukaan ei tunne välittävän enää muusta kuin rahasta ja vain ja ainoastaan itselleen ja perheelleen! Materialismi on mennyt kaiken muun edelle varmaan 90 prossalla ihmisistä:(
eduskunnassa ei vakuuta (vrt. Soini, Virtanen, Halme, Pentti Oinonen...)
Persujen työ Helsingin kaupunginvaltuustossa ei vakuuta (Halla-aho...).
En osta sikaa säkissä, en edes vaikka torikauppias huutaisi että se pelastaa Suomen tai kokeile edes, ei voi olla huonompi kuin muut. Köyhällä ei ole varaa huonoon.
vaikka Itäkeskuksessa. Siellä voi tuntea olevansa ulkomailla. Sitäkö ihan oikeasti halutaan? En ole rasisti, mutta mikä on sellainen Suomi, jossa ei ole enää suomalaisia eikä kristittyjä?
En missään kohdassa kirjoittanut, etten äänestä PerSuja maahanmuuttopolitiikan vuoksi. Korjasin ainoastaan tässä ketjussa ilmenneen virheen maahanmuuttajista puhuttaessa. Puolueella on useita muita kohtia puolueohjelmassaan, joita en sellaisenaan allekirjoita. Etenkin ärsyttää populistisuus.
Ei ole minun arvojeni mukainen puolue.
että mamuja eivät ole ainoastaan nämä ns. elintasopakolaiset. Suomessa on paljon maahanmuuttajia, jotka tekevät tärkeää työtä. Tuo mamujen niputtaminen yhdeksi ja samaksi ihmisryhmäksi on aivan yhtä idioottimaista, kuin sanoa että kaikki suomalaiset ovat viinaan meneviä takakammarin poikia ja tyttöjä. Ja en, minä en missään tapauksessa tule koskaan äänestämään persuja. Minulla on aivan omat aivot, enkä mene massan mukana uhoamaan. Äänestän niitä, joilla on samanlaiset arvot ja tavoitteet kuin itselläni.
Ei persuilla olekaan mitään mamuja vastaan yleisesti. Jos tällaista luulet, olet RKP:n propagandan uhri.
En missään kohdassa kirjoittanut, etten äänestä PerSuja maahanmuuttopolitiikan vuoksi. Korjasin ainoastaan tässä ketjussa ilmenneen virheen maahanmuuttajista puhuttaessa. Puolueella on useita muita kohtia puolueohjelmassaan, joita en sellaisenaan allekirjoita. Etenkin ärsyttää populistisuus.
Voitko tarkentaa tätä populismia? Nykyään kun tuntuu populismiksi leimattavan kaikki se, mikä toteuttaisi kansan tahtoa. Esim. pakkoruotsin vastustaminen on populismia, koska noin 70-80% suomalaista vastustaa pakkoruotsia. Ns. oikeat puolueet tietysti kannattavat pakkoruotsia, koska se on vastoin kansan tahtoa ja siten ei ole populismia.
olisi tallinnanaukio täynnä suomlaisia...hmmm...niinhän tuo on jo nyt...
olihan hän SMPssä joka oli myös populistinen puolue ja sai tohtorin lakin populismia tutkien.
ole lukeneet puolueen ohjelmaa. Missään ei kielletä maahanmuuttoa. Kannattaisi ihan oikeasti lukaista puolueiden vaaliohjelmat ja vasta sitten tehdä johtopäätöksiä. Nyt täällä puolet "kannattajista" on PerSujen puolella, koska he estäisivät ulkomaalaisten tulon ja puolet huutaa, ettei näin ole. Kertoo paljon kyseisen puolueen äänestäjistä.
olihan hän SMPssä joka oli myös populistinen puolue ja sai tohtorin lakin populismia tutkien.
On tosi helppo haukkua toisia populisteiksi, mutta onkin vähän vaikeampaa selittää, mikä persujen toiminnassa on sitä populismia.
ole lukeneet puolueen ohjelmaa. Missään ei kielletä maahanmuuttoa. Kannattaisi ihan oikeasti lukaista puolueiden vaaliohjelmat ja vasta sitten tehdä johtopäätöksiä. Nyt täällä puolet "kannattajista" on PerSujen puolella, koska he estäisivät ulkomaalaisten tulon ja puolet huutaa, ettei näin ole. Kertoo paljon kyseisen puolueen äänestäjistä.
joka se on lukenut. En todellakaan äänestäisi tuosta vain.
Voitko tarkentaa tätä populismia? Nykyään kun tuntuu populismiksi leimattavan kaikki se, mikä toteuttaisi kansan tahtoa. Esim. pakkoruotsin vastustaminen on populismia, koska noin 70-80% suomalaista vastustaa pakkoruotsia. Ns. oikeat puolueet tietysti kannattavat pakkoruotsia, koska se on vastoin kansan tahtoa ja siten ei ole populismia.
Katainen taisi oikein julistautua populismin vastavoimaksi. Tätä hän toteutti esimerkiksi kesällä Kokoomuksen puoluekokoukessa, jossa hän mitätöi puoluekokouksen (puolueen korkein päättävä elin) tekemän pakkoruotsin VASTAISEN äänestyspäätöksen. Katainen totteli mielummin RKP:n Wallinia kuin oman puolueensa korkeinta päätöstä tai kansan enemmistön tahtoa.
että puolue koittaa kumartaa jokaiseen suuntaan. Kun lukee puolueen arvoja, luvataan siellä kaikille hyvää ja kaunista. Tämä ei ole taloudellisesti mahdollista. Missään perussuomalaiset eivät tuo esille, mitä heidän arvojensa toteuttaminen maksaa ja kuinka ne kustannetaan (mistä otetaan pois). Jokainen tietää, että kun yhteen suuntaan kummarrat, toiseen pyllistät.
mutta kun itse saa valtaa toimii samalla alilla, vaikkapa puoluetuen kohdalla. Vaatia asioita suureen ääneen tietäen, että niitä ei voi toteuttaa mutta sillä sitten kannatusta nostaa.
Mikä on persujen kanta Afganistaniin ja sinne syydettyihin rahoihin?