Karmean näköistä, kun vauvojen
äideillä on rakennekynnet, naama pakkelissa ja käyttäydytään kuin pikku tytöt. Näihin törmää aivan liian usein.
Kommentit (25)
jotenkin lapselta pois? Ei kevyen meikin tekoon edes mene kauaa aikaa - sen voi tehdä vaikka aamulla ennen lasten heräämistä (itse tein näin).
Ja kyllä minullakin on itselläni mukavampi olo, kun ulkonäkö on kunnossa. Tiedän, että mieskin tykkää, kun vaimo ei yht'äkkiä lasten jälkeen näytäkään ihan erilaiselta kuin ennen. Tietenkin perheen hyvinvointi silti tulee ykkösenä, eli jos ei aikaa riitä, priorisoidaan.
13, ei kyse olekaan mistään jaksamisesta, vaan ei pidä omaa napaansa niin tärkeänä lasten tultua. Ei myöskään elä toisten antamien kehujen varassa. Mitä merkitystä niillä on?
äideillä on rakennekynnet, naama pakkelissa ja käyttäydytään kuin pikku tytöt. Näihin törmää aivan liian usein.
...Paitsi tuo että käyttäydytään kuin pikkutytöt.
En taatusti käyttäydy kuin pikkutyttö vaikka meikkaankin ja minulla on rakennekynnet. Lisäksi omaan ripsien pidennykset ja hiustenpidennykset. (näin olen itseeni oikein tyytyväinen ja onnellinen)
Ja tosiaan, olen saanut vain kehuja siitä kuinka pidän itsestäni huolta, myös raskausaikana oli näin :)
BTW, jokainen tyylillään, me kaikki kun emme ole samanlaisia....
..kun niitä rakennekynsiäkin on joka lähtöön.
On esim. tällaista...
http://1.bp.blogspot.com/_qWSmS8qJi9I/Sw7W0OBowBI/AAAAAAAABxo/7kp7Y0_FJ…
..tällaista...
http://4.bp.blogspot.com/_-1-iQ_Q05Lo/SzEsXAWY-qI/AAAAAAAADSQ/Qt8czuq45…
..ja tällaista:
http://www.beautysalonkikl.fi/images/nogti.jpg
Olisi olennaista tietää, millaisia (= minkä tyyppisiä) rakennekynsiä ap lähinnä tarkoittaa.
Itsensä ehostamisessa en näe mitään vikaa, jokainen taaplaa tyylillään. Se kyllä kieltämättä pistää silmään, jos aikuiset ihmiset tarkoitksella käyttäytyvät lapsellisesti julkisilla paikoilla, mutta se lienee kuitenkin heidän asiansa, eikä sillä ole suoraa yhteyttä ehostamiseen.
on hiustenpidennykset ja käyn solariumissa ja meikkaan ulos lähtiessäni. Olen saanut pelkkiä kehuja, siitä että jaksan huolehtia myös itsestäni. Vauvanikin on aina puhtaissa vaatteissa eikä äitiys ole mikään este sille etteikö muka voisi pitää itsestään huolta.
Valitettavan usein kuitenkin törmää äiteihin, jotka ovat lakanneet olemasta naisia. Eli he ovat antaneet itsensä rupsahtaa ja 25vuotiaskin voi näyttää 40veeltä.
Minulle tulee hyvä olo siitä että näytän hyvältä, ja uskon hyvän oloni heijastuvan myös lapseeni eli lapsi on onnellinen jos äitikin on.
2
Minä olen antanut itseni rupsahtaa. En meikkaa, vihaan kuntoilua jne. Enkä koe, että olisin kellekään velkaa sen, että rukkaisin kuontaloani kun ei vaan huvita. Kuten ei kenellekään kuulu myöskään se, jos joku toinen tahtoo olla vimosen päälle korkkareissaan ja irtoripsissään jopa ostaessaan tuttelia.
Pidä huolta itsestäsi, älä katso muita ja sitten arvostelee täällä. jokainen näyttää siltä miltä haluaa.
Mä en katso muita mammoja, enkä halua että ne tuijottaa mua ja kirjoittlee tänne kun näki minun kasvoilla meikkivoidetta ja ripsiväriä.