Käykääs nyt oikeasti katsomassa kuvia siitä, millainen lumikaaos stadin keskustassa on.
Liikennemäärät on ihan toista kuin pikkukylillä, eikä niille auratuillekaan lumille löydy paikkaa.
Ja auraaminen on mahdotonta, kun tien varret on aina täynnä autoja.
Kapeita katuja pilvin pimein.
Siinä ei pikkulaparilla tee yhtään mitään, kun yrittää autoaan aurauksen jäljiltä esiin kaivaa.
Kommentit (14)
Kyllä Hesaan linkilläkin pääsee, mutta itse suosittelen junaa, vaikka VR onkin aika epäkelpo nykyisin.
Turha näistä liikenne Helsingistä -asioista kannattaa ihan kamalasti vängätä. On oikeasti ihmisiä, jotka ovat käyneet pääkaupungissa vain pari kertaa ja senkin kesällä. Miten he voisivatkaan ymmärtää?
jotenkin se hesalaisten hilllitön "kaupunkilaisuus" on aina ärsyttänyt ja olen ajatellut, että ihan oikein niille. Mutta onhan siellä joukossa ihan oikeitakin ihmisiä, sympatia niille. Mutta niille "pääkaupunkilaisille" ähä kutti!
Monessa muussakin kaupungissa on samanlaista talvisin eikä siitä nosteta haloota.
Täällä on muutama niin pikkusieluinen maalainen, että ne pätevät vaikka sitten lumilapiolla, kun eivät muulla pysty.
Ja vielä mukavampaa kaupungissa, josta pääsee maalle ja isoon kaupunkiin samassa ajassa, eri suuntaan vain!
Ja meillä toimii auraus ja parkkipaikkojakin on.
Täällä on muutama niin pikkusieluinen maalainen, että ne pätevät vaikka sitten lumilapiolla, kun eivät muulla pysty.
Kaikki kehä kolmosen ulkopuolella asuvat? keskellä ei mitään asuvat (tyyliin lähimpään kauppaan 20km)? Mulle kun ei ole asia vielä selvinnyt.
No esim. kaikki, jotka kokevat, että helsinkiläisiä pitää sorsia ja niille täytyy naljailla joka käänteessä. Tai kaikki ne, jotka oikeasti kuvittelevat olevansa parempia tai fiksumpia, koska omistavat - for God's sake - lumilapion.
Ei siis ole kiinni asuinpaikasta.
jotka eivät näe tuossa ongelmaa, koska kokevat itse samaa melkein joka vuosi :) Tänä talvena on positiivista ettei lunta ole paljoa.
Ei kannata maalaisia syyttää, heidän kotipaikoillaan vaan jo osataan varautua tällaiseen. Helsingissä näemmä ei.
No esim. kaikki, jotka kokevat, että helsinkiläisiä pitää sorsia ja niille täytyy naljailla joka käänteessä. Tai kaikki ne, jotka oikeasti kuvittelevat olevansa parempia tai fiksumpia, koska omistavat - for God's sake - lumilapion.
Ei siis ole kiinni asuinpaikasta.
on naljailtava kun he tekevät samoin meille "maalaisille". Hesalaisille kun ei ole vielä selvinnyt, että elämää on muuallakin kuin kehä kolmosen sisäpuolella. Ja tulee varmaan teille yllätyksenä se, että sieltäkin löytyy isoja kaupunkeja, jotka eivät ole tehneet moista haloota jostakin lumen tulosta.
... kyllä näitä löytyy vaikka kuinka.