Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinä fiksu maalainen: kerro mulle kuinka saan autoni vapaaksi lumen alta?

Vierailija
15.12.2010 |

auto on kadun varressa parkissa. sitä ei talvisin juurikaan käytetä. nyt se tietysti on lumen alle hautautunut. lisäksi aurat ovat kasanneet korkeat jääkokkarevallit molemmin puolin. meidän auton edessä ja takana on tilanne sama.

kerro mulle, oi fiksu maalainen: MILLÄ mä sen auton sieltä kaivan esiin? kaupassa ei ole lapioita. vaikka mä jostain sen lapion saisin, MINNE MÄ SEN LUMEN LAITAN? ajotielle? jalkakäytävälle?

ja sitten kun jotenkin maagisesti olen sen autoni saanut lumesta vapaaksi, niin mitä. jätän sen siihen? se on meidän parkkiruutu. ei sillä autolla ole muuta paikkaa.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne aura-auton jättämät vallit voipi lapoida pois ennen kuin kuin kasvaa kunnon kinos.

NE VALLIT ON IHAN KUNNON KINOKSIA HETI ALKUUNSA!

Vierailija
62/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsinki on kaikkien aikojen lumisin kaupunki :O no en ollut tuota uutista nähnytkään! aina sitä oppii kun tarpeeksi palstailee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne kantakaupunkiin katsastamaan tilanne ;)

joskus tuntuu että Helsinkiläiset oikein suurella viisaudellaan tekeytyvät tyhmiksi o_O

Yksinkertaisesta asiasta tekevät härkäsen.

Vierailija
64/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku ei ne raukat osaa hommata lapiota.

ei ole taidoista kiinni jos niitä lapiota EI OLE!

Vierailija
65/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppärä on ... tadaa: HIUSTENKUIVAAJA !!!

Jatkojohto vaan messis niin avot !

Vierailija
66/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne aura-auton jättämät vallit voipi lapoida pois ennen kuin kuin kasvaa kunnon kinos.

sitä suuremmalla syyllä ne lapioidaan heti pois!

Vierailija
67/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tuntuu että Helsinkiläiset oikein suurella viisaudellaan tekeytyvät tyhmiksi o_O

jos hesalaiset vain ovat tyhmiä?

Vierailija
68/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää maalaisten kommentit osoittavat, ettei heillä ole mitään hajua siitä, millaista Helsingissä on. Ei se mitään, että on paljon lunta, mutta kun porukkaa ja autoja on paljon ja kadut kapeita, on kaaos valmis.

Ei se lumi yksin tilannetta tee.

Ja ne aurat tosiaan tekevät kunnon kinoksen auton eteen jo kerrasta. Lapioi siinä sitten, vaikka se lapio oliskin. Ei mikään viiden minuutin homma. Ja lumille ei ole mitään sijoituspaikkaa.

Vierailija
69/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saan rehellisesti olla maalainen. Meillä asiat on paljon helpompia kun on tuota lääniä.

Vierailija
70/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku ei ne raukat osaa hommata lapiota.

ei ole taidoista kiinni jos niitä lapiota EI OLE!

http://www.grene.com/shop/action/item_15000_-15_-272273_3166821_3800001…

http://www.virtasenkauppa.fi/tuotteet/koti-puutarha/pihan-ja-puutarhan-…

Näin alkuun....

Vierailija
71/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapioidaan MILLÄ? lapiodaan MINNE?

ap

Vierailija
72/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta löytyy lumilapio, suomen lippu yms.

Vierailija
73/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsinki on kaikkien aikojen lumisin kaupunki :O no en ollut tuota uutista nähnytkään! aina sitä oppii kun tarpeeksi palstailee :)

Vierailija
74/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avainsana on tila, ei lumi.

Ja saan rehellisesti olla maalainen. Meillä asiat on paljon helpompia kun on tuota lääniä.

Vierailija
75/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen käynyt monena talvena. Siellä ja muissa kaupungeissa. Samanlaista sitä muissakin kaupungeissa on ollut. Mutta siellä osataan varautua. Mitä ei Helsingissä ilmeisesti osata.

Ymmärräthän että kaupunkeja on muitakin ja niissäkin yleensä sataa joka vuosi lunta.

Vierailija
76/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta löytyy lumilapio, suomen lippu yms.

Vierailija
77/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jossain joku kiikuttaa lumia jonnekkin kun kaivaa auton esiin hangesta? Ihan niille sijoilleen se lumi tiputetaan ja aura sitten pukkaa lumet pois tai liikenne tamppaa maahan.

Vierailija
78/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niin suuria, ainakaan Suomessa. Aika jännä, ette ole huomannut, vaikka olet oikein matkustellut :o

Ja olen käynyt monena talvena. Siellä ja muissa kaupungeissa. Samanlaista sitä muissakin kaupungeissa on ollut. Mutta siellä osataan varautua. Mitä ei Helsingissä ilmeisesti osata.

Ymmärräthän että kaupunkeja on muitakin ja niissäkin yleensä sataa joka vuosi lunta.

Vierailija
79/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapioidaan MILLÄ? lapiodaan MINNE? ap

meillä se on helppoa kun ne kerätään kasoiksi ja sitten kuorma-autot ajavat ne lumenkaatopaikoille.

tiedän, että teillä sellaisia ei ole, siksi juuri korostinkin kuinka tärkeää olisi ennakoida että talvella saataa sataa lunta.

Vierailija
80/94 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein onnistu tuo sijoilleen jättäminen tämän mittakaavan asioissa. Lunta on PALJON ja tilaa ei käytännössä ollenkaan.

että jossain joku kiikuttaa lumia jonnekkin kun kaivaa auton esiin hangesta? Ihan niille sijoilleen se lumi tiputetaan ja aura sitten pukkaa lumet pois tai liikenne tamppaa maahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi