Tiimarin valmiskortit=out. Lapsikortit= IHAN OUT. Mielestäni todella OUT olla väkisillä erikoinen ja
keksimällä keksiä mmitä erikoisempia joulukortteja.
Eikös joulu ole perinteiden aikaa, ja minä pidän perinteisistä jutuista...on todella kiva saada vaikka nyt se lapsikorttikin lapset rivissä istumassa tonttulakkipäässä, mitä että joku hihhulihippi olis vääntänyt jonkun mitä erikmoisemman korttiröpöstyksen.
Eli. Mielestäni olen muodikas kun arvostan ja pidän lapsikorteista, samoin valmiskorteista. Arvostan niiden lähettäjää, niiden tervehdystä.
Kulunut aihe,mut pakko oli avautua.
Kommentit (24)
Lukekaapa toisesta ketjusta, millaisen kortin on joku saanut: saman kortin, jonka itse lähetti kyseiselle henkilölle edellisenä jouluna. Onko tämä nyt tarpeeksi trendikästä???
Tuijotteletko sitten tavallisia joulukortteja pitkäänkin? Mulle ainakin ne menee niin, että tuskin edes muistan kuvapuolta katsoa. Sen sijaan valokuvakortit on aina hauskoja ja kyllä, arkistoin ne muiden valokuvien joukkoon. Otanhan mä kuvia juhlissa/mökillä/illanistujaisissa muistakin kuin omasta perheestä ja noita kuvia joskus tilaan kehitettynä albumiin. Miten siellä oleva Möttösten lasten kuva eroaa siitä, että saisin Möttösiltä kuvakortin jouluksi? Yhtä kaikki, muistojen kansioon. Kyllä useimmat ihmiset oikeasti tykkää valokuvien saamisesta enemmän kuin tavallisen kortin. Mun äiti just päivällä soitti, kun serkkutyttö oli laittanut lapsensa kuvan äidille ja äiti oli niin innoissaan, kun kuvaili mulle lapsen ulkonäköä.
Mieluummin mikä tahansa kortti meille, kiitos. Ei ne lapsikuvat jaksa kiinnostaa ketään muita kuin sitä omaa äitiä. Ne on tylsiä katsella, eikä yhtään niin ihania kuin se oma äiti kuvittelee. Toki jos joku onnistuu kuvaamaan tosiaankin hauskan kuvan niin asia on eri...
joulunajan, myös niitä lapsikuvia ja tiimarin kortteja ihan tasavertaisesti. Joulun jälkeen lähtevät kaikki joulukortit isoon puulaatikkoon jossa on kaikki kortit vuosien ajalta. Todellakaan yksikään tonnulakkiräkänaama ei päädy albumiini.
Tuijotteletko sitten tavallisia joulukortteja pitkäänkin? Mulle ainakin ne menee niin, että tuskin edes muistan kuvapuolta katsoa. Sen sijaan valokuvakortit on aina hauskoja ja kyllä, arkistoin ne muiden valokuvien joukkoon. Otanhan mä kuvia juhlissa/mökillä/illanistujaisissa muistakin kuin omasta perheestä ja noita kuvia joskus tilaan kehitettynä albumiin. Miten siellä oleva Möttösten lasten kuva eroaa siitä, että saisin Möttösiltä kuvakortin jouluksi? Yhtä kaikki, muistojen kansioon.
Kyllä useimmat ihmiset oikeasti tykkää valokuvien saamisesta enemmän kuin tavallisen kortin. Mun äiti just päivällä soitti, kun serkkutyttö oli laittanut lapsensa kuvan äidille ja äiti oli niin innoissaan, kun kuvaili mulle lapsen ulkonäköä.