Avioero ja taloudellinen selviytyminen.
Hei!
Miten te pienipalkkaiset (1500€ netto tienaavat) avioeron ottaneet olette selviytyneet taloudellisesti. Oletteko ottaneet esim. lainaa ennen kuin ositus erossa on tehty. Lähinnä mietin, että jonkun aikaa voisi joutua maksamaan kahdesta asunnosta asumiskuluja ym. muuttokulut/uuden kodin hankinnat vielä päälle ja tietysti kahden lapsen elatus.
Kommentit (9)
Ap tässä luuseri on.
mä näkisin että sinä tässä olet luuseri jos joku on. Onko huono päivä? Vai nautitko muuten vain kun saat toisille sanoa ilkeästi? Vai mikä mättää? Kerro toki, ehkä saat helpotuksen oloosi.
Hävetkää ihmiset omaa käytöstänne!
Jos ei ole mitään mukavaa sanottavaa toiselle, niin ehkä kannattaa sitten olla hiljaa.
Ei kannata hankkia lapsia, jos ei saa edes kunnon palkkaa.
ja minä menin vuokralle, joten ei tullut ongelmia rahan suhteen sinällään.
Mulla oli silloin br 1600, mutta tuntuu, että yhtälailla pärjättiin silloin kuin nytkin ja br on kuitenkin nyt reippaasti enemmän.
eikä mitään säästöjä ja silti pitää vielä vääntää avioerokin.
MIKSI hankkia lapsia, jos ei ole siihen mitään eväitä?
Tuon pienituloisen lapset on ihan yhtä arvokkaita kuin varakkaampienkin.Häpeäisit!Mammonan himo on sokaissut sinut täysin.Ja köyhäkin voi olla onnellinen-toisinkuin itsekkään rikkaan lapset..
Kun kerta lapsensa ovat onnellisia taivasalla ilman rahaa. Kaikkihan on sitten hyvin.