Pelottaa. plussasin, mutta keskenmenoja takana...
Plussasin maanantaina - edelliset kk oli 10.11. ja kierto 32pvä -eli olisin nyt noin 4 + tai 5rv vkolla. En pysty ollenkaan iloitsemaan, kun pelottaa niin paljon ja ahdistaa. Tuntuu, ettei oireitakaan ole kunnolla tai tänään taas vähemmän.
...hirveä pelko ettei kaikki ok tai tauulimuna yms.
Mulla on 2 keskenmenoa (rv vkoilla 9-12) ja yksi tuulimuna.
Miten muut samoja kokeneet olette itseänne tsempanneet? Mun pyörii ajatukset vain tämän asian ympätrillä ja koko ajan kehoa kuunnellen...
Kommentit (4)
En osaa mitään lohdullista sanoa, ymmärrän pelkosi kyllä. Itse en ole keskenmenoa saanut, kerran olen ollut raskaana ja toista yritän, mutta kun jo silloin odottaessani (ilman mitään ikäviä taustoja edes) olin pelosta jäykkänä niin voin vain kuvitella sinun pelkosi. :( Tosin, sitten vaan opettelin rauhoittumaan, ajatuksella että mitään mä en itse voi asian eteen tehdä (normaalien elintapojen lisäksi), en puolesta enkä vastaan. Täytyy vain heittäytyä raskauteen, uskaltaa odottaa mitä tuleman pitää. En tiedä osaatko itse ajatella näin, ei ole tarkoitus olla alentuva. Kuten sanoin, en tiedä mitä olet kokenut. :(
Toivottavasti saat parempia vastauksia kohtalokavereiltasi, minä osaan vain toivottaa sinulle onnea ja oikein hyvää raskautta! :)
1 tuulimuna takana. Tuulimunasta lääkkeellinen tyhjennys tehty reilu kuukausi sitten 10.11. En siis ole nyt raskaana, mutta mulla on jo nyt tunne, että uudesta raskaudesta en varmasti osaa iloita. Varmasti tulen ajattelemaan, että keskenhän se menee tälläkin kerralla ja jotenkin en uskalla uskoa saavani enää sitä toivottua lasta. Toivon, että kohdallasi kaikki menee hyvin.
Yritän nyt vain ottaa rauhallisesti ja toivoa/rukoilla parasta, vaikka vaikeaa se onkin - mutta tämä vaan on yksi niistä asioista elämässä, johon ei voi vaikuttaa.
Toivon myös sinulle saman kokenut sydämestäni kaikkea hyvää ja uskoa tulevaan - je että vielä saat kokea onnellisen raskauden ja sitä kautta lapsen. Halauksia!
Toivon totisesti, että tällä kerralla sinua onnistaa!