Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miespuolinen ystävä taas vaivaa
18.10.2005 |
Hän lähettelee joka ilta viestejä " kauniita unia" . Hän pyysi minua toiseen kaupunkiin ravintolaa syömään.
Olemme molemmat kihloissa, ja en missää nimessä suostunut hänen ehdotukseensa. Vastasi takaisin, että olet fiksu kun et suostunut!!
Myöhemmin lähetti vielä viestin että olet kaunis. Ja että noin kauniit, mukavat ja fiksut naiset ovat harvinaisuus.
No entäpä hänen oma kihlattunsa??
Enää en pidä tähän mieheen mitään yhteyttä.
Kommentit (4)
kannattaa aina ajatella miltä tuntuis jos mies tekis niin.
must ainaki olis kauheeta jos se tektailis jonku toisen kaa tollee
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3: en ole narsisti vaan tämä mies on kova kehumaan.
ap
Alue: Aihe vapaa
joku narsisti kuitenkin!