Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä säälin oikeasti tahallisesti lapsettomia!

Vierailija
14.12.2010 |

Ovat niin yksinäisiä sitten joskus ja vain omaa tyhmyyttään!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se rikas, lapseton täti, jolla on paljon vaatteita, iso koti ja komea nuorempi mies.

En minä inhoa lapsia. Minä ihan tykkään noista pikkuihmisistä. Miksi te luulette minun olevan täällä? Kyllä ne kummi- ja sukulaislapset ovat lähellä minua.

Eikä elämäni ole muutenkaan tylsää. Elämä on hauskaa ja mielenkiintoista. Jokainen päivä on seikkailu. Toivottavasti se on sitä myös teillä "lapsellisilla".

Kaikkea hyvää teille toivottaen,

se Gauhea Labseton Ihminen

Vierailija
22/26 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko tahallisesti lapseton vai sattumalta mutta mua säälittää se yksinäisyys. Hänellä ainoa läheinen on mies joka huomattavasti vanhempi. Nainen on nyt jo yksinäinen erakko ja selkeästi kärsii siitä. Kaiken lisäksi hän on hyvin katkera perheellisille. Säälittää todella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua edes nähdä heitä.

Vierailija
24/26 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani ovat nyt noin kuusikymppisiä (eivät siis vielä ihan vanhainkoti-ikäisiä) ja heille ainakin minä, sisarukseni sekä lapsenlapset olemme todella tärkeitä. Onneksi vanhemmissani vielä virtaa riittää muihinkin puuhiin, mutta kyllä he onnellisimpia ovat silloin kun oma jälkikasvu on lähellä.

Ja onneksi esim. Gauhealla Labsettomalla Ihmiselläkin on veljen perhettä yms, tuovat hänelle varmasti sitä iloa mitä peräänkuulutan. Samalla saa sitä omaa elämää mutta myös palasen sitä lapsiperhearkea :)

Vierailija
25/26 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on siis jo vanhus, totesi tässä taannoin kutakuinkin näin:

On se ihanaa, ettei minulle lapsettomalle ja lapsista piittaamattomalle vahingossakaan tullut lapsia! Olen saanut elää niin miten halusin. En pidä lapsista enkä niiden pitämistä äänistä. Nytkään ei minua täällä häiritse lapset tai lapsenlapset, saan olla täysin rauhassa.

:D Että näin. Eipä siihen ollut muuta lisättävää. Vanhaa rouvaa ärsytti jopa naapuri huoneessa vierailevat 5vuotiaat, koska kuuli niiden metelin käytävältä asti.

Vierailija
26/26 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihanaa, ettei minulle lapsettomalle ja lapsista piittaamattomalle vahingossakaan tullut lapsia! Olen saanut elää niin miten halusin. En pidä lapsista enkä niiden pitämistä äänistä. Nytkään ei minua täällä häiritse lapset tai lapsenlapset, saan olla täysin rauhassa.