Tehdäänkö ultra rv 15 pimpistä vai mahan päältä?
Kommentit (23)
kun olen neljä lasta saanut ja ultrissa ravannut ekasta neuvolakäynnistä alkaen noin raskausviikolta 6-7. Ja eläissäni mua ei ole alakautta ultrattu. Useat ultraukset johtuvat siitä, että omassa neuvolassa on hyvät ultrat ja neuvolantäti on innokas ultraamaan. Ehdotti lähes joka reissulla ultraamista, usein olen kieltäytynytkin.
Voi teitä tietämöttämiä. Alakautta tehdään eka ultra. Toisessa käytäntö vaihtelee.
Riippuu myös siitä mitä katsotaan. Jos aikaisilla viikoilla pitää selvittää yksityiskohtia, ilman muuta tehdään sisätutkimus. Mutta jos katsotaan vain sykettä, sen näkee päältäkin.
Mulla eka ultra kokeiltiin ensin tehdä alakautta, mutta todettiin, että nähdään luultavasti paremmin vatsan päältä. Kokeiltiin sitten ulkokautta, ja oikein hyvää kuvaa tuli. Ja tämä aiemmin tänä vuonna Helsingissä Naistenklinikalla.
rv11-rv13
Jos on kovin paksut vatsanpeitteet ja huono ultralaite niin silloin tehdään alakautta, näin mulle sanottiin.
Jo on sana. Ootko 12?
sun mielestä vittu parempi? Vai onko sekin vain teini-ikäiselle sopiva?
Etköhän kuitenkin tajunnut mistä värkistä tässä oli kyse, ettei olis ihan pakko ollut alkaa tuota pilkunussimista.
sun mielestä vittu parempi? Vai onko sekin vain teini-ikäiselle sopiva? Etköhän kuitenkin tajunnut mistä värkistä tässä oli kyse, ettei olis ihan pakko ollut alkaa tuota pilkunussimista.
Ei myöskään etupylly, pimpero, pimpsa, pimppi. Voisi käyttää ihan aikuisen suuhun sopivia sanoja kuten alapää, vagina, emätin.
ja aina mahan päältä! Eli en ole koskaan ollut alapääultrauksessa enkä niin kauheasti haluaisikaan...
antaa vaan simppelin kuvan ihmisestä. :)
Voi teitä tietämöttämiä. Alakautta tehdään eka ultra. Toisessa käytäntö vaihtelee. Riippuu myös siitä mitä katsotaan. Jos aikaisilla viikoilla pitää selvittää yksityiskohtia, ilman muuta tehdään sisätutkimus. Mutta jos katsotaan vain sykettä, sen näkee päältäkin.
ja yhtäkään ultraa ei alakautta ole tehty. Viimeisin raskaus ultrattiin ensimmäisen kerran rv10 ja ihan vatsan päältä. Hienosti näkyi.
Mullakin 2 lasta ja samassa sairaalassa molempia tyylejä käytetty.
Voi teitä tietämöttämiä. Alakautta tehdään eka ultra. Toisessa käytäntö vaihtelee.
Riippuu myös siitä mitä katsotaan. Jos aikaisilla viikoilla pitää selvittää yksityiskohtia, ilman muuta tehdään sisätutkimus. Mutta jos katsotaan vain sykettä, sen näkee päältäkin.
että siinä sulle tietäjälle.
tehtiin viikolla 12 mahan päältä Helsingin kätilöopistolla
Jos eivät siitä näe, niin sit emättimen kautta.
Mut kyl rv15 pitäis näkyy mahan päältäki.
takana ja kaikki ultrat tehty vatsan päältä.
Näin siis Porissa.
Vaan tarkoitan ultrausta jos se tehdään rv 15!
Eka ultra oli minulla rv 12 ja se tehtiin pimpin kautta. Mutta entä nyt 3 viikkoa myöhemmin?
vaginasta, mutta todennäköisesti vatsan päältä.
lapset sanoo pimppi, ja sillä tarkoitetaan virtsaputkea, ok?
Pimppi ;D
rv12 tehtiin alakautta ja rakenneultra rv16 mahan päältä.
seudulla tehty eka ultra joskus rv 12-13 alakautta ja myöhemmät vatsan päältä.