Kaipaatko viime hetken neuvoja joululahjojen valmistamiseen? Käsityöläinen neuvoo :)
Onko siis ongelmia saada villasukat valmiiksi tai säärystimet pukinkonttiin? Haluaisitko vielä aloittaa tekemään jotain pientä nopeaa? Kysy pois niin vastaan.
Kommentit (3)
tätä ongelmaa olen kyllä itsekin pitkään pohtinut. Ikävä kyllä en tiedä mistä saisi lisää tunteja vuorokauteen. Jos mahdollista niin töissäkin voi neuloa tauoilla tai palavereissa, mutta harmi vaan ettei kovin monella työpaikalla onnistu.
ap
Neulon työmatkalla bussissa 20 min suuntaansa, iltaisin telkkarin edessä vähintään tunnin, ja silti tuntuu etten ehdi saada valmista. Melkein toivon saavani parin päivän "kevytflunssan", että voisin istua sohvalla neulomassa koko päivän...
Vai onkohan mulla liian suuret suunnitelmat?
Neulon työmatkalla bussissa 20 min suuntaansa, iltaisin telkkarin edessä vähintään tunnin, ja silti tuntuu etten ehdi saada valmista. Melkein toivon saavani parin päivän "kevytflunssan", että voisin istua sohvalla neulomassa koko päivän...
Vai onkohan mulla liian suuret suunnitelmat?
tällaiselle poropeukalolle, mutta onpa ihana aloitus kyllä, oikea hyvän mielen kirjoitus! :)
Hyvää joulua!