Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatko viime hetken neuvoja joululahjojen valmistamiseen? Käsityöläinen neuvoo :)

Vierailija
14.12.2010 |

Onko siis ongelmia saada villasukat valmiiksi tai säärystimet pukinkonttiin? Haluaisitko vielä aloittaa tekemään jotain pientä nopeaa? Kysy pois niin vastaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaiselle poropeukalolle, mutta onpa ihana aloitus kyllä, oikea hyvän mielen kirjoitus! :)

Hyvää joulua!

Vierailija
2/3 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä ongelmaa olen kyllä itsekin pitkään pohtinut. Ikävä kyllä en tiedä mistä saisi lisää tunteja vuorokauteen. Jos mahdollista niin töissäkin voi neuloa tauoilla tai palavereissa, mutta harmi vaan ettei kovin monella työpaikalla onnistu.

ap

Neulon työmatkalla bussissa 20 min suuntaansa, iltaisin telkkarin edessä vähintään tunnin, ja silti tuntuu etten ehdi saada valmista. Melkein toivon saavani parin päivän "kevytflunssan", että voisin istua sohvalla neulomassa koko päivän...

Vai onkohan mulla liian suuret suunnitelmat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulon työmatkalla bussissa 20 min suuntaansa, iltaisin telkkarin edessä vähintään tunnin, ja silti tuntuu etten ehdi saada valmista. Melkein toivon saavani parin päivän "kevytflunssan", että voisin istua sohvalla neulomassa koko päivän...

Vai onkohan mulla liian suuret suunnitelmat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme