Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita laiskoja äitejä linjoilla?

Vierailija
14.12.2010 |

Rahaa tarvisi mutta sitä ei ole suuria summia kerralla kun on ostettu asunto ja auto. Meillä on niin väritöntä enkä jaksa aina edes illalla siivota iltapalajuttuja pois pöydästä, jätän ne vaan siihen. Vien toki maidot ym. jääkaappiin mutta muut jätän lojumaan. Sitten aamulla siivoan ne pois ennen aamupalaa... Onko muut yhtä laiskoja?

Ja lastenhuoneita en jaksa raivata kuin 1-2 kertaa viikossa, he saavat ne kauheaan kuntoon parissa tunnissa. Eivätkä viitsi tai jaksa tai muka osaa auttaa.

Pyykit saattaa roikkua telineessä kolmekin päivää ennen kuin jaksan siirtää ne lajittelukoriin. Ja siellä lajittelukorissa (makuuhuoneessani) ne saattavat lojua viikonkin, joskus pidempään kunnes saan viikattua vaatteet kaappeihin. Nytkin se kori on ihan täynnä eikä ole motivaatiota siivota sitä!

Pedit petaan sentään joka aamu ja laitan lapsille ruokaa. Imuroin kerran viikossa ja lattiat pesen ehkä kerran kuussa. Pitäisi kyllä useammin mutta olen vain laiska. Vessaa pesen harva se päivä ja lavuaaria.

Keittiö saattaa näyttää pahalta parikin päivää jos ei ole tulossa vieraita.

Roskia en tykkää viedä ulos, en varsinkaan pakkasella.

Pölyä kerääntyy joka paikkaan kun en jaksa pyyhkiä joka päivä.

Ääääääh!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa hommata itselle joululahjaksi siivooja, jonka saa vain tänään citydealin kautta halvalla. kaksi siivoojaa 60 eur/2h.

www.citydeal.fi

Vierailija
2/11 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 euroa yksi siivous? huh huh. eli olis 60 euroa viikossa... ihan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon laiskempi kuin sinä mut syyllistyn siitä huomattavasti vähemmän.;) Ollaan muutettu kerrostalosta asuntoon jossa on paljon lumitöitä ja muuta turhanpäiväistä puuhaa, jolla ei tarvinnut ennen päätään vaivata ja se ärsyttää. Pesutupaa ym. ei ole joten olen ihan järkyttynyt siitä kuinka usein pyykkiä pitää pestä kotikoneella ja kuinka sitä roikkuu kaikkialla jne. Mä siis syytän omasta tilanteestani aivan reilusti ympäristöä laskuudestani ja jätän asiat tekemättä hyvällä omallatunnolla. Ei kaikkia ole luotu puuhaamaan.

Vierailija
4/11 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös laiska.. tai ehkä väsynyt en tiedä... lapset 7v, 4v ja 11kk (joka edelleen heräilee öisin). Ei vaan riitä oikeesti ENERGIA. Kämppä on taas ku pommi ja ahistaa pelkkä siivoomisen ajattelu, joka ois pakko tehä ennen ku appiukko tuo meille kuusen... huoh...

Vierailija
5/11 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tee noinkaaan paljon mutta en silti pidä itseäni laiskana.

elämässä on muutakin kuin puunaaminen. jos käyttäisin kaiken ajan siivoamiseen niin muuhun ei sitten aikaa jäisikään...

eli en pidä itseäni laiskana. enkä näe painajaisia pölypalleroista jos en ole kolmeen viikkoon imuroinut...

Vierailija
6/11 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla vielä laiskempi kuin sinä. Nytkin on siivoominen jäänyt taas kolmelta viikolta väliin ja nyt on sit viikonloppuna ihan pakko siivota joulua varten ja sitä siivottavaa sit riittääkin, kun lasten lelut on valloittaneet koko talon, villakoirat juoksee nurkissa ja keittiö on täynnä vanhoja lehtiä. Ainoa asia minkä yleensä hoidan ajallaan on pyykkihuolto ja roskien vienti. Vaatekaapit on aina tiptop ja pyykkejä ei loju lattioilla.

Vierailija
7/11 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuulosti varsin ahkeralta minuun verrattuna... Ainoastaan pyykkäyksen taidan hoitaa tehokkaammin. Tosin eipä tässä viimeisillä raskausviikoilla paljon voi ahkeroida.

Vierailija
8/11 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä vaikuttaa, ja kyllä, olen laiska ja saamaton äiti.

Lapsetkin ovat jo isohkoja, eli voisivat hoitaa osansa, mutta laiskoja taitaa nekin olla :)

Passasin niitä aikanaan liian pitkään, tosin olin silloin energinen ja aikaansaapa muutenkin.

Sairastuin masennukseen muutama vuosi sitten, ja sen jälkeen tämä siivottomuus meillä alkoi.

Vierailija
9/11 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tee yhtään mitään mikä ei ole pakko. Istun vain päivät koneella ja siinä sivussa hoidan lapset ja heille ruokaa.

Mutta taidankin olla masentunut enkä laiska... Tai sekä että.

Vierailija
10/11 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun nyt koneella vauva sylissä. Kaksi- ja nelivuotiaat askartelevat keskenään pöydän ääressä. Hampaita ei olla vielä pesty enkä ole tehnyt mitään kotihommia (paitsi aamiaisen siivoamisen pois). Mutta olemme leikkineet yhdessä.

Tiedän olevani saamaton.

Vierailija
11/11 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans yks laiska. lauantaina pestyt pyykit edelleen narulla.eilisen iltapalan jämät siivosin vähän aikaa sitten.pyykkejä odottaa melkonen vuori pesulle menoa.toki imuroin päivittäin,tosin pakon edestä.laitan myös ruokaa ja järjestelen päivittäin.luutuan kerran viikossa,joskus vielä harvemmin.postia en jaksa hakea,sillä laatikolle on pitkä matka.roskiakaan en ole vienyt itse.Vessan pesen vähintään jokatoinen päivä,sillä muuten se on sotkuinen.

viitsin siis myöntää olevani laiska.

siivouksen ja ahkeroinnin sijaan istun iltaisin paljon tietokoneella sillä välin kun lapsi ja mies viettävät aikaa kahdestaan.Muuten käytän aikani leikkien 1v pojan kanssa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme