Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan meidän 11v tytöstä tulossa lesbo? ov

Vierailija
13.12.2010 |

Ei sillä, että olisin homoja vastaan, päinvastoin. Mutta mietityttää että tyttömme haluaa pitää poikatukkaa ja ihmettelee, miten kaikilla tytöillä pitää olla hankala pitkä tukka.

Tyttö ei voi sietää pinkkiä pukeutumista, vaan pukeutuu mieluummin isoveljensä siniseen tai mustaan. Hyvin poikamainen reipas ja rohkea tyttö. Koulussa tunnetaan siitä, että pukeutuu poikamaisesti, tyttö itse on ihan ok asian kanssa, puheet ei häiritse.

Inhoaa poikia (niinkuin ikään kuuluukin) ja haluaa isona maatilalle asumaan sydänkäpysensä serkkutytön kanssa. Ovat miettineet asumisensa, rahansa ja adoptiolapsensa.

Onko tyttöni tulossa/jo valmiiksi lesbo? Kannustanko eteenpäin edelleen (kuten tähän astikin) vai yritänkö kääntää tyttömäisempiin juttuihin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on meinaan asia, joka sulle ei kuulu.

Vierailija
2/13 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä kääntäisit tyttömäisempiin juttuihin?? Jos tyttäresi on lesbo niin et voi häntä muuksi pakottaa. Yhtä ikävältä sinusta tuntuisi jos joku yrittäisi tehdä pukeutumistyylistäsi ja muutenkin itsestäsi täysin päinvastaisen kuin mitä nyt olet- jos olet puhelias niin miehesi yrittäisi saada sinusta kiltin ja hiljaisen, jos pukeudut hameisiin ja tykkäät meikata niin sinun pitäisikin kulkea vain verkkareissa ja ponnarissa jne. Kaikkein pahinta on jos et anna tytön olla oma itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa iässä on ihan tyypillistä, että tyttöjen vaal.punaiset prinsessajutut alkaa ällöttää. Anna tyttös hakea naiseuttaan. Eihän kaikki heteronaiset ole yltiönaisellisia hempeissä röyhelöissä kulkijoita.

Vierailija
4/13 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön seksuaalista suuntausta suuntaan tai toiseen. Ihan normaalilta heterolta kuullostaa, mutta miksei voisi olla homokin.

Jatkat samaan malliin vaan, ei kannata äitin mennä omia epäilyksiään kertomaan :)

Vierailija
5/13 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutamakin sellainen ystävä joka pukeutuu poikien vaatteisiin ja parilla on siilitukka.

Armeijan ovat käyneet. Ja ihan heteroita ovat.:-)

Vierailija
6/13 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mitä on niinkuin tähänkin mennessä olet antanut ettei vaan noi asiat ruepea häntä itseään häiritsemään.

Vierailija
7/13 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen poikatyttö oon minäkin ollut koko lapsuuteni, tosin tuon ikäisenäkin parhaat kaverit oli poikia, mutta leikin yhtenä joukossa enkä tuntenut minkäänlaista mielenkiintoa romanttisessa mielessä poikiin. Siniset tai mustat lökövaatteet oli, ja tukka joko lyhyt tai aina ponnarilla.

Yläasteen ja lukion aikana alkoi vähän tyttöjen jututkin kiinnostaa, meikit ja vaatteet ym.

Nyt 30-vuotiaana tykkään laittautua, hiukset pitkät ja hoidetut ja ihan heteroksi itseni koen ja rakkaan mieheni kanssa olen naimisissa, sikäli kun sillä suuntautumisella nyt mitään merkitystä on.

Vierailija
8/13 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna tytön olla mitä on.. Minä olin ihan samanlainen poikatyttö teininä ja nyt olen ihan "normaali" heteroseksuaali nainen jolla on mies ja yksi lapsi.

Se oma tie pitää vaan löytää kaikkien mutkien kautta. Nauratte vielä yhdessä joskus noille kaikille teinikiemuroille.. Tai sitten hän tosissaan on lesbo ja voit olla onnellinen että olet saanut niin määrätietoisen ja varhain kypsän lapsen. Älä hätäile!

Vierailija
9/13 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen alkaa olla jo murrosiässä, tai vähintäänkin sen kynnyksellä. Ei silloin mitkään rimpsut ja pinkit välttämättä enää kiinnosta. Jos on kiinnostanut ennenkään. Meitä kun moneen junaan tässäkin asiassa.

Ja mitä sitten vaikka olisikin lesbo. Olisiko se niin kamalaa sitten?

Vierailija
10/13 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiset seikat ei välttämättä kerro mitään. Ja nuo sun tyttöä koskevat nyt ei varsinkaan kerro lesboudesta. Kuka tahansa voi olla lesbo,kuulin hiljattain, että parturikampaajaystäväni joka on todella naisellinen, on lesbo. Että silleesti.

Vierailija
11/13 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos toinen tykkää pukeutua poikamaisesti... niin mikäs siinä..? ja lesboudesta en olisi varma, eihän tuon ikäinen vielä tajua asioita... elämä tulee vielä muuttumaan aika monta kertaa :) ja jos se kerran sulle on ok jos lapsestasi tulee lesbo niin silloin ainakin kannattaa antaa olla...

Vierailija
12/13 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä juuri yritin sanoa, että itselläni ei ole ennakkoluuloja homoja kohtaan, ei niin minkäänlaisia.

Pieni tyttö vaan niin rohkeasti ja selvästi erottuu luokkalaisistaan ja tietää sen itsekin.

Onko siis minun asiani äitinä rohkaista ja kannustaa

tyttöä erilaisuuteen (niinkuin olen tehnytkin) vai yrittää toppuutella tyttö samaan kastiin muiden tyttöjen kanssa?

t. ap

Vierailija
13/13 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukuruntsauksesta... eihän serkun kanssa aboptoida/hankita lapsia :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi