Millaisia tapaamissopimuksia teillä on alle vuoden ikäisillle?
Lapsi on nyt kohta 10 kk eikä tunne kovin hyvin isäänsä. Ei ainakaan niin hyvin, että antaisin sen hänen luokseen viikonlopuksi tai edes yöksi. Ja toisaalta isä ei haluakaan, ei usko omaan pärjäämiseensä ja hänellä on jo ennestään kolme lasta, jotka ovat hänellä jokatoinen vkl eikä halua näitäkään lyödä laimin (=ottaa vauvaa silloin, kun pitäisi sitten keskittyä kokonaan vaan vauvaan).
Toisaalta ei kuulemma ehdi jokatoinen vkl munkaan luona ramppaamaan, kun hänelle ei jää sitten vapaa-aikaa yhtään (no eipä jää mullekaan...).
Haluaisin jotain säännönmukaisuutta tähän hommaan, mulla hajoo pää toisen soittoa tai viestiä odotellessa. Olisi niin helpottavaa tietää, että tuolloin ja tuolloin on tapaaminen odotettavissa.
Millaisia sopimuksia teillä on? Kuinka tiukkoja? Minä en jaksa enää kaveria yrittää leikkiä (yritetty on), siis että "soitellaan" ja "laitellaan sit taas viestiä". Miehellä on kyllä semmoinen vaihteleva työ, että viikolle ei pysty mitään sopimaan.
Kommentit (22)
En suostu käyttämään lasta miehen luona, ts. myös minä olisin siellä lapsen siellä olo ajan. Siellä (entisessä kodissani) asuu kuitenkin myös tämä uusi/toinen nainen. Jotenkin tuntuisi liian pahalta mennä sinne.
saada oikeudenmukaisuutta. Ei ole mikään pakko mennä isän ehtojen mukaan. Siispä otat reippaasti yhteyttä lastenvaljojaan ja sitä kautta asiaa alat selvitellä. Saat varmasti oikeudenmukaisuutta ja säännölliset tapaamisoikeudet.
Joskus valitettavasti on tehtävä niitä radikaaleja päätöksiä,varsinkin jos toinen osapuoli on noinkin yhteistyökyvytön niinkuin lapsesi isä tuntuu olevan.