Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko istua esim. asemalla niin että kengänpohja näkyy (rasististista)?

Vierailija
13.12.2010 |

Kun oodotan esim. junaa niin pitäisikö ajatella, että kengänpohjan näyttäminen ja näkeminen on verinen loukkaus muslimeille? Tämä joskus ahdistaa kun tykkään istua sillä lailla "miestyyliin" että nostan toisen jalan toisen polven päälle, kun joutuu pitkään istumaan. Tai nostan molemmat jalat laukun / repun päälle.

Niin onko se loukkaavaa jos esim junasta nouseva muslimi joutuu kohtaamaan minun (naisen vielä) kengänpohjat?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajuu

Vierailija
22/26 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. syödessä.

Enkö enää saa tervehtiä muslimimiehiä silmiin katsoen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla Aasiassa kengänpohjan näyttämine on likaista. Miten tästäkin asiasta nyt islam-asia tehtiin.

Vierailija
24/26 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisko lisätietoo tost japanista?

Voisi meillä verrata vaikka takapuolensa pyyhkimistä julkisesti. Nenäliinaa käytetään siis vain vessoissa tms. Kivaa näin flunssakautena...

Vierailija
25/26 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi meillä verrata vaikka takapuolensa pyyhkimistä julkisesti. Nenäliinaa käytetään siis vain vessoissa tms. Kivaa näin flunssakautena...

Mulla alkaa nenä turista aina hotellin aamiaisella, joten mulla on AINA nästyyki mukana ja niistän siihen kesken ruokailun. Turisteja on varmaan inhottanut monta kertaa :( Olen tiennyt vaan ettei lautasliinaan saa niistää..

Vierailija
26/26 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi vasen käsi.. kun sillä "pyyhitään" niin sillä ei saa syödä tai koskea? sehän on ainakin lähi-idän tapa?

mutta amerikkalaisethan syö niin, että pilkkovat ruokaa, pistävät veitsen pois, ottavat haarukan oikeaan käteen ja syövät sillä. tätä näkee jo täälläkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan