itkin tänään lääkärillä
Kävin vuositarkastuksessa, missä mitattiin painoa, pituutta, verenpainetta jne.
Tiesin kyllä, että olen pitkä, mutta sen kuuleminen on aina kamalaa ;( Arvatkaa, kuinka pitkä olen. Kerron kymmenen arvauksen jälkeen...
Kommentit (39)
Miten voit itkeä lääkärissä tuollaista?
Musta tuo on pituus, josta ei vielä todellakaan kannata itkeä. Taidat olla kyllä pitempi.
koska minä olen vain tavispitkä 177cm
ootko raskaana vai miksi itket ilman syytä?
170 cm...
Mutta kysymys kaksi:
Jos baarissa on 170 cm ja 160 cm nainen, molemmat hoikkia ja nättejä, kummalle menet juttelemaan?
niinpä, 160cm:lle minäkin...
ap
ps. en oikeasti ITKENYT olin vain todella SURULLINEN.
170 cm... Mutta kysymys kaksi: Jos baarissa on 170 cm ja 160 cm nainen, molemmat hoikkia ja nättejä, kummalle menet juttelemaan? niinpä, 160cm:lle minäkin... ap ps. en oikeasti ITKENYT olin vain todella SURULLINEN.
170 on suomalaisen naisen keskipituus! Et sinä ole pitkä etkä pätkä vaan ihan tavallinen!
t. eräs toinen joka on 170cm enkä ole ikinä pitänyt itseäni pitkänä!
170 cm...
Mutta kysymys kaksi:
Jos baarissa on 170 cm ja 160 cm nainen, molemmat hoikkia ja nättejä, kummalle menet juttelemaan?
niinpä, 160cm:lle minäkin...ap
170 cm... Mutta kysymys kaksi: Jos baarissa on 170 cm ja 160 cm nainen, molemmat hoikkia ja nättejä, kummalle menet juttelemaan? niinpä, 160cm:lle minäkin... ap ps. en oikeasti ITKENYT olin vain todella SURULLINEN.
Olisit saman tien pyytänyt mielialalääkityksen.
IHAN NORMI.
T: 165 cm, joka on ihan pätkä
170 cm...
Mutta kysymys kaksi:
Oletko hullu vai onko tämä vitsi?
Ethän sä edes ole erityisen pitkä! Itse olen vähän yli 160 cm ja aina olisin halunnut olla pitempi. Mulla ei kyllä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miesseuraa yhtään missään, mutta en usko sen liittyvän pituuteen ollenkaan.
170 cm...
Mutta kysymys kaksi:
Oletko hullu vai onko tämä vitsi?
Ethän sä edes ole erityisen pitkä! Itse olen vähän yli 160 cm ja aina olisin halunnut olla pitempi. Mulla ei kyllä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miesseuraa yhtään missään, mutta en usko sen liittyvän pituuteen ollenkaan.
mä olen 170cm, enkä kyllä koskaan ole ajatellut olevani pitkä :o ihan normipituushan tämä on!
oikeesti sulla on pahoja ongelmia, kannattaisiko kenties hakea apua? sä voit kuvitella että miehet ei lähesty sua koska olet niin "pitkä", mutta taitaa sun pääs sisältö olla se joka miehet karkottaa sun luotas.
että olit kamalan läskikin, ainakin 52 kiloo. Ounou!
ja voi pojat miten kernaasti olisin 170cm!
katsopa vaaksaasi.
Onko niin hirveää olla sen verran pidempi?
olet 10cm koroillakin vain 180cm!
t. sukkasilteen 180cm
ap
ja siis ei mua niinkään miehet kosketa, mutta ...en tiedä.
t. 172cm nainen
170 cm...
Mutta kysymys kaksi:
täydellinen on 170cm nainen.