itkin tänään lääkärillä
Kävin vuositarkastuksessa, missä mitattiin painoa, pituutta, verenpainetta jne.
Tiesin kyllä, että olen pitkä, mutta sen kuuleminen on aina kamalaa ;( Arvatkaa, kuinka pitkä olen. Kerron kymmenen arvauksen jälkeen...
Kommentit (39)
siis lesbo ? mee polvet koukussa baariin ;)
Kai sä nyt pituutes tiesit ennen lääkäriäkin ?
Vähän suhteellisuudentajua ,hei... mun sukulainen kuuli just et sillä on syöpä eikä se masentunut siitä ees, iloisena vaan porskuttaa eteenpäin
Sä oot liian laiha! Ei ihme, jos kroppasi ahdistaa sua, mutta siis et ole liia pitkä vaan liian laiha! Mä olen paljon lyhyempi ja painan vähän enemmän.
Olet todella pitkä, kuin jättiläinen ja kaikenlisäksi vielä hirveän lihava ja ylipainoinen! :(
Mä en ikinä haluaisi sun mittojasi 170cm/49kg vaan olisin mieluummin 143cm/19kg!
Ei ihmekään että pituus vaivaa kun olet liian laiha. Itse olen 172 ja painan 65kg, enkä ole liian lihava enkä liian laiha. Enkä koe itseäni edes kovin pitkäksi vaikka kaveri piirin pisimpiä olenkin.
olen 170cm ja 54kg ja olen kovasti yrittäny saada painoani nouseen tonne 60 kiloon. Silloin olisin ns ihannepainossa. Nyt koen olevani hiukan liian rimpula. Ap on liian laiha ja voin kyllä uskoa että se häiritsee.
Siis kaveripiirissäni yksi 190 cm nainen, hänelläkin on mies.
170 cm...
Mutta kysymys kaksi:
Jos baarissa on 170 cm ja 160 cm nainen, molemmat hoikkia ja nättejä, kummalle menet juttelemaan?
niinpä, 160cm:lle minäkin...ap
ps. en oikeasti ITKENYT olin vain todella SURULLINEN.
ole pitkä. Olet joko/tai tyhmä/sairas.
170 cm...
Mutta kysymys kaksi:
Jos baarissa on 170 cm ja 160 cm nainen, molemmat hoikkia ja nättejä, kummalle menet juttelemaan?
niinpä, 160cm:lle minäkin...ap
ps. en oikeasti ITKENYT olin vain todella SURULLINEN.
pilasit päiväni neuroottisuudellasi,.
T.pituudestä ylpeä 180cm nainen
pilasit päiväni neuroottisuudellasi,.
T.pituudestä ylpeä 180cm nainen
Mutta tulisitko sä mulle? Mulla on 13.5cm ja ole 175cm pitkä. T: mies
En uskalla tulla enää av:lle. Palaillaan jälkitarkastuksen jälkeen asiaan.
En uskalla tulla enää av:lle. Palaillaan jälkitarkastuksen jälkeen asiaan.
Mä taas nauroin tälle niin että meinasin revetä! Mä palaan vasta synnytyksen jälkeen!
naiseksi, "sopivamman" mittainen pikemminkin, jos pitäisi baarissa valita.
Oma avopuoliso kylläkin n.160cm, mutta me ei tavattukaan baarissa (muutamaa kuukautta ennen kuin aloimme seurustelemaan olin käynyt treffeillä myös yli 170cm naisen kanssa).
Mä juttelen baarissa vain 162,5cm pituisille naisille.
Mulla on mittanauha mukana ravintolassa. Ainoastaan 160,1-161,2 säkäkorkeudella varustetut käyvät. Korvien pituus (mieluummin typistettynä) täytyy olla täsmälleen 3,5 senttiä
voi muuta sanoa kuin onnittelut ap, sulla on asiat TODELLA hyvin elämässäsi jos tuollainen saa sinut surulliseksi. :)
Varmaan Angelina Jolie, Rhianna, Janina Fry ja muut missit ja huippumallit varmaan päivittäin itkevät pituuttansa :D
lyhyempi ja painaisit kuitenkin tuon 49 kg, niin silloin ei Tapani tykkäis. Nythän oot just siinä määrätyssä mitassa ja oot sen osalta synnitön.
Itse olen 175 cm ja pituus on varmaan ulkonäössäni paras asia :D
Mut sun pitäs kyllä kans tehdä jotain tolle painolle, 49kg on aika helvetin paljon. Kymmenen kiloa pois niin alat olla sopiva. Ootko kokeillu noita Nutriletteja? Ne on aika tehokkaita.