typerä vai kiva lahja eskariopelle?
Ajattelin askarella itse kortin. Laitan lisäksi kirjekuoreen jonkin hyvän kakku-/pikkuleipäreseptin esim.sydämen muotoiselle kartongille liimattuna, jonka teossa esikoululainen myös saa auttaa.
Onko aivan mauton? Eikös opet saa kukkia, suklaata + muita lahjoja kyllästymiseen asti?
Kommentit (10)
Mä olen ainakin tullut siihen lopputulokseen että ihmiset ovat niin kiittämättömiä kaikesta joten se on ihan sama mitä niille antaa joululahjaksi.
Mä olen ainakin tullut siihen lopputulokseen että ihmiset ovat niin kiittämättömiä kaikesta joten se on ihan sama mitä niille antaa joululahjaksi.
Eli en stressaa kyllä yhtään lahjoista sen vuoksi.
tekin aloitte heti haukkua ap:n ideaa, joka kuitenkin on itse askarteltu=käytetty aikaa ja mietitty asiaa. Ihan hyvä se kortti vaan on, joku nobody ope, miksi sille pitäisi joku lahja ostaa josta se ei kuitenkaan edes tykkää, leipokoot jouluna sitten tai olkoot leipomatta who cares. t.5
Päädyn itse askartelemaan korttiin siis ja reseptiin ILMAN niitä pikkuleipiä :) Ap
muuten on kyllä ihan pilipali "lahja". En kyllä tietäisi kuinka kiittää moisesta "lahjasta" jos saisin.
Näkee itse vaivaa eikä osta Fazerin parhaita kaupasta!