Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveydenhoitajat, sairaanhoitajat ja kätilöt hoi!

Vierailija
13.12.2010 |

Viihdytkö työssäsi? Tuntuu, että lähes joka alalla huono organisointi ja lyhytnäköisyys ovat vallalla, eikä työhyvinvoinnista huolehdita. Onko näin myös terveydenhoitoalalla? Voitko siis rehellisesti sanoa viihtyväsi työssäsi vai etkö viihdy em. ongelmista johtuen vai kenties jostain muista syistä?

Nimimerkillä kannattaako alanvaihto?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnitetä minkäänlaista huomiota.Olen päivätyössä, mikä sinänsä auttaa jo jaksamaan.

Vierailija
2/4 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saa kyllä raataa niska limassa ilman taukoja ja vajaalla miehityksellä. Ainakin paikat missä minä olen ollut töissä ovat myöskin kusseet johtoportaan puolesta, kuten esim. työvuorotoiveita ei oteta huomioon, listoihin lyödään aina ylitöitä jo etukäteen jne.

Henkilökunta on muuten ollut ihan mukavaa porukkaa, mutta tosiaan en suosittele alaa työtä vieroksuville. Tosin voi olla että mulla on vaan ollut oikeasti huono tuuri työpaikkojen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkausosastolla anestesiahoitajana. teen pitkäti päivystystyötä ja viihdyn ihan hyvin. Vuosia olen ollut samassa paikassa, työ on erittäin vaativaa, mutta ilmapiiri porukkamme kesken hyvä.

Vierailija
4/4 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on haastavaa ja monipuolista. Toki ajoittain rankkaa ja kiireistä, mutta nautin. Toisaalta ihmisiä on niin moneen menoon, että tiedän, että kaikki meidänkään osastollamme eivät viihdy vaan miettivät uusia ratkaisuja. Minun työpaikkani on keskussairaalan 30-paikkainen vuodeosasto, jossa on useamman eri erikoisalan potilaita eli saan käyttää osaamistani hyvin laajasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi