Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin järkyttynyt, etten uskalla edes kysyä =(

Vierailija
25.11.2010 |

Mies oli viikonloppuna työporukan pikkujouluristeilyllä ja olin lapsemme kanssa kahdestaan kotona. Odotan toista lastamme, raskaus on vielä ihan alussa. Aloimme sitten lapsen kanssa siivoilla autotallia, kun sinne on kaikenlaista romua kertynyt. Hyvä, että auto mahtuu sisään kun on kaikki kamat vaan suurinpiirtein nakattu sinne.

Innostuttiin siinä sitten ja siivottiin myös miehen auto. Minä olin imuroimassa autoa sisältä, kun lapsi tulee laatikon kanssa luokseni kysymään "kato äiti, takakontista löytyi näin hienot korkokengät". Nappasin laatikon ja olihan ne joo hienot korkokengät kokoa 42, lisäksi siellä oli mustat stayupit ja pinkkimustat aluhousut kokoa xxl.

En edes tiedä mitä mun pitäis asiasta ajatella, vaikka jo tiedän mitä ajattelen. Mieheni on joko homo tai transvestiitti. Miten tämän asian ottaisi puheeksi? Mua ahdistaa, pelottaa jos perheemme särkyy tästä ja vielä uusi vauvakin tulossa! Auttakaa! Mitä minä teen?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo kuitenkaan on homon merkki? Ei mun tietääkseni ainakaan naiseksi pukeutuminen liikty homouteen? Jos miehesi on transvestiitti, eli tykkää välillä pukeutua naiseksi niin onko se loppujenlopuksi niin kamala asia että perhe täytyy hajottaa? Tulee varmasti sokkina, mutta ajan kanssa varmaankin pystyt hyväksymään tilanteen?

Vierailija
2/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen jalka oikein miehelläsi on? Jos siis on muuten kokoa xxl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistoksi jäänyt kengät ja stayupit ja "pikkarit"... :D

Tai sitten sillä on XXXL-kokoinen salainen rakastajatar.

Vierailija
4/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pieni jalka on miehelläsi.....

t.4

Vierailija
5/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se homon merkki? Miehen jalan koko on 42, en tiedä mikä hänen perseensä koko olisi naisen mitoissa. On kuitenkin 182cm pitkä normaali kokoinen mies.

ap

Vierailija
6/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.4

Vierailija
7/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on 189cm pitkä ja jalan koko 44-45.

Vierailija
8/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sen täytyy ollakin! 3 viikkoa sitten oli miehen hyvän ystävän polttarit, jossa kävi "naisstrippaaja". Oi ei, tunnen oloni ihan tyhmäksi. Saanhan vedota raskaushormooneihin? Otankin asian heti miehen kanssa puheeksi kun tulee töistä.

ap

Vierailija
9/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä on kengät kokoa 41 ja on kuitenkin keskimittainen (178 cm).

Vierailija
10/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynäilypiiri jo aloittelee täällä

Vierailija
11/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä on kengät kokoa 41 ja on kuitenkin keskimittainen (178 cm).

T: nainen jolla kengän koko 41

Vierailija
12/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no polttareihin varmasti liittyy :)

Vierailija
13/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se 41 on aika pieni jalka miehelle

T: nainen jolla kengän koko 41

niin päin, että 41 on aika HELKKARIN iso jalka naiselle!! :D

Hyvinkö luistaa? Sensuellia, ah niin sensuellia...

Vierailija
14/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin 41 on tosi iso jalka naiselle!

Miesten kengän keskikoko on about 43, ja miesten kenkien normaalikoot alkavat koosta 39 (naisilla koosta 36). 39 olisi miehellä pieni jalka, 42 on todella normaali koko. Se että teidän ukoilla on kanoottijalat, ei tarkoita että ne olisivat ihan ne tavallisimmat koot!

Omalla 185cm miehelläni on jalka kokoa 43.

Vierailija
15/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet tehnyt jo toisen lapsen miehen kanssa, jonka kanssa et tiedä miten asiat otetaan puheeksi?! Sinähän miehesi tunnet ja tiedät, miten hänen kanssaan puhutaan, emme me. Tai ainakin sinun pitäisi.

Tämä viesti ei ole totta, vaan trolli. Ei kukaan sentään niin tollo ole, ettei tiedä miten omalle miehelle puhutaan ja sitten vielä luulee homojen käyttävän naisten vaatteita.

Mies oli viikonloppuna työporukan pikkujouluristeilyllä ja olin lapsemme kanssa kahdestaan kotona. Odotan toista lastamme, raskaus on vielä ihan alussa. Aloimme sitten lapsen kanssa siivoilla autotallia, kun sinne on kaikenlaista romua kertynyt. Hyvä, että auto mahtuu sisään kun on kaikki kamat vaan suurinpiirtein nakattu sinne.

Innostuttiin siinä sitten ja siivottiin myös miehen auto. Minä olin imuroimassa autoa sisältä, kun lapsi tulee laatikon kanssa luokseni kysymään "kato äiti, takakontista löytyi näin hienot korkokengät". Nappasin laatikon ja olihan ne joo hienot korkokengät kokoa 42, lisäksi siellä oli mustat stayupit ja pinkkimustat aluhousut kokoa xxl.

En edes tiedä mitä mun pitäis asiasta ajatella, vaikka jo tiedän mitä ajattelen. Mieheni on joko homo tai transvestiitti. Miten tämän asian ottaisi puheeksi? Mua ahdistaa, pelottaa jos perheemme särkyy tästä ja vielä uusi vauvakin tulossa! Auttakaa! Mitä minä teen?

Vierailija
16/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuo nyt ole aika tyypillinen miehen koko, omalla miehellä on 41 aika pieni jalka on miehelläsi.....

t.4

Vierailija
17/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko sanoa miehellesi että tuo ne takaisin minulle, kalsogit ja stayupit saat pitää mutta kengät haluan takaisin.

Vierailija
18/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkällä nyt vaan on isommat jalat. Mulla on jalan koko 39 ja olen 173 cm pitkä ja mun jalka ei todellakaan ole suuri pituuteeni verrattuna. Monella tutulla varsinkin yli 175 senttisellä naisella on jalan koko 41 tai jopa 42.

En ole itse koskaan pitänyt naisen jalan kokoa jotenkin naisellisena tai ei-naisellisena, sillä kokohan riippuu juuri ihmisen pituudesta aika lailla .ja taatusti pitkät kauniit naiset (esim. monet kv-mallit) on naisellisia vaikka heidän jalkansa väkisinkin on vähintään kokoa 39.

Vierailija
19/42 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se 41 on aika pieni jalka miehelle T: nainen jolla kengän koko 41

niin päin, että 41 on aika HELKKARIN iso jalka naiselle!! :D Hyvinkö luistaa? Sensuellia, ah niin sensuellia...

Kolme tyttöä ja vanhemmat

Miehen kenkä 46, mulla ja 14v tytöllä 42, 12v tytöllä 41 ja 10v tytöllä 40.

Tuttavapiirissä on paljon "isokenkäisiä".

Vierailija
20/42 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaarilla ei o jalkoja kun sokeritauti oli paha ja tuli kuolio ja jalat amputoitiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme