Tämä kannattaa oikeasti lukea.
Hei,
Tässä olen ihmetellen seurannut täällä keskustelua teemoista "väljä emätin" tai "pieni penis" ja näiden mahdollisista vaikutuksista seksielämään.
No, meidän perheessä on seuraava tilanne: minulla on väljä emätin (3 synnytystä takana eikä erityistä intoa jumppiin) ja miehelläni on pieni (tai siis ennen kaikkea ohut) penis (14 cm pitkä, ympärys 11 cm). Minä tiedän tarkalleen, että minulla on väljä ja mieheni tietää hänellä olevan pieni. Puhumme kaikesta rehellisesti.
Miksi olen seurannut keskustelua ihmetellen johtuu siitä, että meidän seksielämään näillä mitoilla EI OIKEASTI ole negatiivista vaikutusta! Kumpikin meistä nauttii todella paljon seksistä eikä kiihottumis-, erektio - tai orgasmiongelmia ole. Eikä ole ollutkaan.
Edellä kuvattuun onnelliseen tilanteeseen luulen myös tietäväni vastauksen: me aidosti rakastamme toisiamme ja ymmärrämme, mistä seksissä on oikeasti kysymys. Ei elimien koosta tai edes niiden yhteensopivuudesta vaan antautumisesta ja rakkaudesta. Tämä tekee ihmeitä, ja sitä soisi ihmisten suhteissa olevan enemmänkin.
Kommentit (30)
Kolmen, pian neljän lapsen jälkeen ... Kun hiukan kyselin hänen tuntemuksiaan ... Sanoi minun tuntuvan ihanimmalta ikinä.
Totta kai tunnut ihanimmalta ikinä. Vielä kun pari lasta tekisit, tuntuisit aina vaan paremmalta. Huomaatko; mitä muuta tuohon voi vastata ilman, että vaimo suuttuu?!
Tilanne oli sellainen, ettei ollut mitään pelkoa suuttumisesta. Mies on monesti muutenkin uskaltanut sanoa sellaista mistä ehkä suutun - oikea mies kun on, niin ei pelkää minua. Sovimme toisillemme seksuaalisesti niin hyvin, ettei raskaus tai synnyttäminen ole ollut ongelma vaan lisämauste, kuten luonnolllista heteroilla. Mieheni haluaa sisälleni ja laukeaa aina sisälläni ongelmitta, joten en voi kuin päätellä, että kivalta tuntuu ihana pimpsani. Olisipa kaikilla yhtä hyvin.
Hienovaraisuus ei ole seurausta hakatuksi tulemisen pelosta :)
Mies on monesti muutenkin uskaltanut sanoa sellaista mistä ehkä suutun - oikea mies kun on, niin ei pelkää minua.
Lähes 50% painottuu seksin laatuun/tyytyväisyyteen parisuhteen onnistumisessa! Sitten muut 35 asiaa jaakaa lopun kakusta..
Joten ei ole iso vaiva meillä naisilla treenata paikkojaan piukemmaksi, vaikkapa niillä kuulilla. Tai ilman niitäkin jos osaa ja onnistuu.
14 cm ei kovinkaan pieni..noin sentin keskikokoa pienempi.
P i k k a s e n huvittaa noi 30 sentin keskikoko puheet.kyllä se on jo useesti tutkittua faktaa että keskipituus on sellasta 15cm luokkaa..eli jos se sentin siitä jää niin tuskimpa pillussa sellasta kukaan huomaa.
Ja väljä pilluudesta sellasta että jos se tavara kestää vauvan pään venytyksen niin ei sen kokosta kalua ole kellään..joten turhaan valitusta kuulee siitä ku miehellä on vaan 25cm..yhyy
14 cm ei kovinkaan pieni..noin sentin keskikokoa pienempi. P i k k a s e n huvittaa noi 30 sentin keskikoko puheet.kyllä se on jo useesti tutkittua faktaa että keskipituus on sellasta 15cm luokkaa..eli jos se sentin siitä jää niin tuskimpa pillussa sellasta kukaan huomaa. Ja väljä pilluudesta sellasta että jos se tavara kestää vauvan pään venytyksen niin ei sen kokosta kalua ole kellään..joten turhaan valitusta kuulee siitä ku miehellä on vaan 25cm..yhyy
Edelliselle tiedoksi, että pituudellahan ei ole tässä nautintoasiassa juuri minkäänvaltakunnan merkitystä naisen eikä miehen näkökulmasta. Ja siinä aloittaja kyllä on oikeassa, että 11 cm ympärys on kyllä todella pieni eikä kyllä ole riittävä edes monelle synnyttämättömälle naisellekaan. Ja tämän voin allekirjoittaa ihan henkilökohtaisesti, sillä omani on juuri noin ohut vaikka pituutta onkin 17 cm. Välillä tuntuukin, että luoja on naureskellut minulle työkalua suunnitellessa. Mieluummin ottaisin vaikka 5 cm lyhyemmän, jos ympärysmittaa saisi edes 2 cm lisää...
Lisään vielä edelliseen: paitsi ettei tuo paksuus riitä mihinkään on minusta yhdistelmä pitkä ja ohut jotenkin aika omituisen näköinenkin. Eli vaihtaisin kyllä mielläni.
Lähes 50% painottuu seksin laatuun/tyytyväisyyteen parisuhteen onnistumisessa! Sitten muut 35 asiaa jaakaa lopun kakusta.. Joten ei ole iso vaiva meillä naisilla treenata paikkojaan piukemmaksi, vaikkapa niillä kuulilla. Tai ilman niitäkin jos osaa ja onnistuu.
Seksin laatu ei ole värkeistä kiinni. Toki hyvät värkit auttavat, mutta eivät taitamattomasti tai välinpitämättömästi käytettynä.
ympärys on kyllä todella pieni
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/index.php?option=com_content&vie…
"Ympärysmitta: Ympärysmittaa on tutkittu vain muutamassa tutkimuksessa: lepotilassa viidessä ja erektiossa kahdessa tutkimuksessa. Lepotilassa ympärysmitta on keskimäärin 9,8 cm ja erektiossa 11.6 cm."
Lähellä keskiarvoa mennään 11 sentillä.
Ja - mikäli sallit suoran kysymyksen - minkähän kokoinen Sinulla sitten on? Jotta rohkaistut, voin kertoa myös omat mitat: pituus 14 cm / ympärys 10,5 cm.