Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kannattaa oikeasti lukea.

Vierailija
13.12.2010 |

Hei,

Tässä olen ihmetellen seurannut täällä keskustelua teemoista "väljä emätin" tai "pieni penis" ja näiden mahdollisista vaikutuksista seksielämään.

No, meidän perheessä on seuraava tilanne: minulla on väljä emätin (3 synnytystä takana eikä erityistä intoa jumppiin) ja miehelläni on pieni (tai siis ennen kaikkea ohut) penis (14 cm pitkä, ympärys 11 cm). Minä tiedän tarkalleen, että minulla on väljä ja mieheni tietää hänellä olevan pieni. Puhumme kaikesta rehellisesti.

Miksi olen seurannut keskustelua ihmetellen johtuu siitä, että meidän seksielämään näillä mitoilla EI OIKEASTI ole negatiivista vaikutusta! Kumpikin meistä nauttii todella paljon seksistä eikä kiihottumis-, erektio - tai orgasmiongelmia ole. Eikä ole ollutkaan.

Edellä kuvattuun onnelliseen tilanteeseen luulen myös tietäväni vastauksen: me aidosti rakastamme toisiamme ja ymmärrämme, mistä seksissä on oikeasti kysymys. Ei elimien koosta tai edes niiden yhteensopivuudesta vaan antautumisesta ja rakkaudesta. Tämä tekee ihmeitä, ja sitä soisi ihmisten suhteissa olevan enemmänkin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama (paitsi että miehellä ei ihan noin pieni, mutta pienehkö kuitenkin) ja yhtä onnellisessa asemassa ollaan! Olen sitä mieltä, että liian monella ihmisellä on unohtunut, mistä seksissä todella pitäisi olla kysymys. Minusta on myös selvää, että keho muuttuu elämän aikana ja siksi en ole tuota synnytysten tuomaa löystymistä oikein osannut murehtia.

Vierailija
2/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ongelmat johtuvat pinnallisesta suhteesta.

Toisinsanoen kemiat eivät kohtaa. Suhteemme on porskuttanut hyvän seksin voimalla.

Toisille seksi on enemmän fyysinen kokemus kuin henkinen. Siksi nämä muutokset kropassa tuntuvat ylitsepääsemättömiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ongelmat johtuvat pinnallisesta suhteesta. Toisinsanoen kemiat eivät kohtaa. Suhteemme on porskuttanut hyvän seksin voimalla. Toisille seksi on enemmän fyysinen kokemus kuin henkinen. Siksi nämä muutokset kropassa tuntuvat ylitsepääsemättömiltä.

Miksi sitten olet yhä vaimosi kanssa? Teilla on siis kelvoton seksielämä eikä henkisellä puolellakaan synkkaa, kun kerrot suhteen olevan pinnallinen. Eikö sinun kannattaisi jo lähteä kävelemään, sen sijaan että vuosikausia valitat täällä synnyttäneiden naisten väljyydestä? Varmasti löydät jonkun sopivan, synnyttämättömän naisen sinulle.

Vierailija
4/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä palstoilla vain liikkuu aika paljon nais- tai miesvihamielisiä kirjoittelemassa. Kolmen, pian neljän lapsen jälkeen kiihotan edelleen miestäni ja seksi on aivan yhtä ihanaa kuin aina. Kun tapasimme, olin saanut jo esikoiseni, eikä mieheni ollut koskaan rakastellut synnyttäneen naisen kanssa. Kun hiukan kyselin hänen tuntemuksiaan ja sitä, huomasiko eroa, hän ei oikein ymmärtänyt kysymystä. Sanoi minun tuntuvan ihanimmalta ikinä.

Vierailija
5/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen, pian neljän lapsen jälkeen ... Kun hiukan kyselin hänen tuntemuksiaan ... Sanoi minun tuntuvan ihanimmalta ikinä.

Totta kai tunnut ihanimmalta ikinä. Vielä kun pari lasta tekisit, tuntuisit aina vaan paremmalta. Huomaatko; mitä muuta tuohon voi vastata ilman, että vaimo suuttuu?!

Vierailija
6/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-VV (onko meitä siis muitakin?)

Totta kai tunnut ihanimmalta ikinä. Vielä kun pari lasta tekisit, tuntuisit aina vaan paremmalta. Huomaatko; mitä muuta tuohon voi vastata ilman, että vaimo suuttuu?!

Vierailija
7/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-VV (onko meitä siis muitakin?)

Ketä teitä? Käsittääkseni sinä et ole ikinä edes väittänyt vaimollesi hänen tuntuvan ihanalta, kirjoituksistasi ei ole ainakaan koskaan käynyt ilmi mitään siihen viittaavaa.

Vierailija
8/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin punnittava asioita perinpohjin. Yleensähän ihmiset hätiköivät päätöksissään.

Ei se ole niin helppoa vain lähteä.

Eikö sinun kannattaisi jo lähteä kävelemään, sen sijaan että vuosikausia valitat täällä synnyttäneiden naisten väljyydestä? Varmasti löydät jonkun sopivan, synnyttämättömän naisen sinulle.

Vierailija
9/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meitä ketkä esittävät asiansa diplomaattisesti, että suhteessa säilyy siedettävä ilmapiiri. Olen useinkin kertonut vaimolleni hänen tuntuvan ihanalta. Ennen muinoin se oli 100 % seksikerroista, nykyään ehkä 10%. Mikään ei estä kaunistelemasta...

Ketä teitä?.

Vierailija
10/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samankaltainen tilanne kuin ap:llä. Itse myönnän, että fyysisesti yhdyntä ei tunnu enää samalta kuin ennen (mies ei täytä minua), mutta koska seksistä saatava nautinto on mielestäni suurimmaksi osaksi psyykistä, ei asia ole millään muotoa ongelma. Saan myös orgasmeja edelleen helposti. Ja miehen penis on keskivertokokoinen (14/11,5), jos se jonkun mielestä tässä keskustelussa on relevanttia.

Vierailija
11/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaikeuksia ylläpitää erektiota tai laueta?

Onko "kesto" parantunut?

Meillä samankaltainen tilanne kuin ap:llä. Itse myönnän, että fyysisesti yhdyntä ei tunnu enää samalta kuin ennen (mies ei täytä minua), mutta koska seksistä saatava nautinto on mielestäni suurimmaksi osaksi psyykistä, ei asia ole millään muotoa ongelma. Saan myös orgasmeja edelleen helposti. Ja miehen penis on keskivertokokoinen (14/11,5), jos se jonkun mielestä tässä keskustelussa on relevanttia.

Vierailija
12/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle (en tiedä, miten tuota aiempaa vastausta lainataan tässä) vastaan, että myöskään miehellä ei ole erektio- eikä orgamisvaikeuksia, vaikka olenkin löystynyt. Myös hänen seksuaalisuutensa on enemmän henkistä laatua.

Vierailija
13/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Tässä olen ihmetellen seurannut täällä keskustelua teemoista "väljä emätin" tai "pieni penis" ja näiden mahdollisista vaikutuksista seksielämään.

No, meidän perheessä on seuraava tilanne: minulla on väljä emätin (3 synnytystä takana eikä erityistä intoa jumppiin) ja miehelläni on pieni (tai siis ennen kaikkea ohut) penis (14 cm pitkä, ympärys 11 cm). Minä tiedän tarkalleen, että minulla on väljä ja mieheni tietää hänellä olevan pieni. Puhumme kaikesta rehellisesti.

Miksi olen seurannut keskustelua ihmetellen johtuu siitä, että meidän seksielämään näillä mitoilla EI OIKEASTI ole negatiivista vaikutusta! Kumpikin meistä nauttii todella paljon seksistä eikä kiihottumis-, erektio - tai orgasmiongelmia ole. Eikä ole ollutkaan.

Edellä kuvattuun onnelliseen tilanteeseen luulen myös tietäväni vastauksen: me aidosti rakastamme toisiamme ja ymmärrämme, mistä seksissä on oikeasti kysymys. Ei elimien koosta tai edes niiden yhteensopivuudesta vaan antautumisesta ja rakkaudesta. Tämä tekee ihmeitä, ja sitä soisi ihmisten suhteissa olevan enemmänkin.

Paljon viisaita sanoja.

Tuon yhden näkökulman keskusteluun. Nimittäin runkkaavan, isokaluisen miehen näkökulman. Köh köh... sitä tulee välillä harrastettua reilumminkin. Kädellä saa tietysti puristusta enemmän, kuin "luonnollisesti". Kertojakin voi olla tiheämmin.

Runkkailu vie herkkyyttä hepistä. Ts. luonnollinen, ihan varmasti tiukkakin ei tunnu juuri missään. Sen verran on tullut tähän ikään erilaisissa pelloissa kuokittua, että tiedän mikä on tiukka ja mikä ei.

Toinen pointti on tiheys. Itselläni tahtoo olla vaikeuksia tulemaan yhdynnässä, jos on tullut runkattua edellisenä päivänä.

"Aseen" kannattaa antaa latautua vähintää pari päivää. Paljoa sitä pidempään kestä ilman.

Synnyttänyt nainen voi olla hyvinkin tiukka; monet oppivat käyttämään "värkkiään" synnytettyään.

Jokatapauksessa, mikäli tiukkuuden kanssa on ongelmia, älä runkkaa ja lataa "asetta" muutama päivä. Eiköhän se siitä.

Vierailija
14/30 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totakin jeesustelua. Tekstistäsi voisi myöskin vetää sellaisen johtopäätöksen, että olet se keskiverto suomalainen nainen joka ei uskalla sanoa mielipidettään/ei ole omaa mielipidettä. Se miten väljä pillu tai pieni kulli vaikuttavat rakkauteen/rakastamiseen tulee harvoin teksteissä esille. Ko. viittaukset "elimistä" vaikuttavat varmasti seksielämään tavalla tai toisella. Siis väitätkö oikein todella, että jos ei ole sinun kuvaamaasi aitoa rakkautta, ei ole hyvää seksiä?

Asia ei sinäänsä koske minua koska olen 25v.rakastanut ja nauttinut tuosta samaisesta miehestä. Mielestäni on vaan hyvä, että ihmiset kyselevät ja vertailevat tuntemuksiaan täällä,ei tuo purkissa eläminen kaikkea korvaa.

Vierailija
15/30 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa lapsille (vai lapselle, teillä taisi olla vaan yksi?) oikea eron syy, kun sitä aikuisena tulevat tiedustelemaan. Että äidin pimppa ei säilynyt synnytyksestä yhtä piukkana kuin teinillä, joten eikun perhe hajalle.

Kiesus, ja sitten vielä ihmetellään että miehiä syrjitään huoltajuuskiistoissa.

Vierailija
16/30 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessamme ei olisi mitään hyvää, olisin lähtenyt kävelemään jo aikaa sitten. Ero tulee vasta sitten, kun ei ole mieltä olla yhdessä.

Ja miten tuo viimeinen lause liittyy asiaan? Tyypillinen perssilmäinen näkemys hyvästä vanhemmuudesta. Mistä tiedät minkälainen neitsyt maaria tai huora on se toinen puolisko? Jos mies ja nainen eivät sovi toisilleen, isä on automaattisesti se huonompi vanhempi? Luottamukseni naissukupuolen heikompiin älynlahjoihin sai taas kerran vahvistusta.

kertoa lapsille (vai lapselle, teillä taisi olla vaan yksi?) oikea eron syy, kun sitä aikuisena tulevat tiedustelemaan. Että äidin pimppa ei säilynyt synnytyksestä yhtä piukkana kuin teinillä, joten eikun perhe hajalle. Kiesus, ja sitten vielä ihmetellään että miehiä syrjitään huoltajuuskiistoissa.

Vierailija
17/30 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilykseni heikommista lahjoista sai vahvistusta.

Sisimmässäni toki tiedän, ettei näin ole. Ehkä se koskee vain vauvapalstalaisia, tai niitä, jotka ovat eksyneet tänne AV-osiosta. Siellä porukka on varmaankin sangen homogeeninen.

Luottamukseni naissukupuolen heikompiin älynlahjoihin sai taas kerran vahvistusta.

Vierailija
18/30 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessamme ei olisi mitään hyvää, olisin lähtenyt kävelemään jo aikaa sitten. Ero tulee vasta sitten, kun ei ole mieltä olla yhdessä.

Nyt kyllä puhut itsesi pussiin. Nimittäin juuri kerroit, että suhde on porskuttanut eteenpäin hyvän seksin voimalla, ja enää sitä hyvää seksiä ei ole, kiitos synnytyksen. Sanoit että kemianne eivät kohtaa ja suhde on pinnallinen. Aikalailla pahalta tilanne vaikuttaa, varsinkin kun päivystät näissä "löysyyskeskusteluissa" aamusta iltaan ja kommentoit kärkkäästi jokaista, joka uskaltaa edes vihjata että synnyttänyt nainen voi kelvata jollekin.

Kyllä minä voisin väittää ihan näin nettikeskustelun perusteella, että jos ja kun lähdet kävelemään, se löysyys on se ensisijainen syy. Muistaakseni olet myös kertonut, että lapset eivät korvaa hyvää seksiä ja jos nyt voisit päättää, et hankkisi lapsia. Tästä siis tuo aasinsilta huoltajuusasioihin; olisko sinulle oikesti pokkaa lausua tuo julkisesti esim. sosiaalityöntekijöille ja mitä luulet että valtaosa ihmisistä (myös miehistä) olis mieltä kyvystäsi toimia lasten huoltajana tuollaisen möläytyksen jälkeen? Vaikkakaan se ei sinun kohdallasi ole möläytys, vaan seisot hyvin vahvasti sanojesi takana - ainakin näin netissä.

Vierailija
19/30 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet avoliitossa seitsemän vuotta ja seksi on parantunut alkuajoista. Molemmilla on aikaisempia kokemuksia sen verran, että tiedän miltä tiukempi emätin tuntuu. Avovaimoni on myös pyynnöstäni kertonut, että olen ehkä toiseksi pienipeniksinen hänen seksikumppaneistaan. Koska muut naiset olivat jo arvioineet penikseni liian hoikaksi, niin kiinnosti myös puolison rehellinen mielipide.

Aluksi etsimme tiukempia asentoja (takaapäin ja jalat yhdessä jne), mutta nykyään on niin tottunut juuri tähän 'epäsopivuuteen', että laukeaisin varmasti aivan liian nopeasti, jos sopivuus olisi tiukempi.

Samanhenkisyys ja yhteenkuuluvaisuus tekee seksistäkin kiihottavampaa. Vaikea selittää, mutta yhdynnässämme saan aina orgasmin, kun taas itseäni kädellä tyydyttäessä (heh, vaikka onkin tiukempaa) sperma vain roiskahtaa ja ei oikein tunnu miltään. Vähänhän tarvetta on itsetyydytykseen, koska aina saan oikeaa seksiä kun mieli tekee.

Vierailija
20/30 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulunet siihen vähemmistöön, joka ei runkkaa parisuhteessa. Etkö fantasioi? Et luultavasti katsele lainkaan muita naisia sillä silmällä?Miksi siis ylipäänsä runkkaat, jos se ei tunnu miltään? En käsitä...

Vähänhän tarvetta on itsetyydytykseen, koska aina saan oikeaa seksiä kun mieli tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä