Miksi ihastun usein itseäni selkeästi vanhempiin miehiin?
Kommentit (11)
Mäkin tykkään itseäni vanhemmista miehistä, mutten ole avioerolapsi ja minulla on läheinen ja lämmin suhde isääni, on aina ollut. Naimisissa olen ikäiseni miehen kanssa, mutta silti koen vetoa itseäni vanhempiin miehiin (noin niin kuin ajatusten tasolla. Pettänyt en ole, enkä usko niin tekevänikään).
Nyt olen ihan sekaisin kun yli 10v minua vanhempi työkaveri oli pikkujouluissa mustasukkainen minusta. Olemme tahoillamme naimisissa, mitään en anna tapahtua, mutten tiedä miten pystyn miehen vielä kohtaamaan. Olen salaa ollut häneen ihastunut ja nyt oli lähdettävä juhlista pois, jottei mitään olisi sattunut.
Mäkin tykkään itseäni vanhemmista miehistä, mutten ole avioerolapsi ja minulla on läheinen ja lämmin suhde isääni, on aina ollut. Naimisissa olen ikäiseni miehen kanssa, mutta silti koen vetoa itseäni vanhempiin miehiin (noin niin kuin ajatusten tasolla. Pettänyt en ole, enkä usko niin tekevänikään).
enkä kyllä tunne vetoa vanhempiin miehiin =)
Ja olen tulisesti ihastunut/rakastunut 18 vuotta itseäni vanhempaan mieheen. Koen kyllä olevani rakastunut henkilöön enkä hänen ikäänsä. Tämä on kyllä ainut vanhempi mies johon olen ollut ihastunut, aikaisemmin olen ollut ihastunut ikäisiini ja muutaman vuoden nuorempiin miehiin.
Mistä tämä johtuu? Ei harmainta aavistustakaan?
nuoremmista miehistä? Koskaan en ole seurustellut/tapaillut itseäni vanhempaa miestä.
Aviomiehenikin on minua vuosia nuorempi.
Musta toi isäkompleksi on niin kulunut värssy!
Toiset tykkää nuorista ja toiset vanhoista.
Toiset äidistä ja toiset tyttärestä, sama toisin päin.
Pläääh!
nuoremmista miehistä? Koskaan en ole seurustellut/tapaillut itseäni vanhempaa miestä.
Aviomiehenikin on minua vuosia nuorempi.Musta toi isäkompleksi on niin kulunut värssy!
Toiset tykkää nuorista ja toiset vanhoista.
Toiset äidistä ja toiset tyttärestä, sama toisin päin.
Pläääh!
Kerran ihastuin itseäni yli 10 vuotta vanhempaan ja olimme seota toisistamme, mutta molemmilla oli myös oma elämä muualla ja nyt seuraava ihastus olikin jo melkein 20 vuotta vanhempi. Yhteistä näille ihastuksille oli se, että jahtasivat minua todella agressiivisesti, olivat komeita, koulutettuja ja menestyneitä. Hui! Se ikä ei ollut se juttu, vaan se vetovoima ja saalistus.
Miehenä joka olen tapaillut itseäni nuorempia naisia (en siis itse ole mikään vanha), ovat usein sanoneet, että haluavat yksinkertaisesti kypsempää seuraa. Usein viihtyvät itseään vanhempien seurassa muutenkin myös ei-romanttisesti. Yleensä heillä on ollut erittäin hyvät välit isiinsä. Sen takia daddy issues-stereotyyppi on erikoinen eikä vastaa omia kokemuksiani.
Samoja kokemuksia täällä.