Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin iskee Suomen ensimmäinen itsemurhpommittaja?

Vierailija
12.12.2010 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että hänellä ei ollut tarkoitus räjäyttää sitä Myyrmanissa vaan Myyrmannin läheisessä metsikössä. Siellä oli räjäytellyt aikaisempiakin pommejaan. Oli vain kuluttamass aikaa Myyrmannissa ja odotti että se sulkeutuu.

Eihän suomalainen kultamussukka halunnut kenellekään pahaa! Ei suomalaiset sellaista tee!! Pommien naulojen oli tarkoitus pyydystää kärpäsiä metsän puihin yms!

S******, mitä p******* te jauhatte! :(

Vierailija
22/25 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha kaivella mitään Mikkelin kaappausdraamaa tai Petrejä vaan kysymys kuului yksinkertaisesti, koska joku islamisti tappaa Suomessa itsensä räjäyttämällä niin että tarkoituksena on tappaa mahdollisimman monta ihmistä?

Minä luulen, että ensi vuonna. Olen jo lapsilleni sanonut, että Metrossa koittaa vaihtaa vanua jos on rättipäitä samassa vaunussa, vähän parempi mahis selvitä hengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelissakin pukeutuvat hasidijuutalaisiksi kun räjäyttät linja-autoja

Ihan turha kaivella mitään Mikkelin kaappausdraamaa tai Petrejä vaan kysymys kuului yksinkertaisesti, koska joku islamisti tappaa Suomessa itsensä räjäyttämällä niin että tarkoituksena on tappaa mahdollisimman monta ihmistä?

Minä luulen, että ensi vuonna. Olen jo lapsilleni sanonut, että Metrossa koittaa vaihtaa vanua jos on rättipäitä samassa vaunussa, vähän parempi mahis selvitä hengissä.

Vierailija
24/25 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatkohan ymmärtää?

Vierailija
25/25 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heille kuvat mukaan, millaisia "rättipäitä" pitää varoa vai juoksevatko mukulasi vaunusta vaunuun aina kun huivipäinen tulee metroon?