Etävanhempi sai Joulumieli-lahjakortin, lähi vaatii osaa ruuista omaan jääkaappiinsa.
Minä tällä hetkellä etävanhempana (papereissa lähivanhempana) sain Joulumieli-lahjakortin käytettäväksi perheemme jouluruokiin.
Olosuhteiden pakosta tällä hetkellä lähivanhempana toimiva isä vaatii kauppakyydin vastineeksi minua luovuttamaan osan lahjakortilla ostetuista jouluruuista hänen jääkaappiinsa, koska kortin on lahjoittanut lastensuojelujärjestö ja lapset viettävät joulun hänen kanssaan.
Isän nettotulot ovat lähes 3000€/kk, minun 440€ ja kortilla ostan kyllä ruokaa vain omaan jääkaappiini, vaikka lapset eivät koko jouluna luonani kävisi.
Mitä mieltä?
Kommentit (71)
Vai onko se että syöttää pienemmälle iltapuuroa, sylittelee ja jutustelee isomman kanssa ja auttaa aamulla avaamaan joulukalenterin luukun sekopäistä käytöstä?
Jos on, niin pitänee hommata taas se M1-lähete.
iltapuuron syöttö ja joulukalenterin avaaminen?
eli siis jaksat sittenkin toimia lastesi kanssa normaalisti. Muistaakseni eka kerta kun kerrot mitään tuollaista.
t. 63
Vai onko se että syöttää pienemmälle iltapuuroa, sylittelee ja jutustelee isomman kanssa ja auttaa aamulla avaamaan joulukalenterin luukun sekopäistä käytöstä?
Jos on, niin pitänee hommata taas se M1-lähete.
Ja mun lähiäitiys on ostettavissa rahalla. Jos saan sossusta 1000€ uuden asunnon vuokraan ja takuuvuokraan sekä muuttoapua, laitan heti huomenna hakemuksen yksiöstä vetämään ja alan todella etäiseksi äidiksi.
Muuten pidän lähiäitiydestä ja kaksiostani kiinni vaikka raskautumalla uudestaan jos ei muu auta ja eläkkeelle pääse.
yhteistä lasten kanssa. Olen heidän kanssaan iltaisin kun tulevat päiväkodista ja vietän joskus öitäkin lasten isän asunnolla, niin autan aamutoimissa.
Vaikka palaisinkin lähiäidiksi, lapset jatkavat päiväkodissa.
yhteistä lasten kanssa. Olen heidän kanssaan iltaisin kun tulevat päiväkodista ja vietän joskus öitäkin lasten isän asunnolla, niin autan aamutoimissa.
Vaikka palaisinkin lähiäidiksi, lapset jatkavat päiväkodissa.
puuron syöttäminen ja joulukalenterin avaaminen eivät ole riittävää kanssakäymistä. eli et ole kykenevä. ei ihmekään että esikoisesi jo oireilee. onnea vaan, olet pilannut lastesi elämän.
puuhattaisi sittenkään jos itse kävisin töissä, tultaisi päiväkodin kautta kotiin klo 17 ja lapset menis nukkumaan klo 20.
Tekipä miten tahansa, lastensa elämän pilaa.
Joo, viime yönä nukuin pienimmän kanssa ja heräsin 2 krt yöllä hakemaan maitopulloa, että isukki saa välillä nukkua kun töissä käy.
Ja vakavasti masentuneena ei mun varmaankaan edes odoteta hoitavani lapsia yksin 24/7. Jos niin oletetaan, en halua olla äiti ollenkaan.
Nyt alan kattomaan Tummien perhosten kotia.
etten palstalaisten mielestä saisi olla lasteni kanssa tekemisissä ollenkaan. Ja nyt menen...
iltapuuron?
olen ollut vakavasti masentunut joten tiedän mistä puhun. aivan täyttä tuskaahan se oli, mutta selvittiin siitäkin.
kanssa montakin sylihetkeä ja pinteestä pelastamista. Olen läsnä sekä fyysisesti että henkisesti, toisin kuin lasten isä, joka rojahtaa sohvalle eikä edes kuule mitä lapset sanovat kun on niin keskittynyt televisioon.
Kai se koti on lapsellekin paikka jossa levätään? Eikai ohjelmoitua ohjelmaa tartte enää klo 17-20 olla.
Ai niin, jos on saunapäivä, rasvaan 1,5-vuotiaan ihon aina ja laitan yöpaidan hänelle. Saunoa en lasten kanssa uskalla jos satun liukastumaan tai muuta mukavaa.
(taidan olla tylsistynyt)
Eli jos lapset ovat päivät päivähoidossa niin hoidat heitä aivan hyvin? Ei sekopäisesti? Eli mikä ongelmasi lasten suhteen oikein olikaan?
kanssa montakin sylihetkeä ja pinteestä pelastamista. Olen läsnä sekä fyysisesti että henkisesti, toisin kuin lasten isä, joka rojahtaa sohvalle eikä edes kuule mitä lapset sanovat kun on niin keskittynyt televisioon.
Kai se koti on lapsellekin paikka jossa levätään? Eikai ohjelmoitua ohjelmaa tartte enää klo 17-20 olla.
Ai niin, jos on saunapäivä, rasvaan 1,5-vuotiaan ihon aina ja laitan yöpaidan hänelle. Saunoa en lasten kanssa uskalla jos satun liukastumaan tai muuta mukavaa.
kanssa kun sillä on naama aina norsunvitulla jos en anna säälipillua. Ja sitä rumaa naamaa ei viitsi kauaa vittuilemati katsella.