Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etävanhempi sai Joulumieli-lahjakortin, lähi vaatii osaa ruuista omaan jääkaappiinsa.

Vierailija
12.12.2010 |

Minä tällä hetkellä etävanhempana (papereissa lähivanhempana) sain Joulumieli-lahjakortin käytettäväksi perheemme jouluruokiin.

Olosuhteiden pakosta tällä hetkellä lähivanhempana toimiva isä vaatii kauppakyydin vastineeksi minua luovuttamaan osan lahjakortilla ostetuista jouluruuista hänen jääkaappiinsa, koska kortin on lahjoittanut lastensuojelujärjestö ja lapset viettävät joulun hänen kanssaan.

Isän nettotulot ovat lähes 3000€/kk, minun 440€ ja kortilla ostan kyllä ruokaa vain omaan jääkaappiini, vaikka lapset eivät koko jouluna luonani kävisi.

Mitä mieltä?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poronperselihaan kuin palaseen sianpersettä. Mun joulupöydässä ei näy kinkkua. Jouluruokiin tuo Joulumieli-kortti on tarkoitettu.

Vierailija
2/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sun elämään, muista hitossa käyttää ehkäisyä sitten, kun ne sun verkot tuottaa tulosta...vaikka luulen, ettei kukaan täyspäinen (tai sinne päinkään) sun kans millekään ala.

Tämän vuoksi en ikinä osallistu minkäänlaisiin hyväntekeväisyystempauksiin; 38% veroa palkasta lienee riittävä satsaus näihin loisiin mun perheeni osalta.Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä toinen luuseri luuserille kelpaa. Tiedoksi vaan, että mt-ongelmaisilla miehilläkin on haluja ja vehkeet pelaa jos ei ole aivan zombieksi lääkitty.

Mikäs mukavampaa kuin jatkaa mt-ongelmaisia geenejä ja lahjoittaa lapsi sijaisperheeseen jos sattuu elävänä syntymään.

Vierailija
4/71 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo liian kesyjä.

Vierailija
5/71 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua askarruttavaan ongelmaan. Eikö se ole tämän palstan tarkoitus? Saako sillä kortilla ostaa leluja tai lastenvaatteita?

Vierailija
6/71 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talouteen, jossa yhden miehen nettotulot on 3000e.

Vierailija
7/71 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut minulle euroakaan elokuun jälkeen. Ja jatkossakin maksaa minulle vain minimielatusmaksut. Ostan oman osuuteni jouluruuista lahjakortilla, sikäli mikäli joulun samassa paikassa vietämme.

Vierailija
8/71 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen luokseen ruokaa jääkaappiin kun äijällä on tili tyhjänä ja palkka maksetaan vasta keskiviikkona. En todellakaan ostanut kun itselläkään ei ole rahaa.

Vierailija
9/71 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta speediä koko rahalla niin jaksat kattoo lapsia ja siinä onkin sitten sitä joulumieltä kaikille;)

Vierailija
10/71 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole tuota päihdeongelmaa niin en tiedä mitä speedillä tarkoitat. Pitäydyn kyllä päihteissä sidukassa ja diapamissa,sekä yhdessä että erikseen.

Vierailija
11/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheenä ja syödä samasta jääkaapista, mutta nyt näyttää siltä että homma menis riitelyksi jos yhdessä joulun viettäisimme.

Vierailija
12/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanet lähivanhempana ebempi fyffee kuin nyt selität ;)

Vierailija
13/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä sen kortin sait vaikka lapset on joulun isällään...

Vierailija
14/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lasten isä noin mölö, ettei kustantaisi hyvistäkään tuloista lasten jouluruokia? Onneks on ex!

Miten mies edes tietää tuosta lahjakortista? Olis varmaan kantsinut pitää piilossa koko homma. Mutta siis, tietenkään sun ei tarvii antaa ruuista miehelle, voit ostaa suurimmaksi osaksi pitkään säilyvää tavaraa, niin lapset varmasti saavat ruokansa aikanaan.

Vierailija
15/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lahjakortilla ostetuista ruuista/tavaroista ainakin osa menisi lasten käyttöön. Myös keräykseen osallistuneet ihmiset ovat kuvitelleet tukevansa nimenomaan lapsiperheitä, ei yksistään asuvia psykomammoja.

Vierailija
16/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin, miksi ihmiset eivät järjestä ehkäisyään kuntoon, kun kaikki muu on sitten niin vaikeaa. Olisi helpompi keskustella ex-puolison kesken, jos ei tarvitsisi kinata lasten ruokkimisesta/vaatettamisesta/lahjoista jne. koko ajan. Oi ja voi.

Vierailija
17/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuvuodeksi ja säästyneet rahat käytän lasten lahjoihin.

Ja en saa elatusmaksuja tällä hetkellä, lapsilisät saan, mutta ne menevät asumiskuluihin ja lasten vaatteisiin.

Minä olen virallisesti lasten lähivanhempi.

Vierailija
18/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kortti kuuluu sinulle, sinähän sen olet saanut.

Vierailija
19/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi järkyttynyt riidanaiheesta.

Vierailija
20/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi järkyttynyt riidanaiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi