Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etävanhempi sai Joulumieli-lahjakortin, lähi vaatii osaa ruuista omaan jääkaappiinsa.

Vierailija
12.12.2010 |

Minä tällä hetkellä etävanhempana (papereissa lähivanhempana) sain Joulumieli-lahjakortin käytettäväksi perheemme jouluruokiin.

Olosuhteiden pakosta tällä hetkellä lähivanhempana toimiva isä vaatii kauppakyydin vastineeksi minua luovuttamaan osan lahjakortilla ostetuista jouluruuista hänen jääkaappiinsa, koska kortin on lahjoittanut lastensuojelujärjestö ja lapset viettävät joulun hänen kanssaan.

Isän nettotulot ovat lähes 3000€/kk, minun 440€ ja kortilla ostan kyllä ruokaa vain omaan jääkaappiini, vaikka lapset eivät koko jouluna luonani kävisi.

Mitä mieltä?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää jouluani lasten isän kanssa, kun sillä on naama norsunvitulla kun en anna seksiä joululahjaksi.

Minä kortin haltijana saan ostaa sillä mitä haluan, menen vaikka taksilla kauppaan jos isukki ei käytä.

Vierailija
22/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä riittää rahaa hyvin lahjoihin ja ruokiin lapsille. Mitähän se sun ex nyt vouhkaa, miksi se tarvii osan rahoista....ihan vaan kiusaa sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan säästyneillä ruokarahoilla heille joululahjat. Muuten en pysty ostamaan heille mitään.

Vierailija
24/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "tienaamassa". On siis ollut vähän muita pisneksiä. En oo hoidossa ollut, peruin sekä psykiatrin että fysioterapia-ajat, kun en viitsinyt aamusta herätä.

Vierailija
25/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "tienaamassa". On siis ollut vähän muita pisneksiä. En oo hoidossa ollut, peruin sekä psykiatrin että fysioterapia-ajat, kun en viitsinyt aamusta herätä.

no mites muutto etenee?

Vierailija
26/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan säästyneillä ruokarahoilla heille joululahjat. Muuten en pysty ostamaan heille mitään.

Jos ostaisit kortilla lapsille lahjoja ja omilla rahoillasi itsellesi ruuat, niin kenelläkään ei olisi varaa sanoa, että käyttäisit kortin jotenkin lahjoittajan tarkoituksen vastaisesti.

Vierailija
27/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun lapset kauheasti glögipullosta tai suklaarasiasta ilahdu. Jos sillä saa ostaa tavaraa, niin toki osta leluja.

Aattelin kerrankin ostaa 3 pakettia poron kylmäsavulihaa, yms. kivaa itselle.

En oo vielä muuttamassa, koska olen lähivanhempi ja vaikka jätinkin fysioterapian käymättä niin eikähän tässä osa-aikaäidiksi pian taas palata.

Jos vaan jaksaa vakavasta masennuksesta parantua.

Pitäs 10kk sinnitellä tässä kämpässä, niin sitten voin eläkkeensaajana muutenkin asua kaksiossa.

Vierailija
28/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta oikeassakin,lapsillehan se on tarkoitettu. Onko hänellä uutta perhettä elätettävänä?

Vierailija
29/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisen kortin saanut. ei todellakaan tarvitse isälle antaa mitään. Minä itse ostin perheellemme kuivatavaraa ja säilykkeitä yms. mikä säilyy pitkään.

Vierailija
30/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en sittenkään osallistunut keräykseen. Ideana kai auttaa köyhiä lapsiperheitä. Tulonsiirtoja teen tarpeeksi verotuksen yhteydessä, hyväntekeväisyyskohteet saavat sitten olla ihan muita.

Vierailija
31/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se luuli ainakin 2 tuntia sitten, että me seurustellaan. Itse kyllä olen laittanut jo verkot vesille, enkä koe olevani enää parisuhteessa ainakaan lasten isän kanssa.

Vierailija
32/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää velaksi, palkka menee osamaksuihin ja kulutusluottoihin ja minä elän minimitulonsiirroilla.

Vierailija
33/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pakettia poron kylmäsavulihaa, hyvä vitsi! Osta pakasteseen lapsia varten ruokaa, jauhelihaa, kalaa, kanaa...

ei mun lapset kauheasti glögipullosta tai suklaarasiasta ilahdu. Jos sillä saa ostaa tavaraa, niin toki osta leluja.

Aattelin kerrankin ostaa 3 pakettia poron kylmäsavulihaa, yms. kivaa itselle.

En oo vielä muuttamassa, koska olen lähivanhempi ja vaikka jätinkin fysioterapian käymättä niin eikähän tässä osa-aikaäidiksi pian taas palata.

Jos vaan jaksaa vakavasta masennuksesta parantua.

Pitäs 10kk sinnitellä tässä kämpässä, niin sitten voin eläkkeensaajana muutenkin asua kaksiossa.

Vierailija
34/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ostan sellaista mihin muuten ei olisi varaa. En osta lapsia varten pakkaseen mitään, kun en tiedä palaanko lähivanhemmaksi kuukauden vaiko puolen vuoden päästä.

Purkkiruokia ostan lapsille jos ostan.

Vierailija
35/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä lahjakorteilla. Perjataina saan myös Pelastusarmeijalta ostokortin, johon käytetään Joulupatakeräyksen tuottoa.

Pelastusarmeijan kortin saavat kaikki alkoholistitkin vaikkei perhettä olisi. Ostankin säästyneillä ruokarahoilla juomat uudeksi vuodeksi.

Vierailija
36/71 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄRKEVÄ ostaa tavallista ruokaa, eikä heitä hukkaan sitä rahaa johonkin ökykalliseen poronpersauslihaan.

Vierailija
37/71 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oottepahan sit tyytyväisiä. Toisaalta, ei lapsetkaan saa lahjojaan.

Vierailija
38/71 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei kanna sua sinne kauppaan, vai?

Vierailija
39/71 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oottepahan sit tyytyväisiä. Toisaalta, ei lapsetkaan saa lahjojaan.

Vierailija
40/71 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää jouluani lasten isän kanssa, kun sillä on naama norsunvitulla kun en anna seksiä joululahjaksi.

Minä kortin haltijana saan ostaa sillä mitä haluan, menen vaikka taksilla kauppaan jos isukki ei käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi