Heitin eilen jätesäkillisen lasten vanhoja talvivaatteita roskiin.
Nyt taas on vähän tilaa vaatehuoneessa. En edes ymmärrä miksi olin jo vuosikausia säästänyt niitä. Eihän niissä nyt enää tunnearvoakaan liiemmin ollut. Vielä pitäisi vaatekaapeista järjestää pieneksi käyneet vaatteet pois.
Kommentit (36)
mäkin hetin taannoin kaks isoa kassillista roskiin. Mun mielestä ne oli pihavaatteiksi ihan ok kunnossa, mutta tietty kuluneita olivat. Kaikissa oli pientä hankaumaa lahkeissa tai polvissa ja takeissa oli, kiipeilytelineistä todennäköisesti tullutta jotain mustaa, joka ei lähtenyt irti.
Eivät kelvanneet minnekään eikä kenellekään edes ilmaiseksi :O
käytetyt vaatteet edes ilmaiseksi ellei ne ole ihan uudenveroisessa kunnossa.
Käytän omat vaatteeni ns. täysin loppuun. Siivousrättejäkin tarvitaan vain rajallinen määrä. Miten pääsette eroon rikkinäisistä, täysin nukkaantuneista, värinsä menettäneistä tai pysyvästi tahraantuneista vaatteista?
Myönnän heittäneeni näitä roskikseen. Toisaalta minulla on hyvä omatunto, koska ostan vaatteita todella harvoin ja otan niistä kaiken irti viimeistään kotivaatteina.
kelpaa vähän kuluneet ja nahistuneet vaatteet. Miksi siis ei voisi heittää roskiin?
Uffin laatikossa jos tuollaisia on niin lentää roskiin.
olevia vaatteita?
2 lapsen käytön jälkeen ei ole paljon järkeä niitä yrittää muille kaupata. Toisekseen meilläpäin ei ole UFF:n laatikoita, eikä mulla ole autoakaan millä alkaa niitä kuskaamaan kauemmas. ap
Mulla olis tossa farkut joiden haaruksissa on pesusa lähtemätön veritahra. Reidet ovat hinkkautuneet niin, että kangas on kulunut ihan ohueksi. Lahkeet vähän rispaantuneet. Vienkö joulupataan vai laitanko kivaksi ylläripylläriksi UFF:n lootaan? Mulle tulis varmaan hyvä mieli, kun en ainakaan heittänyt roskikseen.
käyttökuntoiset ja ehjät vaatteet kierrätykseen. Pieni nukka ja kuluma ei haittaa, niitä nyt on aina. Rikkinäiset joko lumpuksi tai roskiin. Antakaa keräyksiin vain sellasita vaatetta jota voisitte vielä itsekin pitää.
Sinne kelpaa kaikki, jatkuvasti tarvitaan lisää vaatetta. http://www.lions.fi/index.php/fi/lions-apua-karjalaan
kun ei ole kukaan muakaan auttanut, miksi mä auttaisin muita.
noin kerran 3kk ison säkillisen vaatteita roskiin.. Pyydän kyl eka kaverit valkkaan sieltä parhaat ittelleen, mut jos nekään ei heti tuu niin roskiin vien, koska en ala mun nurkissa mtn turhaa säilyttään.. ja mun mielestä se on ihan jokaisen oma asia viekö uffiin vai heittääkö roskiin.
Mä lahjoitin just vähän aika sitten ison satsin Karjalaan. Mies vei töistä päästyään Prisman parkkipaikalle keräykseen, ei ollut hankalaa. Hyvä mieli tuli koko perheelle. Roskiin heitän mahdollisimman vähän.
kun ei ole kukaan muakaan auttanut, miksi mä auttaisin muita.
Olen huomannut, että mitä enemmän annan pois ja autan muita, sitä enemmän elämä antaa minulle hyviä asioita muussa muodossa.
..olen itse sitä mieltä että edes rikkaalla suomalaisella ei ole minkään sortin velvollisuutta lahjoittaa muille itse ostamiaan vaatteita. Kyllä, hän saa siis vaikka heittää ne roskiin!
..olen itse sitä mieltä että edes rikkaalla suomalaisella ei ole minkään sortin velvollisuutta lahjoittaa muille itse ostamiaan vaatteita. Kyllä, hän saa siis vaikka heittää ne roskiin!
Keräyslaatikoita on joka puolella, jonne vaatteet voisi viedä. Älytöntä tuhlausta.
mutta tosiaan, parempaakin käyttöä niille olisi ollut.