Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin eilen jätesäkillisen lasten vanhoja talvivaatteita roskiin.

Vierailija
12.12.2010 |

Nyt taas on vähän tilaa vaatehuoneessa. En edes ymmärrä miksi olin jo vuosikausia säästänyt niitä. Eihän niissä nyt enää tunnearvoakaan liiemmin ollut. Vielä pitäisi vaatekaapeista järjestää pieneksi käyneet vaatteet pois.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan, parempaakin käyttöä niille olisi ollut.

Vierailija
22/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin hetin taannoin kaks isoa kassillista roskiin. Mun mielestä ne oli pihavaatteiksi ihan ok kunnossa, mutta tietty kuluneita olivat. Kaikissa oli pientä hankaumaa lahkeissa tai polvissa ja takeissa oli, kiipeilytelineistä todennäköisesti tullutta jotain mustaa, joka ei lähtenyt irti.

Eivät kelvanneet minnekään eikä kenellekään edes ilmaiseksi :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetyt vaatteet edes ilmaiseksi ellei ne ole ihan uudenveroisessa kunnossa.

Vierailija
24/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän omat vaatteeni ns. täysin loppuun. Siivousrättejäkin tarvitaan vain rajallinen määrä. Miten pääsette eroon rikkinäisistä, täysin nukkaantuneista, värinsä menettäneistä tai pysyvästi tahraantuneista vaatteista?

Myönnän heittäneeni näitä roskikseen. Toisaalta minulla on hyvä omatunto, koska ostan vaatteita todella harvoin ja otan niistä kaiken irti viimeistään kotivaatteina.

Vierailija
25/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa vähän kuluneet ja nahistuneet vaatteet. Miksi siis ei voisi heittää roskiin?

Uffin laatikossa jos tuollaisia on niin lentää roskiin.

Vierailija
26/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevia vaatteita?

2 lapsen käytön jälkeen ei ole paljon järkeä niitä yrittää muille kaupata. Toisekseen meilläpäin ei ole UFF:n laatikoita, eikä mulla ole autoakaan millä alkaa niitä kuskaamaan kauemmas. ap

Vierailija
27/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis tossa farkut joiden haaruksissa on pesusa lähtemätön veritahra. Reidet ovat hinkkautuneet niin, että kangas on kulunut ihan ohueksi. Lahkeet vähän rispaantuneet. Vienkö joulupataan vai laitanko kivaksi ylläripylläriksi UFF:n lootaan? Mulle tulis varmaan hyvä mieli, kun en ainakaan heittänyt roskikseen.

Vierailija
28/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttökuntoiset ja ehjät vaatteet kierrätykseen. Pieni nukka ja kuluma ei haittaa, niitä nyt on aina. Rikkinäiset joko lumpuksi tai roskiin. Antakaa keräyksiin vain sellasita vaatetta jota voisitte vielä itsekin pitää.

Vierailija
29/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kelpaa kaikki, jatkuvasti tarvitaan lisää vaatetta. http://www.lions.fi/index.php/fi/lions-apua-karjalaan

Vierailija
30/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole kukaan muakaan auttanut, miksi mä auttaisin muita.

Vierailija
31/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kerran 3kk ison säkillisen vaatteita roskiin.. Pyydän kyl eka kaverit valkkaan sieltä parhaat ittelleen, mut jos nekään ei heti tuu niin roskiin vien, koska en ala mun nurkissa mtn turhaa säilyttään.. ja mun mielestä se on ihan jokaisen oma asia viekö uffiin vai heittääkö roskiin.

Vierailija
32/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lahjoitin just vähän aika sitten ison satsin Karjalaan. Mies vei töistä päästyään Prisman parkkipaikalle keräykseen, ei ollut hankalaa. Hyvä mieli tuli koko perheelle. Roskiin heitän mahdollisimman vähän.

Vierailija
33/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole kukaan muakaan auttanut, miksi mä auttaisin muita.

Olen huomannut, että mitä enemmän annan pois ja autan muita, sitä enemmän elämä antaa minulle hyviä asioita muussa muodossa.

Vierailija
34/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen itse sitä mieltä että edes rikkaalla suomalaisella ei ole minkään sortin velvollisuutta lahjoittaa muille itse ostamiaan vaatteita. Kyllä, hän saa siis vaikka heittää ne roskiin!

Vierailija
35/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen itse sitä mieltä että edes rikkaalla suomalaisella ei ole minkään sortin velvollisuutta lahjoittaa muille itse ostamiaan vaatteita. Kyllä, hän saa siis vaikka heittää ne roskiin!

Vierailija
36/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräyslaatikoita on joka puolella, jonne vaatteet voisi viedä. Älytöntä tuhlausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme