Tuksu on väärällä planeetalla
Nimi: Johanna
11.12.10 9:14 am
Uskon että minulle on olemassa paljon parempi elämä, mitä tällä hetkellä elän. Elän erittäin onnelista elämää täynnä rakastavia ihmisiä, mutta en usko että tämä on se elämä, johon minut on tarkoitettu. 'Minulle on luvassa jotain paljon suurempaa ja mahtavampaa.
Olen tällä hetkellä väärällä planeetalla, mutta pääsen vielä oikeaan osoitteeseen. Elämäni prinssi ei ole tullut vielä vastaan. Tai ehkä tuli jo eletyssä elämässäni, olin vain typerä etten ymmärtänyt sitä
Johanna
Kommentit (5)
Nimi: Johanna
11.12.10 9:14 amUskon että minulle on olemassa paljon parempi elämä, mitä tällä hetkellä elän. Elän erittäin onnelista elämää täynnä rakastavia ihmisiä, mutta en usko että tämä on se elämä, johon minut on tarkoitettu. 'Minulle on luvassa jotain paljon suurempaa ja mahtavampaa.
Olen tällä hetkellä väärällä planeetalla, mutta pääsen vielä oikeaan osoitteeseen. Elämäni prinssi ei ole tullut vielä vastaan. Tai ehkä tuli jo eletyssä elämässäni, olin vain typerä etten ymmärtänyt sitäJohanna
13 Tuntia sitten fbssä kertoo pikkujoulujen menneen hyvin miehensä kanssa.
Jes, näin näyttää Tuhnu raportoineen myös Arbuusin seinälle. Tässä:
Johanna Tukiainen Pikku-Arto on yksi Suomen fiksuimpia miehiä, korkeasti koulutettu, pitkä ja lihaksikas kaveri jolla on itsetunto kohdallaan ja joka ei ole tippaakaan väkivaltainen! Voi että mä olen sitten onnentyttö!
.....
Johanna Tukiainen Ei Arto salia tarvitse, sillä pikkumiehellä on lihaksia jo omastakin takaa! ? Uskaltaa jopa lyödä naista, siinä vasta miesten mies!
....
Johanna Tukiainen Mies joka lyö naista, on varsinainen sankari! Ihanaa! ?
Tuskin tuli kenellekään hirveän suurena yllätyksenä. Ja se selittääkin kyllä aika monia asioita. :=DDDDDDDDDDDDDDDDD
Jes, näin näyttää Tuhnu raportoineen myös Arbuusin seinälle. Tässä:
Johanna Tukiainen Pikku-Arto on yksi Suomen fiksuimpia miehiä, korkeasti koulutettu, pitkä ja lihaksikas kaveri jolla on itsetunto kohdallaan ja joka ei ole tippaakaan väkivaltainen! Voi että mä olen sitten onnentyttö!
.....
Johanna Tukiainen Ei Arto salia tarvitse, sillä pikkumiehellä on lihaksia jo omastakin takaa! ? Uskaltaa jopa lyödä naista, siinä vasta miesten mies!
....
Johanna Tukiainen Mies joka lyö naista, on varsinainen sankari! Ihanaa! ?
07.12.10 3:37 am
UUSIN SEISKA VIELÄ MAHDOLLISTA OSTAA TORSTAIHIN ASTI, JOSSA MINUN JA ARTON HIENO HAASTATTELU LAPISTA! SEISKAN NETTISIVUILLA VIDEOHAASTATTELUITA MEISTÄ!
Vielä ehditte ostamaan Seiskan, joka on myynnissä torstaihin asti, siellä parin aukeaman haastattelu minusta ja Artosta romanttiselta matkaltamme Lapista! Ja Lapin videohaastattelumme löytyvät www.seiska.fi osoitteesta videoiden kohdasta. Sinne on tulossa vielä lisää videoita, mm. romanttinen takkatulihaastattelu vielä puuttuu sivuilta.
Myyymme tällä hetkellä talvihäihimme ainoastaan 250e lippuja per hlö, ja ne pitää mielellään ostaa joulukuun loppuun mennessä. Lippuihin sisältyy yksi yö hotellimajoitus Lapissa Saariselällä, Lappi henkinen buffet, vihkimisemme jääkirkossa sekä bändiohjelma loppuillasta.
Hintoihin ei sisälly lennot ja mahdolliset lisäyöt jos haluaa jäädä Lappiin.
Olemme kaavailleet että kutsuvieraita olisi noin 100 henkilöä, jotka tulevat tietysti veloituksetta häihimme, he ovat sukulaisiamme sekä lähipiirin ystäviämme. Heidän lisäkseen myymme siis näitä lippuja, idea oli Arton ja mielestäni ihan hyvä.
3.3.2011 on luvassa myös Seiskan synttärit, jotka taas monen vuoden jälkeen tulevat olemaan ihan kunnon juhlat Helsingissä!
Vielä ehtii tilata pikkujoulukeikkoja minulta: johanna@dollsdancers.fi
Myös ensi vuoden alun pikkutuhmat morsiankeikat ovat myynnissä, paikalla minä, Arto ja Nassu.
Nassu pikkukoirallani on muuten kaikki erittäin hyvin, hän on pieni, rohkea ja valpas koira joka saa paljon enemmän hellimistä ja huolenpitoa kuin suurinosa ihmisistä tällä planeetallamme.
Joten hyvät ihmiset, jotka olette "huolestuneita" Nassun hyvinvoinnista, huolehtikaa enemmän miljoonista ihmistä jotka kuolevat vuosittain Afrikassa aidsiin, malariaan, koleraan yms. kamaliin sairauksiin, ja muutenkin ne miljoonat ihmiset jotka kärsivät kodittomuudesta, köyhyydestä ja sairauksista. Liittykää mielellään vaikka Punaiseen Ristiin ja käyttäkää energianne IHMISTEN auttamiseen, sillä he ovat kuitenkin vielä paljon arvokkaampia kuin eläimet! Nassu voi paksusti sanan varsinaisessa merkityksessä, hän lihoi Lapissa ihan liikaa poroherkuista yms. Muutenkin kyseessä on villi ja rohkea koira, siinä yhdessä FST haastattelussa, jossa nassukkani on sylissäni, tiedoksenne vaan, että kyseessä on ihan pieni pentu vasta joka nukkuu rauhallisesti.
Minusta on ihanaa, ettei Nassu räksytä ollenkaan, vain tuhisee! No lisää koirastani Seiskan blogissani,