Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pommittajan viesti:

Vierailija
12.12.2010 |

Kymmenen minuuttia ennen itsemurhaiskua ruotsalainen uutistoimisto TT ja Ruotsin turvallisuuspoliisi Säpo olivat saaneet sähköpostiviestin, jossa oli tekstiä ja ruotsin- ja arabiankielisiä äänitiedostoja.

Viesteistä kertoi ensimmäisenä uutistoimisto TT.

Ruotsille ja Ruotsin kansalle osoitetussa viestissä oli viittauksia Ruotsin joukkoihin Afganistanissa. Viestissä mainitaan myös ruotsalaistaiteilija Lars Vilks, jonka Muhammed-piirroksesta nousi taannoin kansainvälinen kohu.

”Nyt teidän lapsenne, tyttärenne ja siskonne kuolevat kuten ovat saaneet kuolla meidän veljemme ja siskomme ja lapsemme”, viestissä luki TT:n mukaan.

Viestissä kehotettiin Ruotsissa asuvia muslimeja ”lopettamaan nöyristely”.

”Meidän tekomme tulevat puhumaan puolestaan. Niin kauan kuin ette lopeta sotaanne Islamia vastaan ja profeettamme nöyryyttämistä ja tyhmää tukeanne Vilks-sialle”, viesti jatkuu.

”Nyt on tullut aika iskeä. Älkää odottako pidempään.”

Säpo vahvisti saaneensa saman viestin.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Pommimies+r%C3%A4j%C3%A4ytti+itsens…

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on silloin ero, oikeasti? Kristitty väkivalta on vähemmän pahaa kuin islamin väkivalta?

Vierailija
22/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään aikomusta lähteä räjäyttämään itseäni vaikkapa Iraniin.

Sen sijaan kannustat Suomessa niitä joilla on halua tehdä pahaa ihmisille, jotka ei ole tehneet mitään pahaa. Kuten nyt vaikka työssäkäyvät maahanmuuttajat. Niin se aina menee, yksi tekee ja sata kannustaa. Et voi pestä käsiäsi syyllisyydestäsi. Olisit edes rehellinen.

Tosi on kuitenkin, etten hirveästi tee mitään. Sen kuitenkin teen, että lapsiani varoitan näistä rättipäistä ja somaleista. Tällä paikkakunnalla, missä minä asun, etenkin aikuiset miehet, varsinkin turkkilaiset ja irakilaiset, ovat kovin nuorten ja pienten tyttöjen perään. Tämä on fakta ja mun velvollisuus on suojellani lapsiani tältä jengiltä. Koulussa heidän luokalla on maahanmuuttajia monesta eri maasta ja he ovat ihan niinkuin suomalaisetkin. Johtunee siitä, että moni on syntynyt Suomessa. Sitten on nämä 35-vuotiaat, jotka ovat pari vuotta sitten tulleet Suomeen. Niihin ei voi täällä luottaa yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on kuitenkin, etten hirveästi tee mitään. Sen kuitenkin teen, että lapsiani varoitan näistä rättipäistä ja somaleista.

Varoittaakin voi asiallisesti.

Vierailija
24/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on kuitenkin, etten hirveästi tee mitään. Sen kuitenkin teen, että lapsiani varoitan näistä rättipäistä ja somaleista.

Joka tapauksessa varoitan silläkin uhalla, että vihansiemenen kylväisin. Mieluummin turvassa ja vaikka rasisti, kuin sinisilmänen ja mahdollisesti raiskattu. Mä otan tuon riskin tietoisesti.

Vierailija
25/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasta, vainosta ja hyväksikäytöstä ei koskaan seuraa mitään hyvää. Länsimaat ovat törkeästi käyttäneet hyväkseen kehitysmaita ja nyt saavat maksaa sen hedelmiä. Nyt jos vielä ruvetaan itse valumaan alaspäin sille tasolle missä vaikka islam-maissa ollaan, niin voi mahtavaa. Koska kristittyjen väkivalta ei ole yhtään sen hienompaa ja oikeutetumpaa kuin islamistien väkivalta.

Vierailija
26/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa varoitan silläkin uhalla, että vihansiemenen kylväisin. Mieluummin turvassa ja vaikka rasisti, kuin sinisilmänen ja mahdollisesti raiskattu. Mä otan tuon riskin tietoisesti.

Teet samaa, jota lähi-idässä tehdään. Jo pienestä pitäen opetetaan pelkäämään toisia. Kierre jatkuu.

Jos olet kristitty, tiedät tekeväsi väärin.

Vierailija
27/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on näiden itsemurhapommittajien taju? jos jotain tahtoisi todella tehdä hyödyksi näille viettomille joita kuolee irakissa,afganistanissa ja palestiinassa,niin lähtisivät sinne sotimaan ja puolustamaan omiaan vihollisia vastaan!

Tämmöinen typerä tominta vain laittaa ihmiset enemmän vihaamaan meitä muslimeita ja myös enemmän muslimi naiset ja lapset tulevat kärsimään turhaan.

Islam todellakin on rauhan uskonto kun sitä noudattaa oikein,noilla mielipuolisilla itsemurhapommittajilla ei ole mitään tekoa islamin kanssa vaikka niin väittävät!!!

Vierailija
28/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on näiden itsemurhapommittajien taju? jos jotain tahtoisi todella tehdä hyödyksi näille viettomille joita kuolee irakissa,afganistanissa ja palestiinassa,niin lähtisivät sinne sotimaan ja puolustamaan omiaan vihollisia vastaan!

Tämmöinen typerä tominta vain laittaa ihmiset enemmän vihaamaan meitä muslimeita ja myös enemmän muslimi naiset ja lapset tulevat kärsimään turhaan.

Islam todellakin on rauhan uskonto kun sitä noudattaa oikein,noilla mielipuolisilla itsemurhapommittajilla ei ole mitään tekoa islamin kanssa vaikka niin väittävät!!!

Se ei ole allahin tahdon mukaista. Joudut vääräuskoisten kanssa helvettiin.

Vierailija
29/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet samaa, jota lähi-idässä tehdään. Jo pienestä pitäen opetetaan pelkäämään toisia. Kierre jatkuu.

Minä yritän vielä kerran vääntää rautalangasta: Täällä meidän paikkakunnalla hyyyyvin minet ulkomaalaiset miehet tykkää naida teinejä ja yrittävät tehdä sitä nuoremmillekin. Nimenomaan suomalaiset lapset kärsivät noista rikastuttajista. Oletko ymmärtänyt tähän asti?

Jatkuu: Ja kyllä! Minä todella pelkään! Pelkään, että joku päivä tuossa koulumatkalla sattuu jotain ikävää tai joskus muulloin. Pelkään, koska pelko on aiheellinen!! Valitettavasti olen kristitty vaikkakin kirkosta eronnut, koska uskonnot harvemmin saa aikaan mitään hyvää. Ainoastaa epätasa-arvoisuutta ja kärsimystä.

Vierailija
30/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuva maahanmuuttajafanaatikot iskevät. Siis ne ihan kivat perheenisät, jotka elävät omissa yhteisöissään kohtalaisen huomaamattomina, mahdollisesti suomalaisnaisten puolisoina. He odottavat vain käskyä...

Vierailija
31/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että tästä nykymaailmasta lähtee kyllä moni muukin helvettiin,sillä me olemme ahneitä eikä meillä ole minkäänlaisia kärsimyksiä niihin verrattuina jotka elivät Profeetta Muhammedin aikana!! Enkä myöskään näe että nuo jotka viettomia tappaa tuolla kaduilla olisi mitenkään Islamin kanssa tekemisissä muutakuin vai hakemalla väkivaltaa!!

Minä taasen koitan täällä yksikseni näyttää ihmisille että Islam on rauhan uskonto ja sillä määrin uskon että minullä olisi edes hitusen aikaa myös käydä paratiisin tuoksuissa :)

Vierailija
32/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin opettaa lapsille ettei kaikkiin tarvitse luottaa, ei ole väärin että opettaa lapsia varomaan heitä joilla on taipumusta "tykätä" lapsista ja teineistä. Aivan sama onko kyseessä mamu vai suomalainen.

Se ei ole väärin pitää oma lapsi turvassa.

Vierailija
33/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristitytkin ovat tappaneet, eli ei kun vaan hyväksytään.

Pommittaja oli facebookin mukaan sosiaalinen ja monien pitämä al qaidan jäsen, eli suvaitaan.

Kyseessä oli yksittäistapaus eli nostetaan kädet ilmaan.

Kaikki muut mielipiteet osoittavat rasismia, suvaitsemattomuutta ja voitte tutkituttaa päänne, koska minunkin tuntemani muslimi sanoo aina kaupassa kohteliaasti päivää.

Muuten vaadin, että ylläpito poistaa viestinne, koska mitta on täysi ja kohta lähden marssille, koska rasistinen vihailunne on niin pahaa ja vastenmielistä.

Vierailija
34/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää ja Suomeen kanssa. Se kyllä pakkaa olemaan niin että nuo ovat täällä nauttimassa meidän luomasta hyvinvoinnista Euroopassa ja USAssa mm. 6 miljoonaa turkkilaista Saksassa ja joka muussa Euroopan maassa miljoonia.

Pakolaisetkin tulevat sellaisista maista kuten Somalia sun muut ja esimerkiksi Kreikka ja muut Etelä-Euoopan maat täynnä laittomia siirtolaisia. Ns. valkoisella miehellä ei niin tunkua ole Pakistaniin ja muualle muuta kuin avustusmielessä.

Sitten tietty eri uskonnot myös luovat konflikteja Euroopassa ja muualla. Lisäksi esim muslimit integroituvat huonosti yhteiskuntaan. Tuosta taisi Merkelkin juuri mainita.

Vierailija
35/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasta, vainosta ja hyväksikäytöstä ei koskaan seuraa mitään hyvää. Länsimaat ovat törkeästi käyttäneet hyväkseen kehitysmaita ja nyt saavat maksaa sen hedelmiä. Nyt jos vielä ruvetaan itse valumaan alaspäin sille tasolle missä vaikka islam-maissa ollaan, niin voi mahtavaa. Koska kristittyjen väkivalta ei ole yhtään sen hienompaa ja oikeutetumpaa kuin islamistien väkivalta.

Sanot vaan että voi voi kun menetät oman perheesi pommi-iskussa?

Moniko kristitty on tehnyt pommi-iskuja sivistyksen parissa? Kuinka moni kristitty on tappanut tytärensä vedoten kunniaansa?

Siis miten normaali ihminen voi edes ylistää tuota sairasta uskontoa ja siihen uskovia?

Eihän islamista ole seurannut kuin pahaa ja pahuutta!

Vierailija
36/36 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että voi voi kun menetät oman perheesi pommi-iskussa?

Moniko kristitty on tehnyt pommi-iskuja sivistyksen parissa? Kuinka moni kristitty on tappanut tytärensä vedoten kunniaansa?

Siis miten normaali ihminen voi edes ylistää tuota sairasta uskontoa ja siihen uskovia?

Eihän islamista ole seurannut kuin pahaa ja pahuutta!