Mitä ostatte miehellenne joululahjaksi?
Kommentit (23)
Ostin miehelleni lahjaksi Shiatsu hieromatuolin, kun oli semmoista toivonut. "Tuoli" laitetaan hänen tietokonetuolin päälle ja siinä istuessa tuoli hieroo mukavasti selästä. Ostin myös miesten hajuvesipakkauksen, jossa tuoksun lisäksi samaan sarjaan tuoksudödö ja -rasva. Käyttänyt aiemminkin samaa tuoksua.
mitään turhaa. :) Kummallakin on jo kaikkea eikä viitsitä tuhlata turhaan.
ostanut seuraavaa:
-suihkugeelisetti
-kylpytakki (semmoinen hieno Hugh Hefner-tyylinen :D)
-Lippuja lätkämatseihin, saa siis itse ostaa lippuja kolmeen mieleiseensä matsiin
-Työsalkku, mihin mahtuu läppäri ja paljon esimerkiksi kansioita
-Band of Brothers-dvd kokoelma
-Askartelin itse sellaisia 'lahjakortteja', joilla hän saa minulta hierontaa jaa muuta mukavaa ;)
Toivoo siis pitkiä kalsareita. Sitten toivoo jotain led-valoa vaatekaappiinsa, mutta en ymmärrä lainkaan, mitä pitäisi ostaa että saisin sellaisen oikean valon. Saa ostaa sen itse.
- Yksityislento pienkoneella, saa itse ohjata 30 minuuttia konetta. On harkinnut lentoharrastusta ja nyt saa sitten kokeilla!
- Lihansyöjäkasvin siemeniä ja kasvatusohjeet. Saavat esikoisen kanssa yrittää kasvattaa, ovat sellaisia "tutkijoita" molemmat :D
- Kirja.
kalsarit ja kylpytakin vai yksityislennon? :D
Käyttäkää vähän mielikuvitusta naiset näissä lahjoissa. Naiset voi haluta alusvaatteita, ei miehet.
jalkapallohullulle miehelleni verkkokauppapiste comista sellasen "käkikellon" joka huutaa score joka tasatunti. Toivottavasti me muut ei tulla hulluiksi ;-)
leffan, suklaata, pulmapelejä, arpoja, kauluspaitoja, musiikia, taulun (grafiikkaa) ja luultavasti jotakin muutakin vielä...
suureen taskuun kaikkea "kivaa" makuuhuone-juttua :) Ei haitannut vaikka oli suku koolla aattona, vinkkasin vain hänen avatessaan pakettia että kurkkaa taskuun mutta ei vedä niitä kaiken kansan silmien eteen. Oli kovasti mieluinen lahja :D
Tänä vuonna olen ostanut uuden matkalaukun. En aio laittaa ukkoa aattona ulkoruokintaan vain lähdemme yhdessä joulun jälkeen reissuun.
tuoksupaketin sekä pari kirjaa, yhden jonka toivoi sekä sitten pari hänen lempi kirjailijalta.
Läppärisalkun, hajotin hänen edellisen. Ja Esko Valtaojan kirjan.
on jo pitkään valittanut ettei enää tarkene vanhalla
-lagerfeldin tuoksusetin
- 2kpl ps3 peliä
ja vielä pitäis ostaa kirja tai lehti tai joku vastaava jos ois rahaa...
leffan, suklaata, pulmapelejä, arpoja, kauluspaitoja, musiikia, taulun (grafiikkaa) ja luultavasti jotakin muutakin vielä...
suureen taskuun kaikkea "kivaa" makuuhuone-juttua :) Ei haitannut vaikka oli suku koolla aattona, vinkkasin vain hänen avatessaan pakettia että kurkkaa taskuun mutta ei vedä niitä kaiken kansan silmien eteen. Oli kovasti mieluinen lahja :D Tänä vuonna olen ostanut uuden matkalaukun. En aio laittaa ukkoa aattona ulkoruokintaan vain lähdemme yhdessä joulun jälkeen reissuun.
Jotain muutakin vielä laitan, mutta en ole päättänyt mitä.
Jospa sais inspiksen tästä ketjusta, eli vastatkaapa muutkin.. =)