Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa yh- tytär onnellinen , kun sai 50 e ex -

Vierailija
10.12.2010 |

Siis poikansa isältä , käytti tätä 20 km päässä autollaan jotain hakemassa. Ja oli luvannut maksaa kausikortin laskettelu keskukseen. Tytär on siis yh ja osti oman asunnon keväällä, joten rahat on tosi vähissä. Soitti ihan vartavasten tuosta sanoi ,että saa ruokaa ostaa tili on vasta keskiviikkona. Olen onnellinen hänen puolestaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin itsekin aloituksen kahdesti ennen kuin hahmotin tekstin sisällön. Taidan lukea liikaa kaunokirjallisuutta, kun en heti saanut selvää kielioppivirheellisestä ajatuksen juoksusta. En siis taida olla "normi älyinen".

Mutta aloituksen sisältö on positiivinen ja tuli ymmärrettyä, kun vähän enemmän yritti. Ja myöhemminhän ketjussa oli selvennystäkin.

Positiivisia asioita on aina mukava lukea, kielioppivirheistä huolimatta.

Vierailija
2/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun on tyttärelläsi on tuollainen äiti,joka on oikeasti iloinen hänen puolestaan.

Olen juuri itse jäämässä kahden pienen lapsen yyhooksi, ja äitini toi mulle tänään vähän rahaa kun luotin turhaan siihen että mies antaisi rahaa,maksoin kaikki laskut siis viimeksi kun rahaa sain.

Ihana äiti mulla, eikä pelkästään taloudellisen auttamisen takia.

Hyvää joulua sulle ap, ja tyttärellesi myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain hyvää on tapahtunut, joten kiva!

Vierailija
4/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampailu yksin huoltajana. Me olemmekin hyvin läheisiä ,tänäänkin kävimme kirpparilla yhdesä ja tytär löysi maton oven eteen 3 euroa. Minäkään en voi auttaa olen eläkkeellä ja tuloni on tosi pienet.

Vierailija
5/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun on tyttärelläsi on tuollainen äiti,joka on oikeasti iloinen hänen puolestaan.

Olen juuri itse jäämässä kahden pienen lapsen yyhooksi, ja äitini toi mulle tänään vähän rahaa kun luotin turhaan siihen että mies antaisi rahaa,maksoin kaikki laskut siis viimeksi kun rahaa sain.

Ihana äiti mulla, eikä pelkästään taloudellisen auttamisen takia.

Hyvää joulua sulle ap, ja tyttärellesi myös.

sinulle ja tyttärelleni. Hyvää joulua samoin.

Vierailija
6/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä en tajunnut tuosta kirjoituksesta mitään.

No ehkä oon vähän väsynyt ja silmät ristissä.

Vierailija
7/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytär sai 50 euroa rahaa , ja pelasti sen tilanteen seuraavan tilipäivään.Saa ruokaa lapsilleen.

Vierailija
8/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ilon pilkahduksia, kun köyhälläkin menee hetkittäin hyvin : )

Vierailija
9/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meille yh on.

Vierailija
10/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Yh-tytär (Yhdysmerkin kummallekaan puolelle ei tule väliä, kun se yhdistää yhden sanan yhdyssanan loppuosaan. Sen sijaan jos alkuosassa on kaksi sanaa, väli merkitään näin: Tuulen viemää -elokuva.)

- Pilkku, piste, huutomerkki, kysymysmerkki, puolipiste ja kaksoispiste kirjoitetaan kiinni edelliseen sanaan, väli merkitään niiden jälkeen.

Anteeksi jos sanalliset ohjeet ovat hieman epäselvät, olen hirveän väsynyt. Tästä viestistä löydät kuitenkin oikean mallin välimerkkien käytölle.

Vierailija
11/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut katumus päälle?

Olisikohan se niin? ja olisiko hyvä vai huono asia, jos näin?

Vierailija
12/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua kakkonen : (

Vierailija
13/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on tosi vaikea selkoinen huonon kielenrakenteen takia.

Mutta aiheena mukava tapahtuma.

Vierailija
14/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika on aina asunut äitinsä kanssa, on tosi vähän isänsä luona. Isänsä kanssa oli Kanarialla lomalla tässä vähän aikaa sitten, ja sanoi että tää on joululahja tää matka. Poika tykkää lasketella ja äidillä ei ollu varaa maksaa kausikorttia. Suurin asia on sekin, tytär ei jostain syystä ole uskaltanut ajaa moottoritiellä ja nyt uskalsi, kun oli ihan kuin pakko ,että sai rahaa. Ajoi vasta ajokortin vuosi sitten. Kyllä me vanhemmatkin autetaan paljon.

Vierailija
15/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Yh-tytär (Yhdysmerkin kummallekaan puolelle ei tule väliä, kun se yhdistää yhden sanan yhdyssanan loppuosaan. Sen sijaan jos alkuosassa on kaksi sanaa, väli merkitään näin: Tuulen viemää -elokuva.)

- Pilkku, piste, huutomerkki, kysymysmerkki, puolipiste ja kaksoispiste kirjoitetaan kiinni edelliseen sanaan, väli merkitään niiden jälkeen.

Anteeksi jos sanalliset ohjeet ovat hieman epäselvät, olen hirveän väsynyt. Tästä viestistä löydät kuitenkin oikean mallin välimerkkien käytölle.

tänään oli puhetta miten pienellä rahalla pitää pärjätä.

Vierailija
16/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa välillä lukea iloisiakin juttuja täällä.

Vierailija
17/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa välillä lukea iloisiakin juttuja täällä.

Mutta haluan siitä huolimatta kertoa asioita.

Vierailija
18/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa yh- tytär onnellinen , kun sai 50 e ex -Siis poikansa isältä , käytti tätä 20 km päässä autollaan jotain hakemassa. Ja oli luvannut maksaa kausikortin laskettelu keskukseen. Tytär on siis yh ja osti oman asunnon keväällä, joten rahat on tosi vähissä. Soitti ihan vartavasten tuosta sanoi ,että saa ruokaa ostaa tili on vasta keskiviikkona. Olen onnellinen hänen puolestaan.

Siis kuka on YH? Kirjoittaja vai kirjoittajan tytär? Kuka käytti ketä autolla? Kenen rahat ovat vähissä, kirjoittajan vai tyttären vai pojan vai EX:n?

Vierailija
19/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa yh- tytär onnellinen , kun sai 50 e ex -Siis poikansa isältä , käytti tätä 20 km päässä autollaan jotain hakemassa. Ja oli luvannut maksaa kausikortin laskettelu keskukseen. Tytär on siis yh ja osti oman asunnon keväällä, joten rahat on tosi vähissä. Soitti ihan vartavasten tuosta sanoi ,että saa ruokaa ostaa tili on vasta keskiviikkona. Olen onnellinen hänen puolestaan.

Siis kuka on YH? Kirjoittaja vai kirjoittajan tytär? Kuka käytti ketä autolla? Kenen rahat ovat vähissä, kirjoittajan vai tyttären vai pojan vai EX:n?

Vierailija
20/21 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnu jutusta mitään...