mitä pientä lähettää ulkomailla asuvalle?
ystäväni asuu nykyään perheineen Usassa ja haluaisin häntä muistaa nyt jouluna pienellä paketilla? mitä itse haluaisit jos asut/asuisit ulkomailla tai muutenvaan ehdotuksia..?
Kommentit (26)
Suomenkielisia kirjoja lapsille. Ihan pikkuiselle kyparamyssy siis sellainen, joka on hattu ja kauluri samassaJa Fazerin suklaata....
Namia, suklaata.
Tonttulakit.
Piparkakkumaustetta.
Suomenkielisia lasten dvd:ta
Lehtia.
ajattelin itsekin, mutta paikka jossa asuvat on niin etelässä että luulen suklaan olevan sulanutta kun postin kautta perille pääsee:) tuota glögimaustetta jäin miettiin, että mihin ihmeeseen sitä käyttää? en ole itse mikään glögin ystävä niin ei oo tullu käytettyä sellaista..:)
ap
Olen itse lähettänyt suklaata mm. Australiaan keskikesällä (eli meidän talvella), ja hyvin on mennyt perille.
piparkakkumaustetta, sinappijauhetta, suklaata, xylitol purukumia, salmiakkia, suomalainen lehti.
Saadaan punaviiniglögia, nam!
ajattelin itsekin, mutta paikka jossa asuvat on niin etelässä että luulen suklaan olevan sulanutta kun postin kautta perille pääsee:) tuota glögimaustetta jäin miettiin, että mihin ihmeeseen sitä käyttää? en ole itse mikään glögin ystävä niin ei oo tullu käytettyä sellaista..:) ap
Salmiakkia, liitulakuja tms. omia lemppareita. Kannattaa kysäistä, niin tulee varmasti mieluista.
Jotain muuta syötävää kyllä ja vaikka Lumenen meikkejä tai suomalaista sampoota, saippuaa tai hoitsikkaa. Niissä olevaa raikasta tuoksua kaipaa ulkomailla.
Juuri menee viimeinen pala suuhun ja vaikka niitä kuinka Suomesta lähetetään, on ne vähän väliä loppu. Kaikissa paikallisissa xylitol-purkissa on aspartaamia, enkä laita moisia myrkkyjä suuhuni.
Kivahan niitä on vaikka vaan nuuskia?
Nyt kun on joulusesonki parhaimmillaan niin joku käsityöliike vois olla kova paikka; saa niitä pipareita vaikka korvakoruna tai hajustettuna pesuaineena?
Ja vaikkei itse pitäisi glögistä niin kenties tarjoaa niistä sitten rapakon takana vierailleen?
Sellaisia kivoja käsityöheijastimia jotka on kudottu tai huovutettu. Lapsille muumi-heijastimet. Heijastimia en koskaan löydä täältä USAsta vaikka kyllä täälläkin on pimeää talvella. Lehtiä on myös kiva saada, musiikkia jos tiedät musiikkimaun. Tai ihan lastenmusaa. Suklaa on aina jees, kardemumma ja glögimauste. Pienet pokkarikirjat ovat keveitä myös.
Ostin juuri itselleni Suomessa käydessä sinappilusikat, jossa on puinen tonttu päässä.
tai suomenkielisiä kirjoja (ohuitakin löytyy, jotka postittaa melko halvasti). Tai sitten Marimekon sukkia. Salmiakkia.
Itse kun asuimme ulkomailla, ilahduin aina suomenkielisistä cd:stä ja kirjoista. NIitä kun on vaikeaa muualta löytää.
Naa on mun ylivoimaisia suosikkisaamisia.
Sininen Xylitol-purkka. Joku hyva suomenkielinen pokkari (jos tiedat kirjamaun). Ehka suomenkielinen joululaulu cd (jos osaat valita hyvan).
Ala laheta DVD:ta suomesta, eivat toimi jenkeissa (eri systeemi).
t.usa-mama
Siitä yksinkertaisesta syystä, että tyhjensin itse lasten rasiat. Voitteko kuvitella, mikä määrä karkkia tuo on! (ja uskokaa tai älkää, mutta olen hoikka - ja huonovointinen).