Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä pientä lähettää ulkomailla asuvalle?

Vierailija
10.12.2010 |

ystäväni asuu nykyään perheineen Usassa ja haluaisin häntä muistaa nyt jouluna pienellä paketilla? mitä itse haluaisit jos asut/asuisit ulkomailla tai muutenvaan ehdotuksia..?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä yksinkertaisesta syystä, että tyhjensin itse lasten rasiat. Voitteko kuvitella, mikä määrä karkkia tuo on! (ja uskokaa tai älkää, mutta olen hoikka - ja huonovointinen).

Vierailija
2/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ulkosuomalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkielisia kirjoja lapsille. Ihan pikkuiselle kyparamyssy siis sellainen, joka on hattu ja kauluri samassaJa Fazerin suklaata....

Vierailija
4/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namia, suklaata.

Tonttulakit.

Piparkakkumaustetta.

Suomenkielisia lasten dvd:ta

Lehtia.

Vierailija
5/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

salmiakkia ,suklaata,muumijuttuja...

Vierailija
6/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin itsekin, mutta paikka jossa asuvat on niin etelässä että luulen suklaan olevan sulanutta kun postin kautta perille pääsee:) tuota glögimaustetta jäin miettiin, että mihin ihmeeseen sitä käyttää? en ole itse mikään glögin ystävä niin ei oo tullu käytettyä sellaista..:)

ap

Vierailija
7/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lähettänyt suklaata mm. Australiaan keskikesällä (eli meidän talvella), ja hyvin on mennyt perille.

Vierailija
8/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piparkakkumaustetta, sinappijauhetta, suklaata, xylitol purukumia, salmiakkia, suomalainen lehti.

Vierailija
9/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan punaviiniglögia, nam!

ajattelin itsekin, mutta paikka jossa asuvat on niin etelässä että luulen suklaan olevan sulanutta kun postin kautta perille pääsee:) tuota glögimaustetta jäin miettiin, että mihin ihmeeseen sitä käyttää? en ole itse mikään glögin ystävä niin ei oo tullu käytettyä sellaista..:) ap

Vierailija
10/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakkia, liitulakuja tms. omia lemppareita. Kannattaa kysäistä, niin tulee varmasti mieluista.

Vierailija
11/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta syötävää kyllä ja vaikka Lumenen meikkejä tai suomalaista sampoota, saippuaa tai hoitsikkaa. Niissä olevaa raikasta tuoksua kaipaa ulkomailla.

Vierailija
12/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri menee viimeinen pala suuhun ja vaikka niitä kuinka Suomesta lähetetään, on ne vähän väliä loppu. Kaikissa paikallisissa xylitol-purkissa on aspartaamia, enkä laita moisia myrkkyjä suuhuni.

Vierailija
13/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

salmiakkia, xylitolpurkkaa, hapankorppuja

Vierailija
14/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan niitä on vaikka vaan nuuskia?

Nyt kun on joulusesonki parhaimmillaan niin joku käsityöliike vois olla kova paikka; saa niitä pipareita vaikka korvakoruna tai hajustettuna pesuaineena?

Ja vaikkei itse pitäisi glögistä niin kenties tarjoaa niistä sitten rapakon takana vierailleen?

Vierailija
15/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarpeeksi pieni?

Vierailija
16/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin sivuhuomiona. En tiedä sikäläisistä purukumeista.

-12

Vierailija
17/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kivoja käsityöheijastimia jotka on kudottu tai huovutettu. Lapsille muumi-heijastimet. Heijastimia en koskaan löydä täältä USAsta vaikka kyllä täälläkin on pimeää talvella. Lehtiä on myös kiva saada, musiikkia jos tiedät musiikkimaun. Tai ihan lastenmusaa. Suklaa on aina jees, kardemumma ja glögimauste. Pienet pokkarikirjat ovat keveitä myös.

Vierailija
18/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri itselleni Suomessa käydessä sinappilusikat, jossa on puinen tonttu päässä.

Vierailija
19/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai suomenkielisiä kirjoja (ohuitakin löytyy, jotka postittaa melko halvasti). Tai sitten Marimekon sukkia. Salmiakkia.

Itse kun asuimme ulkomailla, ilahduin aina suomenkielisistä cd:stä ja kirjoista. NIitä kun on vaikeaa muualta löytää.

Vierailija
20/26 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naa on mun ylivoimaisia suosikkisaamisia.

Sininen Xylitol-purkka. Joku hyva suomenkielinen pokkari (jos tiedat kirjamaun). Ehka suomenkielinen joululaulu cd (jos osaat valita hyvan).

Ala laheta DVD:ta suomesta, eivat toimi jenkeissa (eri systeemi).

t.usa-mama