Etsitään naista joka on kiva, hymyilevä ja hiljainen
ei hermostu pienestä eikä isommasta asiasta ja ymmärtää haastavaa luonnettani. Etsitään naista joka osaa pitää mielialani sellaisena että pystyn menestymään työelämässä ja toimimaan aktiivisesti muussakin elämässä. Etsitään perinteistä, vanhanaikaiset arvot omakseen tuntevaa harrasta ja ehkä uskovaista tyttöä mutta ei hihhuli saa olla. Lapsia ei mielellään saa olla. En arvosta myöskään kokemusta. Muuten saat olla oma itsesi. M48
Kommentit (35)
on turha enään mitään odottaa, nuorille naisille on ottajia moninkertaisesti heidän lukumääräänsä nähden, sitten ovat vielä tyrkyllä pakolaismiehet joilla on kova tunku naimisiin. En usko että sulle noilla antamillasi kriteereillä jää minkäänlaisia mahdollisuuksia. Saattaisit ehkä saada virolaisen tai venäläisen viihdealalla toimineen eläkkeelle jäävän naisen jolla on sukanvarteen pistettynä sen verran että pärjää tuollaisenkin miehen kanssa.
, jopa 48 v, ovat semmoisia että heillä on lapsia. Väärä paikka ja jos sitä ei tajua, ei varmaan käy muuallakaan flaksi.
niin kannattaisiko olla semmoisessa ympäristössä etsimässä, missä näitä liikkuu?
Eikös uskonnollisissa piireissä ole pulaa miehistä? Siellä on eniten perinteisiä naisellisia naisia jotka osaavat kääntää toisenkin posken, joissakin lahkoissa jopa madella miehen edessä. Siellä tykätään myös ehdottomista miehistä kunhan toteuttavat vain "jumalan samaa". -Suuntaa siis sinne vaan. Voisi olla parhaat apajat kriteereillesi.
Minä olen sellainen, mutta mulla on lapsia, olen yh.
Toisekseen, olen yh, koska exälläni oli todella haastava luonne eli minun piti ymmärtää esim. se, että hän voi tehdä mitä haluaa ja koska haluaa, kun taas minulla itselläni ei ollut vapauksia tehdä mitään ilman nyrkkiä tai pahaa henkistä vittuilua.
Sain sen kuvan ap:n hausta, että saatat olla ehkäpä persoonallisuushäiriöinen, narsisti?.
Haluat naisesta jatkeen itsellesi tai sinua korottamaan, et suinkaan tasavertaiseksi kumppaniksi.
Sorry!
kuulostat ihan narsisti-exältäni...puistattaa vieläkin kun ajattelen mitä kaikkea minä kiltti, hymyilevä jne. sainkaan kestää...ei kiitos koskaan enää! joo, eli olen pitkälti kaikkea tuota mitä kuvailit (ja siis hyväuskoinen hölmö myös, sen myönnän!) ja miehenikin oli juuri sinun kuuloisesi (ainoa ero että hän ei kertonut suorin sanoin että minun on "sopeuduttava häneen", mutta se tuli kyllä pian selväksi!). ja kuule, vaikka olisit mensan-jäsen tai mitä muuta tahansa ihmeellistä (hohhoijaa...), olet ihan tavallinen kuolevainen etkä parempi ketään toista vaan ehkä tosiaan jopa vaan luonnehäiriöinen, joten suuta vähän suokeammalle ja nöyryyttä, niin ehkä sullakin lykästää...
Ei saa olla lapsia, koska et tunne empatiaa, vaan mustasukkaisuutta esim. + kaikki muukin tekstisi, huh sentäs!
Mun anoppi on kiva, hiljainen ja hymyilee vähän joskus.
On ollut ennen oikean ja pahanlaatuisen narsistin kanssa naimisissa, joten on vuosien varrella kouliintunut ymmärtämään hyvinkin vaikeaa luonnetta, oppinut olemaan hermostumatta mistään. Osaa palvella yhdestä silmän mulkaisusta ja on muutekin kuin miehen mieli. Sallii vieraissa juoksemisen ja jopa toisen naisen luokse muuttamisen vähäksi aikaa. On uskovainen, muttei tuo sitä juurikaan esille, mitä nyt kirkossa käy sunnuntaisin ja lähetyspiirissä keskiviikkoisin.
Lapsia ei ole, koska ovat muuttaneet jo pois kotoa, samoin mieskin on jo kuollut. En usko, että on kokemusta muista miehistä kuin tästä yhdestä.
Eli kaikki kriteerisi täyttyisivät! Ikää et maininnut kriteeristössäsi, joten oletan että se ei ole olennaista. Anoppini on 71, mutta hyvässä kunnossa ja virkeä, eikä ole muutenkaan hullumman näköinen :o)
Laita e-mailisi tänne, niin voin välittää sen anopilleni. Hän sitten saa päättää, kiinnostuuko sinun tarjouksestasi :o) Toivotaan, että saadaan anopissa puumanainen heräämään!!!
itse kiva, hiljainen, hymyilevä ja luotettava. Lapsi kyllä on eli en noin muuten täytä kriteerejä. Useinmiten suomalaiset miehet tykkää itsevarmoista, räväköistä, ulospäinsuuntautuneista ja vahvoista naisista. Sen takia varmaan olenkin yksin, olen noide vastakohta.
Mun anoppi on kiva, hiljainen ja hymyilee vähän joskus. On ollut ennen oikean ja pahanlaatuisen narsistin kanssa naimisissa, joten on vuosien varrella kouliintunut ymmärtämään hyvinkin vaikeaa luonnetta, oppinut olemaan hermostumatta mistään. Osaa palvella yhdestä silmän mulkaisusta ja on muutekin kuin miehen mieli. Sallii vieraissa juoksemisen ja jopa toisen naisen luokse muuttamisen vähäksi aikaa. On uskovainen, muttei tuo sitä juurikaan esille, mitä nyt kirkossa käy sunnuntaisin ja lähetyspiirissä keskiviikkoisin. Lapsia ei ole, koska ovat muuttaneet jo pois kotoa, samoin mieskin on jo kuollut. En usko, että on kokemusta muista miehistä kuin tästä yhdestä. Eli kaikki kriteerisi täyttyisivät! Ikää et maininnut kriteeristössäsi, joten oletan että se ei ole olennaista. Anoppini on 71, mutta hyvässä kunnossa ja virkeä, eikä ole muutenkaan hullumman näköinen :o) Laita e-mailisi tänne, niin voin välittää sen anopilleni. Hän sitten saa päättää, kiinnostuuko sinun tarjouksestasi :o) Toivotaan, että saadaan anopissa puumanainen heräämään!!!
Miten miehesi oin kärsinyt tästä? Vihaat ilmeisesti anoppiasi, jos haluat lähettää hänet uudelleen tuohon helvettiin? Vai mistä kyse?
itse kiva, hiljainen, hymyilevä ja luotettava. Lapsi kyllä on eli en noin muuten täytä kriteerejä. Useinmiten suomalaiset miehet tykkää itsevarmoista, räväköistä, ulospäinsuuntautuneista ja vahvoista naisista. Sen takia varmaan olenkin yksin, olen noide vastakohta.
Jep, katkeraa tekstiä. Tietenkin lapset ovat kärsineet erittäin paljon lapsuudessaan, mutta anoppi on pistänyt aina miehensä kaiken edelle, myös lapsien edelle. Siksi en erityisemmin osaa arvostaa anoppiani.
Puolusteli aina miestänsä kaikissa käänteissä, piilotteli juopottelut ja hyväksyi syrjähypyt.
Mielestäni hän ansaitsee toisen mahdollisuuden eheytyä ihmisenä.
tosiaan uskoneet noin sinisilmäisesti aloituksen. Tekstistä näkee niin jo, että ap on
N28
Ai sun kanssas tulee siis juttuun kun oppii ymmärtämään mitä odotat missäkin tilanteessa? No mitäs ajatustenlukijoita sulle pitäs olla? Itseasiassa taidat olla työtön rapajuoppo joka notkuu akkojen palstalla. Pimpsaa et ole varmaan nähnyt sitten Kekkosen aikakauden...Toivottavasti löydät "tasoistasi" seuraa.